Δοκιμάζουμε το φινετσάτο Peugeot 3008 1.2 PURETECH 130 EAT8


Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Είναι η συνταγή της επιτυχίας στα σπορ, αλλά και σε αυτοκίνητα όπως το νέο Peugeot 3008.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 26/9/2021

Η κορμοστασιά ενός ικανότατου (στα όρια του SUV) δικίνητου crossover, οι σχεδιαστικές του επινοήσεις και η συνολική αύρα της ποιότητας, έκαναν το Peugeot 3008 το σύγχρονο talk of the town στις κατηγορίες ελεύθερου χρόνου. Και μετά τις δεκάδες διακρίσεις και την πρόσφατη ανανέωσή του, δοκιμάζουμε το βενζινοκίνητο 3008 με τον ιδανικό συνδυασμό downsizing και αυτοματισμού, μέσω του συνδυασμού 1.2 PureTech και του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων EAT8 της Aisin.

 Η σχεδίαση του είναι σαφώς future proof, με τη νέα μάσκα και τα φρέσκα σχεδιαστικά του ευρήματα που το καθιστούν συνολικά και πιο ποιοτικό σε εμφάνιση. Η εικόνα ενός premium στην όψη σαλονιού έρχεται μαζί με τις γνωστές εξωστρεφείς επιλογές του i-Cockpit, αλλά και με τις –επίσης- γνωστές παραφωνίες (δυσκολοπροσάρμοστο τιμόνι, εργονομικά λαθάκια). Ο εξοπλισμός, όμως, η επιλογή υλικών και η σύνθεση του περιβάλλοντος για τον οδηγό είναι πρώτης γραμμής, με τη θέση οδήγησης και το κάθισμα να είναι άριστα.

Άριστος είναι και ο χώρος επιβατών και αποσκευών με πορτμπαγκάζ 520 λίτρων, αλλά και ο εξοπλισμός ασφαλείας και ανέσεων αντάξια της εικόνας που αποπνέει το αυτοκίνητο και της αίσθησης ότι αφορά σε ένα μοντέλο για το σήμερα και το αύριο της αυτοκίνησης. Το οποίο μοντέλο βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 εξακολουθεί να κερδίζει πόντους στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης με την άρτια οδική του συμπεριφορά, τη μόνο μια ιδέα υποστροφική προδιάθεση και την άνεση ενός αποδοτικού (και παραμετροποιήσιμου) κινητήρα 1.199 cc 130 PS και 230 Nm ροπής.

Το κιβώτιο είναι αυτόματο (υπενθυμίζουμε, όχι διπλοσύμπλεκτο) και προσφέρει 8 σχέσεις εναλλασσόμενες από paddles στο τιμόνι με τρόπο στρωτό, ακόμα και αν επιλέξουμε το πιο σπορ από τα προγράμματα Normal, Sport και Eco, επιτυγχάνοντας ένα 0-100 km/h σε 9,7 sec.

Σε λογικά πλαίσια μπορεί να κυμανθεί και η κατανάλωση, με ένα μέσο όρο πέριξ των 8,0 L/100km να είναι το πιθανό σενάριο.

Από την άλλη, η χρήση ελαστικών Michelin Primacy 4 χορταστικής διάστασης 225/55-R18 «δείχνει» τον ασφάλτινο προσανατολισμό ενός αυτοκινήτου που ξεκίνησε την καριέρα του αψηφώντας την τετρακίνηση, με εφόδια το 219 mm απόστασης του πατώματος από το έδαφος, το Grip Control και μια τετράδα Continental Cross Contact LX. Δεν πειράζει. Η ποιότητα κύλισης σε οποιονδήποτε καλοστρωμένο δρόμο είναι από τις πιο εκλεπτυσμένες της κατηγορίας.

Σε επίπεδο τιμής, όπως συμβαίνει τον τελευταίο καιρό με όλη την αυτοκινητοβιομηχανία, έχουμε μια τιμολογιακή προσέγγιση στα επάνω… κλιμάκια, αγγίζοντας τις 33.000 ευρώ, τιμή που εξαργυρώνει την αναγνωρισιμότητα του μοντέλου, την αξία του σήματος, τον πακτωλό συστημάτων και την αίσθηση της πολυτέλειας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ PEUGEOT 3008 1.2 PURETECH 130 EAT8 2021   TIMH €32.800   ΤΕΛΗ €102,2

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.199, Turbo, 3 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 96(130)/5.000  ΡΟΠΗ Nm/rpm 230/1.750

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 8 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 9,7 sec, τελική 197 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 6,5 L/100km, 146 g/km

PEUGEOT 3008 1.2 PURETECH 130 EAT8 2021

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΑΝΕΣΗ.

ΚΑΤΑ ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΕΣ, ΤΙΜΗ.

JOIN US