Πρώτη γεύση από το Hyundai Bayon


Σε συνέχεια των κατασκοπευτικών φωτογραφιών του νέου crossover της Hyundai, το Bayon αποκτά με τη βοήθεια της τεχνολογίας σάρκα και οστά.

  • 4/12/2020

Η Hyundai προετοιμάζει τη δική της αντεπίθεση στην κατηγορία των αστικώνδιαστάσεωνcrossovers έχοντας στα σκαριά όχι μια αλλά δύο προτάσεις.

Η μεγαλύτερη σε διαστάσεις εξ αυτών θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου i20, υιοθετώντας τις περισσότερες από τις προδιαγραφές του κορεατικού supermini.

Κρίνοντας, βέβαια, από τις ψηφιακές υλοποιήσεις που ακολούθησαν των αποκαλύψεων για τις προθέσεις των Κορεατών, το νέο Hyundai Bayon δεν θα οικειοποιηθεί μόνο τις τεχνικές προδιαγραφές του i20 αλλά και τις σχεδιαστικές του συνήθειες.

Φυσικά δεν θα λείψουν εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα δηλώνουν τη διαφορετικότητα του χαρακτήρα της έκδοσης και την ικανότητά της να κινείται μακριά από την άσφαλτο.

Με το μήκος να φτάνει τα 4,1 μέτρα, το Hyundai Bayon θα κληθεί να ανταγωνιστεί προτάσεις όπως το VW T-Cross και το Renault Captur, επενδύοντας στην υψηλή σχέση αξίας τιμής που κατά κανόνα διακρίνει τις προτάσεις της κορεατικής φίρμας καθώς και την αξιοπιστία που συνυπογράφει η πενταετής εργοστασιακή εγγύηση.

Κάτω από το καπό του Hyundai Bayon τον πρώτο λόγο θα έχει το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου, το οποίο με τη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα/εναλλάκτη θα συνδυάζει τις αξιοπρεπείς επιδόσεις με την απαραίτητη στις ημέρες μας αποδοτικότητα.

Πιθανή, πάντως, θεωρείται και η παρουσία του ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου και απόδοσης 84 ίππων στη βάση της γκάμας του αυτοκινήτου, γεγονός που θα επιτρέψει στο Bayon να διεκδικήσει -μεταξύ άλλων- και τον τίτλο του πιο προσιτού μοντέλου στην κατηγορία του.

Αυτό που θα πρέπει να αποκλέισει κανείς είναι η παρουσία τετρακίνησης ανάμεσα στις προδιαγραφές του κορεατικού μοντέλου, όπως άλλωστε και του γνώριμου πετρελαιοκινητήρα του 1,6 λίτρου.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα γνωστά, το εμπορικό λανσάρισμα του Hyundai Bayon θα πραγματοποιηθεί μέσα το 2021 και είναι κάτι περισσότερο από πιθανόν να μην αποτελέσει το φθηνότερο και πιο προσιτό crossover στην γκάμα των Κορεατών, καθώς στο στάδιο της εξέλιξης βρίσκεται μία ακόμα πρόταση επιπέδου Suzuki Ignis.   

Διαβάστε ακόμα:

Η Hyundai καταρρίπτει τους μύθους της ηλεκτροκίνησης

Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i10: Ανεβάζει τον πήχη!