Ένα hypercar από την Toyota;


Η Toyota Gazoo Racing ζητά τη γνώμη των πελατών τής εταιρείας και των φίλων της σχετικά με το αγωνιστικό με το οποίο θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, στη νέα κατηγορία Hypercar του θεσμού. Όμως, αυτό ίσως έχει και άλλον σκοπό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 7/3/2021

Η έρευνα αγοράς που ξεκίνησε να πραγματοποιεί η Toyota Gazoo Racing μέσω διαδικτύου για το GR010 HYBRID Le Mans Hypercar, το αγωνιστικό με το οποίο θα συμμετέχει εφέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, δημιούργησε ελπίδες ότι η ιαπωνική εταιρεία αποσκοπεί και σε κάτι άλλο από το προφανές.

Συγκριμένα, κάποιοι αναρωτιούνται μήπως βάσει της έρευνας η Toyota βολιδοσκοπεί την πρόθεση του κοινού να ανταποκριθεί θετικά στην πιθανότητα δημιουργίας και προσθήκης στην γκάμα της ενός καινούργιου hypercar μοντέλου παραγωγής, το οποίο θα βασίζεται στο αγωνιστικό.

Στην έρευνα, το υποθετικό hypercar έχει την προσωρινή ονομασία «GR Super Sport» για να συγκεκριμενοποιηθεί στη συνείδηση όσων λάβουν μέρος σε αυτή. Οι ερωτήσεις που αφορούν σε αυτό σχετίζονται με το πώς θα ήθελαν οι ερωτώμενοι να είναι η σχεδίασή του, την απόδοσή του και την αξιοπιστία του.

Βεβαίως, οι απαντήσεις έχουν ως αντικειμενικό στόχο το αγωνιστικό όχημα και δεν υπάρχει καμία υπόνοια για το ενδεχόμενο να αφορούν σε κάποια έκδοση παραγωγής, με τον τρόπο που έχουν διατυπωθεί οι ερωτήσεις στη συγκεκριμένη έρευνα. 

Παρόμοια διαδικασία έχουν εφαρμόσει στο παρελθόν και άλλες εταιρείες και τελικά δημιούργησαν έκδοση παραγωγής ενός οχήματος με το οποίο συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής. Το Ford GT είναι ένα πρόσφατο τυπικό παράδειγμα. 

Θυμίζουμε ότι το GR010 HYBRID Le Mans Hypercar της Toyota Gazoo Racing έχει υβριδικής διάταξης σύστημα το οποίο αποδίδει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 680 PS, δηλαδή αυτή που ορίζει ως ανώτατη ο κανονισμός της FIA για την κατηγορία Hypercar. Ωστόσο, όσοι γνωρίζουν εκτιμούν ότι αυτή θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 1.400 PS σε όχημα παραγωγής.