McLaren 765LT Spider: Ανοιχτή και πανίσχυρη (Video)


Η McLaren αποκαλύπτει σήμερα άλλο ένα ορόσημο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής 765 μονάδων, την πανίσχυρη, σπορ και με έμφαση στην εξοικονόμηση βάρους 765LT Spider. Τι κρύβει κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα από ανθρακονήματα για να κρατήσει το βάρος της όσο το δυνατόν πιο χαμηλά.

  • 27/7/2021

Η McLaren 765LT Spider έρχεται να συμπληρώσει την coupe 765LT "Longtail" που παρουσιάστηκε πέρσι και όλα τα αντίτυπα της είναι sold out, προσφέροντας την ίδια αίσθηση μοναδικότητας και αποκλειστικότητας με παραγωγή 765 αριθμημένων μονάδων.

Το νέο Spider 765LT είναι το πιο ισχυρό convertible supercar της McLaren και φέρνει τα υψηλότερα επίπεδα εμπλοκής οδηγού στην McLaren LT. Σχεδιασμένο με όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που είναι εγγενή σε οποιοδήποτε McLaren Longtail, δηλαδή το ελαχιστοποιημένο βάρος, δυναμική συμπεριφορά σε πίστα και τη βέλτιστη αεροδυναμική, η 765LT Spider έχει όλες τις ικανότητες του coupe και ανταποκρίνεται επίσης στη ζήτηση αποκλειστικότητας εκ μέρους των πελατών της McLaren.

Μεταφέροντας αυτούσιο το αεροδυναμικό DNA του coupe χωρίς συμβιβασμούς στη δομή και μόνο με μία ελάχιστη αύξηση βάρους 49 κιλών - κυρίως από την αναδιπλούμενη σκληρή κορυφή και τον μηχανισμό λειτουργίας της - η 765LT Spider ζυγίζει μόλις 1.388 κιλά, το οποίο είναι 80 κιλά ελαφρύτερο από ένα 720S Spider.

Η προσπάθεια για όσο το δυνατόν χαμηλότερο βάρος είναι εμφανής παντού. Το εμπρός splitter, ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας, τα πλευρικά μαρσπιέ, ο πίσω προφυλακτήρας και η ενεργή πίσω πτέρυγα είναι όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και είναι κατά παραγγελία στο 765LT. Το καπό, τα μπροστινά φτερά, τα εξωτερικά πάνελ των θυρών και τα πίσω φτερά - τα οποία είναι από ελαφρύ αλουμίνιο ως στάνταρ - διατίθενται επίσης σε ανθρακονήματα στο χρώμα του αμαξώματος.

Κάθε συστατικό έχει εξελιχθεί λαμβάνοντας υπόψη την απόλυτη εξοικονόμηση βάρους. Το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα είναι πιο λεπτά και επομένως ελαφρύτερα από το 720S. Επιπλέον, μια μπαταρία ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς εξοικονομεί 3,0 κιλά και το πλήρες σύστημα εξάτμισης τιτανίου ζυγίζει μόλις 10,9 κιλά (40% λιγότερο από ένα σύστημα ανοξείδωτου χάλυβα).

Εξοικονόμηση 22 κιλών έχει προκύψει και από την ανάπτυξη των εξατομικευμένων σφυρήλατων αλουμινένιων τροχών, με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R ειδικά σχεδιασμένα για το 765LT. Τα μπουλόνια τροχών τιτανίου είναι επίσης στάνταρ.

Η ηλεκτρικά ανοιγούμενη οροφή από ανθρακόνημα Retractable Hard Top (RHT) επιτρέπει το άνοιγμα σε κίνηση σε μόλις 11 δευτερόλεπτα και λειτουργεί με ταχύτητες έως και 50 χλμ/ώρα.

Η έκδοση Spider του ανθρακονημάτινου πλαισίου MonoCage II - που ονομάζεται MonoCage II-S - αναπτύχθηκε παράλληλα με το coupe monocoque πλαίσιο και μοιράζεται τα περισσότερα δομικά στοιχεία του, συμπεριλαμβανομένου του παρμπρίζ. Με την τόσο υψηλή αντοχή και ακαμψία της δομής του αυτοκινήτου, δεν απαιτούνται επιπλέον ενισχύσεις σε σύγκριση με το κουπέ. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μάλιστα, τα δομικά στηρίγματα από ανθρακονήματα συνδέονται πλήρως στο πλαίσιο για να παρέχουν προστασία σε ενδεχόμενο ανατροπής.

Με το ίδιο εξαιρετικά εξελιγμένο αεροδυναμικό πακέτο με το coupe και με ενεργή πίσω πτέρυγα, όπως και επαναρύθμιση των αναρτήσεων για να ληφθεί υπόψη η μικρή αύξηση βάρους, το Spider επιτυγχάνει την εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση του coupe από κάθε άποψη, με κάθετη δύναμη 25% μεγαλύτερη από αυτήν της 720S Spider.

Η απόδοση είναι επίσης κορυφαία, αφού ο V8 κινητήρας με διπλό τούρμπο των 4.0 λίτρων παράγει 765 ίππους και ροπή 800 Nm. Οι σχέσεις μετάδοσης μετάδοσης έχουν αναθεωρηθεί για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση. Η επιτάχυνση εν κινήσει είναι 15% ταχύτερη σε σύγκριση με την 720S Spider, βοηθώντας το νέο Longtail να κάνει τους ταχύτερους χρόνους γύρων που πέτυχε ποτέ ένα Spider μοντέλο LT.

Ο χρόνος για το 0-100 χλμ/ώρα είναι 2,8 δευτερόλεπτα, με το 0-200 να διαρκεί 7,2 δευτερόλεπτα. Το νέο LT Spider χρειάζεται μόλις 10,0 δευτερόλεπτα για να καλύψει 400 μέτρα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή της 765LT Spider θα περιοριστεί στις 765 μονάδες όπως αναφέραμε με την παραγωγή του 2021 να έχει ήδη καλυφθεί.