CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
SUZUKI

Δοκιμάζουμε το Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 140PS All Grip [photos] 22/2/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Η εμπορική πορεία της Suzuki, τα τελευταία πέντε χρόνια, είναι θετική τόσο σε ό,τι αφορά τις συνολικές πωλήσεις της παγκοσμίως όσο και αναφορικά με τα (λειτουργικά) έσοδα και τα καθαρά κέρδη της. Για να συνεχιστεί αυτή, έπρεπε να καθοριστεί ένα καινούργιο επιχειρηματικό πλάνο.

Ετσι, το καλοκαίρι του 2015 καθορίστηκε από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας το πενταετές σχέδιο που ονομάστηκε «Suzuki Next 100» και το οποίο θα ισχύσει έως το 2020. Εκείνη τη χρονιά συμπληρώνεται ένας αιώνας από την ίδρυσή της και θα πρέπει αφενός να είναι θετικοί όλοι οι στατιστικοί δείκτες και αφετέρου να έχουν τεθεί οι βάσεις για τα επόμενα 100 χρόνια, όπως ανακοινώθηκε.

Στο εν λόγω επιχειρηματικό πλάνο προβλέπεται η επιστροφή στη βασική εταιρική αρχή της Suzuki η οποία προσδιορίζεται στη φράση: «εξελίσσουμε οχήματα ανώτερης αξίας, επικεντρωνόμενοι στον πελάτη». Υπό αυτό το πρίσμα υλοποιήθηκε η επανασχεδίαση του S-Cross.

Η απόφαση προς τούτω ελήφθη και υλοποιήθηκε σε συντομότερο απ' ό,τι συνήθως χρονικό διάστημα για τα ειωθότα των Ιαπώνων, από την παρουσίαση του μοντέλου (το 2013). Σύμφωνα με τα στελέχη της Suzuki, το S-Cross δεν έδειχνε πειστικά ως ένα SUV όχημα, αντ' αυτού θεωρούταν ένα «crossover». Ετσι, οι πωλήσεις του δεν ήταν οι αναμενόμενες, μάλιστα σε μια περίοδο όπου αυτές των εν λόγω οχημάτων αυξάνονται, οι σχεδιαστές της εταιρείας δημιούργησαν ένα πιο «επιθετικό» σχήμα στο εμπρός μέρος του αμαξώματος.

Η μάσκα είναι το κυριότερο στοιχείο αλλαγής εκεί, όπως και τα φώτα και το καπό (τα δύο τελευταία στοιχεία παραπέμπουν έντονα στα αντίστοιχα του πρωτότυπου S-Cross το οποίο παρουσιάστηκε το 2012). Οπως έγινε γνωστό, η αισθητική του διαμορφώθηκε καταλλήλως έτσι ώστε να είναι αποδεκτή από τους υποψήφιους αγοραστές τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές, όπως για παράδειγμα η Ινδική.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • RENAULT 2018 11/12

    Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το επανασχεδιασμένο Renault Kadjar (video)

    Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στην Palencia (Ισπανία), ανανεώθηκε αισθητικά και σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του και εφοδιάζεται με τον νέο 1.3 TCe των 140 PS ή 160 PS, αντίστοιχα.

  • MERCEDES-AMG A 35 5/12

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-AMG A 35

    Η Mercedes-Benz προσθέτει έναν ακόμα “κωδικό” στην γκάμα της νέας A-Class, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου και σε εκείνες που υπογράφει η AMG.

  • 2019 HONDA CRV HYBRID - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ 29/11

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Honda CR-V Hybrid (Video)

    Η Honda βγάζει από το ευρωπαϊκό της κάδρο τον diesel κινητήρα και φτιάχνει ένα πρωτοποριακό υβριδικό CR-V. Ίσως και το καλύτερο 'κλασικό' υβριδικό της εποχής μας.

  • 2019 MERCEDES-BENZ B-CLASS 28/11

    Οδηγούμε στην Ισπανία τη νέα Mercedes-Benz B-Class

    "Χτίζοντας" το πολυχρηστικό προφιλ της πάνω στο υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο της A-Class, η τρίτη κατά σειρά γενιά της Mercedes-Benz Β-Class δημιουργεί νέα πρότυπα στην κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων.

  • SKODA FABIA 2018 22/11

    Οδηγούμε στην Ελλάδα την επανασχεδιασμένη Skoda Fabia

    Η προγραμματισμένη επανασχεδίαση της Fabia, τρίτης 'γενιάς', συνοδεύεται από αναβάθμιση του εξοπλισμού της και από βελτιωμένους βενζινοκινητήρες, αναφορικά με την οικονομία καυσίμου και τη μικρότερη εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. Βασικό στοιχείο της...

