Η πρώτη φωτογραφία της Porsche Boxster EV Concept


Η γερμανική φίρμα έχει εκφράσει τις προθέσεις της να δημιουργήσει ηλεκτρικές εκδόσεις για τις Boxster και Cayman και το επόμενο βήμα θα μπορούσε να αφορά το πρωτότυπο της φωτογραφίας.

  • Πηγή: Car and Driver USA
  • 9/5/2021

Από ότι φαίνεται η Porsche έχει κερδίσει το στοίχημα με την Taycan, καθώς κανένας δεν αμφιβάλλει για τον fun to drive χαρακτήρα της. Πιθανόν, μόνον όσοι δεν την έχουν οδηγήσει.

Στο πλαίσιο αυτό, όλες οι ενδείξεις συντείνουν πώς θα προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό και των μικρότερων μοντέλων της Boxster και Cayman, με το αμερικάνικο Car and Driver να δημοσιεύει μια φωτογραφία για το πώς θα μπορούσε να είναι ένα πρωτότυπο μοντέλο.

Ο Michael Steiner, μέλος της εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche έχει επιβεβαιώσει τις… ηλεκτρικές διαθέσεις της εταιρείας του και με δεδομένο πώς το πρωτότυπο Mission E που παρουσιάστηκε το 2015 και ήταν ουσιαστικά ο προάγγελος της Taycan που λανσαρίστηκε 5 χρόνια αργότερα, μας επιτρέπει να θεωρήσουμε πώς μπορεί να αποτελέσει τη βάση για την αισθητική προσέγγιση των Boxster και Cayman EV και όχι μόνον.

Να θυμίσουμε πώς το 2011, η Porsche είχε παρουσιάσει δύο ηλεκτρικές Boxsters δεύτερης γενιάς, τη μία με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση και την άλλη με έναν κινητήρα και τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Ο Steiner λέει πώς η Porsche έχει κατασκευάσει ηλεκτρικά πρωτότυπα τη υπάρχουσας Boxster, ωστόσο, το βάρος των οχημάτων είναι το κύριο ζήτημα, που πρέπει να επιλυθεί. Μάλιστα η βρετανική έκδοση του Autocar είχε αναφερθεί για ένα υβριδοποιημένο concept το 2019 και έναν χρόνο αργότερα η Porsche δήλωσε ότι τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν μια ξεχωριστή πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση για την επερχόμενη ηλεκτρική Macan. Περισσότερες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν έχουν ανακοινωθεί…

Οι υπάρχουσες 718 Boxster και Cayman είναι διαθέσιμες με τρεις επιλογές κινητήρα: δύο κινητήρες turbo απόδοσης 300 και 350 ίππων και έναν νέο κινητήρα 4-λίτρων 394- ή 414-ίππων, που τροφοδοτεί τα μοντέλα GTS 4.0, GT4 και Spyder . Οι εκδόσεις που τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο θα μπορούσαν να διατίθενται παράλληλα με τις ηλεκτρικές Boxster και το Cayman, όπως και η νέα Macan. Ωστόσο, η Porsche δεν επιβεβαιώνει ούτε θα σχολιάζει όλες αυτές τις φήμες για τους κινητήρες της Boxster και της Cayman της επόμενης γενιάς.

Ανεξάρτητα από αυτό, η αυτοκινητοβιομηχανία βασίζει πολλά στα νέα συνθετικά καύσιμα που αναπτύσσει και ονομάζονται eFuels, τα οποία συνδυαστικά με υβριδική τεχνολογία, θα μπορούσαν να επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Όπως και να έχει, η Porsche επιθυμεί τα ηλεκτρικά της μοντέλα να προσφέρουν την ίδια οδηγική εμπειρία με τα συμβατικά της αυτοκίνητά της, οπότε οι ηλεκτρικές Boxster και Cayman θα πρέπει να έχουν αυτά τα «γενετήσια» χαρακτηριστικά βάση των οποίων κατατάσσονται στις επί σειρά ετών ως νικητές στα 10 Best Cars που επιλέγει των αμερικάνικο Car and Driver. Θα μπορούσε να είναι όμως πιο γρήγορες, καθώς στις μετρήσεις η επιτάχυνση της 718 Boxster και Cayman κυμαίνεται από 4,3 δευτερόλεπτα έως 3,3 δευτερόλεπτα και είναι σίγουρο πώς η EV εκδοχή τους δεν θα είναι πιο αργή. Η ηλεκτρική Macan θα έχει παρόμοιο ήχο πρόωσης με την Taycan που μεταφέρεται σε όλη την καμπίνα του, οπότε κάτι τέτοιο αναμένεται και στα μικρότερα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα της Porsche. Αναμένουμε…

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον κόσμο του αυτοκινήτου.