Πόσο κόστισε το σέρβις αυτής της Lamborghini Diablo SE;


Πρόκειται για μία από τις πιο σπάνιες δημιουργίες της Lamborghini, πριν αυτή αποκτηθεί από τη Volkswagen. Η συντήρηση αυτής της Diablo SE της είναι μια κοστοβόρα διαδικασία, όπως διαπίστωσε ο ιδιοκτήτης της.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 7/3/2021

Η συγκεκριμένη Lamborghini Diablo SE είναι μοντέλο του 2001 και πρόκειται για μία από τις 42 που κατασκεύασε η ιταλική εταιρεία. Δημιουργήθηκαν 21 οχήματα με χρώμα αμαξώματος μεταλλικό χρυσό («Oro Elios») και άλλα τόσα σε αυτό του σκουρόχρωμου χαλκού («Marrone Eklipsis»).

Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι βαμμένο στη δεύτερη απόχρωση και έχει τον αύξοντα αριθμό 34. Ωστόσο, η σπανιότητά αυτών των 42 οχημάτων δεν είναι μόνο το χρώμα τους αλλά και τα στοιχεία που διαθέτουν. Έτσι, υπάρχουν αυλοί εισαγωγής και κάλυμμα κινητήρα από μαγνήσιο, κιβώτιο ταχυτήτων με πιο «κοντή» κλιμάκωση από αυτή της Diablo 6.0 και επένδυση από ανθρακονήματα στον χώρο του κινητήρα και το εσωτερικό του οχήματος.

Η Diablo SE δεν είναι τόσο ξεχωριστή όσο η Diablo GT, ωστόσο διαθέτει τον κινητήρα της δεύτερης, ενώ ήταν η τελευταία έκδοση που κατασκεύασε η Lamborghini πριν απορροφηθεί από τον Όμιλο Volkswagen και πριν το μοντέλο αντικατασταθεί από τη Murcielago.

Ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Diablo SE δαπάνησε περίπου 33.600 ευρώ σε διάστημα τριών ετών για να τη διατηρήσει σε άριστη κατάσταση, όπως έγινε γνωστό. Οι εργασίες και τα ποσά πιστοποιούνται από τις αποδείξεις που δημοσιεύτηκαν, ως τεκμήριο αυθεντικότητας του αυτοκινήτου.

Το όχημα έχει διανύσει περίπου 67.600 km πρόκειται να πουληθεί. Το ποσό που ζητά ο ιδιοκτήτης του είναι περίπου 257.650 ευρώ. Θεωρείται βέβαιο ότι θα βρει αγοραστή, κάτι που σημαίνει ότι θα βγάλει τα χρήματα που ξόδεψε για τη συντήρησή του.