  • TEST DRIVE KIA CEED 1.4 T-GDI 140PS 18/11

    Δοκιμάζουμε το ΚΙΑ CEED 1.4 T-GDI 140PS

    Η KIA έχει βαλθεί να αποδείξει ότι κάνει πρωταθλητισµό. Παίρνοντας µάλλον έµπνευση από το ποδόσφαιρο, αποφάσισε εδώ και καιρό να αφήσει την εσωστρέφεια και το τοπικιστικό στοιχείο και να γίνει ένας άξιος αντίπαλος απέναντι στις µεγάλες δυνάµεις της...

  • TEST DRIVE HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 120 PS 11/11

    Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Το Honda Civic συνεχίζει την πορεία του στην αγορά, αυτήν τη φορά µε τον turbodiesel κινητήρα των 1,6 lt και των 120 PS, ο οποίος έλειπε µέχρι σήµερα από τη γκάµα των διαθέσιµων κινητήρων, µιας και οι Ιάπωνες ήθελαν το χρόνο τους προκειµ...

  • ΤEST DRIVE OPEL ASTRA 1.4T 150 PS BLACK EDITION 7/11

    Δοκιμάζουμε το Opel Astra 1.4T 150 PS Black Edition

    Στον αθλητισµό συνηθίζεται να λένε ότι ο νικητής είναι αυτός που όλοι θυµούνται. Στο στίβο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, το Astra δικαιούται να το 'φωνάζει'.

  • TEST DRIVE: FORD FIESTA ACTIVE 1.5 DCI 120 PS 4/11

    Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta Active 1.5 DCI 120 PS

    Αρκούν δυο δάχτυλα µεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να κάνουν ένα αυτοκίνητο το hit του ελληνικού καλοκαιριού που ακόμα συνεχίζεται απτόητο. Το Fiesta Active µας επιβεβαιώνει ότι αρκούν και µε το παραπάνω.

  • 2018 DS 7 CROSSBACK 1/11

    Δοκιμάζουμε το νέο DS 7 Crossback

    Ένα μεγάλο, εντυπωσιακό αυτοκίνητο, για ένα μεγάλο, εντυπωσιακό comeback. Η DS Automobiles, το πολυτελές brand της Citroen, κάνει ρελάνς στην κατηγορία, ρίχνοντας όλα της τα όπλα, αισθητικά, τεχνολογικά, ποιοτικά σε μια κατηγορία που γίνεται…πόλεμος. Mesdames et messieurs...

  • 2018 CUPRA ATECA 31/10

    Δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη το νέο Cupra Ateca (Video)

    Οι Ισπανοί με το νέο Cupra Ateca αποδεικνύουν πώς ένα mainstream SUV μπορεί να αποτελέσει τον 'φονέα γιγάντων' σε αντίστοιχες premium υλοποιήσεις. Και των GTi συμπεριλαμβανομένων…

  • MAXXIS VICTRA SPORT 5 31/10

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Maxxis (Video)

    Την παρουσία της στην ελληνική αγορά επιχειρεί να ενισχύσει η Maxxis, παρουσιάζοντας στο απαιτητικό τερέν του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών τη νέα σειρά ελαστικών υψηλών επιδόσεων Victra Sport 5.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN JUKE 1.6 XTRONIC 112 PS 29/10

    Δοκιμάζουμε το Nissan Juke 1.6 XTRONIC 112 PS

    Πιο ώριμο από ποτέ, το Nissan Juke ενισχύει τον αστικό χαρακτήρα του, συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).

  • TEST DRIVE: SUZUKI JIMNY 1.5 GLX VVT 102 PS 26/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα: Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102 PS

    Το είδαμε στα λιμάνια, το είδαμε στους δρόμους, το είδαμε σε social media και με το ανάλογο buzz. Τώρα λοιπόν, εδώ στην Ελλάδα, δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Jimny. Όχι άλλο ένα crossover.

  • TEST DRIVE: VOLVO XC60 T8 TWIN ENGINE 407 PS 25/10

    Δοκιμάζουμε: Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS

    Δύο τύποι κινητήρων, µισή κατανάλωση, πολλαπλάσια ισχύς. Το Volvo XC60 T8 παίζει στα δάχτυλα την άλγεβρα της τεχνολογίας και οδηγεί το New Deal της αυτοκίνησης στην πιο σηµαντική της δεκαετία.