FISRT DRIVE: Ford Galaxy 2015


ΜΕ ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ GALAXY. ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

  • 30/6/2015

Οδηγώντας την ναυαρχίδα των MPV της Ford (να θυμίσουμε ότι ήδη διαθέτει μια μεγάλη γκάμα που περιλαμβάνει τα B-Max, C-Max & Grand C-Max και S-Max) ευθύς αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις να κάνεις με ένα ταξιδιάρικο, καλοκατασκευασμένο και ενδιαφέρον οδηγικά πολυχρηστικό όχημα, που στοχεύει να τεθεί άμεσα ανταγωνιστικά στον ηγέτη της κατηγορίας που ακούει στο όνομα Renault Espace.

Κορυφαίας ποιότητας υλικά, αίσθηση και αισθητική στο εσωτερικό που αγγίζει τα όρια του premium (ειδικά στις εκδόσεις με το δέρμα), τεχνολογίες από την υπόλοιπη γκάμα στο κομμάτι του infotainment και συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, επαρκής γκάμα κινητήρων και επιτέλους, ένα καλοσχεδιασμένο, στα ευρωπαϊκά πρότυπα αμάξωμα.

Το Galaxy βασίζεται στο μεγάλο δάπεδο της Ford που εδράζονται και τα Mondeo/S-Max, διαθέτει επτά θέσεις στο εσωτερικό σε διάταξη 2 3 2, ενώ μπορεί να διατεθεί και με σύστημα τετρακίνησης (Haldex, όπως ακριβώς και στο Kuga).

Αξιοσημείωτο ότι η πρόσβαση στις δύο θέσεις είναι σχετικά εύκολη χάρη στον μηχανισμό αναδίπλωσης των δύο μεσαίων ακριανών καθισμάτων, ενώ το κάθε ανεξάρτητο κάθισμα της μεσαίας και πίσω σειράς μπορεί να αναδιπλωθεί από ηλεκτρικούς διακόπτες που βρίσκονται στην αριστερή κολόνα του πορτ-μπαγκάζ. Το τελευταίο, με της δύο σειρές αναδιπλωμένες έχει χωρητικότητα για.. μετακόμιση, αγγίζοντας τα 2.339 λίτρα (300 στην 7θέσια διάταξη και 700 στην 5θέσια).Να σημειώσουμε ότι οι δύο πίσω θέσεις είναι σχεδιασμένες για ενήλικες...

Ανάμεσα στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ξεχωρίζει η κάμερα που υπάρχει στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου (μάσκα) που προσφέρει εικόνα στον οδηγό σε ένα πεδίο 180Ο, προκειμένου να βγεί πιο εύκολα στο δρόμο από ένα γκαράζ, αλλά και να περάσει μια διασταύρωση.

Στο δρόμο το μεγάλο MPV της Ford (κινητήρες βενζίνης στα 1.5 και 2.0 λίτρα και πετρελαίου στα δύο λίτρα απόδοσης 120, 150, 180 και 210 ίππων) καταφέρνει να κρύψει το όγκο του, είναι ευθύβολο και εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης, χαρακτηριστικά δηλαδή παραπλήσια με του νέου Mondeo. Σαφέστατο το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή υποβοήθηση, ικανοποιητική η απόσβεση της ανάρτησης (ειδικά η πίσω integral link) και παρά τις 19άρες ζάντες του αυτοκινήτου που οδηγήσαμε. Περισσότερα στο Car and Driver Ιουλίου!