CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2018 VOLKSWAGEN

Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI 14/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: VW

Με το Polo έκτης γενιάς να έχει δώσε ήδη τα διαπιστευτήριά του στην χώρα μας εντυπωσιάζοντας με την πληθωρική παρουσία του σε διαστάσεις και παροχές σε ποιότητα και εξοπλισμό, ήταν προφανές ότι κάτι αντίστοιχο θα γινόταν και στην κορυφαία του έκδοση, με τα χαρακτηριστικά GTI. Mία έκδοση που ετοιμαζόταν εδώ και καιρό από την VW, έχοντας αναθέσει το έργο της δημιουργίας ενός καθαρόαιμου μέλους της οικογένειας GTI σε μερικά από τα πιο “λαμπρά” μυαλά της εταιρίας, με περισσότερη βενζίνη παρά λογιστικά φύλλα στο αίμα τους. Και όπως είδαμε από την σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό όχι μόνο σε σχέση με το παρελθόν του Polo αλλά και σε σχέση με τις αντίστοιχες μικρές βολίδες της αγοράς.

Η διαφοροποίηση του Polo σε σχέση με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό της κατηγορίας είναι ότι ακολουθεί μία διαφορετική οδό. Ρίχνει μαύρη πέτρα στο downsizing και επιλέγει να ανέβει 200 κυβικά εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χρησιμοποιώντας μία λιγότερο πιεσμένη εκδοχή του δίλιτρου TSI που βρίσκουμε και στο Golf GTI με 200 άλογα ισχύ και 320 Nm ροπής. Η απόφαση αυτή της VW έχει άμεση επίδραση στην γενικότερη αναβάθμιση του κορυφαίου Polo, αφού όχι μόνο οι επιδόσεις έχουν πάει σε άλλη διάσταση (0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα στα 237 km/h) αλλά και στην πράξη το μεγαλύτερο μοτέρ δίνει ένα μεγαλύτερο «βάθος» στην απόδοση σε ένα μεγαλύτερο εύρος στροφών όπως είδαμε και στην σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, τόσο σε δημόσιους δρόμους όσο και σε λίγους γύρους στην πίστα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • RENAULT 2018 11/12

    Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το επανασχεδιασμένο Renault Kadjar (video)

    Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στην Palencia (Ισπανία), ανανεώθηκε αισθητικά και σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του και εφοδιάζεται με τον νέο 1.3 TCe των 140 PS ή 160 PS, αντίστοιχα.

  • MERCEDES-AMG A 35 5/12

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-AMG A 35

    Η Mercedes-Benz προσθέτει έναν ακόμα “κωδικό” στην γκάμα της νέας A-Class, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου και σε εκείνες που υπογράφει η AMG.

  • 2019 HONDA CRV HYBRID - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ 29/11

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Honda CR-V Hybrid (Video)

    Η Honda βγάζει από το ευρωπαϊκό της κάδρο τον diesel κινητήρα και φτιάχνει ένα πρωτοποριακό υβριδικό CR-V. Ίσως και το καλύτερο 'κλασικό' υβριδικό της εποχής μας.

  • 2019 MERCEDES-BENZ B-CLASS 28/11

    Οδηγούμε στην Ισπανία τη νέα Mercedes-Benz B-Class

    "Χτίζοντας" το πολυχρηστικό προφιλ της πάνω στο υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο της A-Class, η τρίτη κατά σειρά γενιά της Mercedes-Benz Β-Class δημιουργεί νέα πρότυπα στην κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων.

  • SKODA FABIA 2018 22/11

    Οδηγούμε στην Ελλάδα την επανασχεδιασμένη Skoda Fabia

    Η προγραμματισμένη επανασχεδίαση της Fabia, τρίτης 'γενιάς', συνοδεύεται από αναβάθμιση του εξοπλισμού της και από βελτιωμένους βενζινοκινητήρες, αναφορικά με την οικονομία καυσίμου και τη μικρότερη εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. Βασικό στοιχείο της...

  • TEST DRIVE KIA CEED 1.4 T-GDI 140PS 18/11

    Δοκιμάζουμε το ΚΙΑ CEED 1.4 T-GDI 140PS

    Η KIA έχει βαλθεί να αποδείξει ότι κάνει πρωταθλητισµό. Παίρνοντας µάλλον έµπνευση από το ποδόσφαιρο, αποφάσισε εδώ και καιρό να αφήσει την εσωστρέφεια και το τοπικιστικό στοιχείο και να γίνει ένας άξιος αντίπαλος απέναντι στις µεγάλες δυνάµεις της...

  • TEST DRIVE HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 120 PS 11/11

    Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Το Honda Civic συνεχίζει την πορεία του στην αγορά, αυτήν τη φορά µε τον turbodiesel κινητήρα των 1,6 lt και των 120 PS, ο οποίος έλειπε µέχρι σήµερα από τη γκάµα των διαθέσιµων κινητήρων, µιας και οι Ιάπωνες ήθελαν το χρόνο τους προκειµ...

  • ΤEST DRIVE OPEL ASTRA 1.4T 150 PS BLACK EDITION 7/11

    Δοκιμάζουμε το Opel Astra 1.4T 150 PS Black Edition

    Στον αθλητισµό συνηθίζεται να λένε ότι ο νικητής είναι αυτός που όλοι θυµούνται. Στο στίβο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, το Astra δικαιούται να το 'φωνάζει'.

  • TEST DRIVE: FORD FIESTA ACTIVE 1.5 DCI 120 PS 4/11

    Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta Active 1.5 DCI 120 PS

    Αρκούν δυο δάχτυλα µεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να κάνουν ένα αυτοκίνητο το hit του ελληνικού καλοκαιριού που ακόμα συνεχίζεται απτόητο. Το Fiesta Active µας επιβεβαιώνει ότι αρκούν και µε το παραπάνω.

  • 2018 DS 7 CROSSBACK 1/11

    Δοκιμάζουμε το νέο DS 7 Crossback

    Ένα μεγάλο, εντυπωσιακό αυτοκίνητο, για ένα μεγάλο, εντυπωσιακό comeback. Η DS Automobiles, το πολυτελές brand της Citroen, κάνει ρελάνς στην κατηγορία, ρίχνοντας όλα της τα όπλα, αισθητικά, τεχνολογικά, ποιοτικά σε μια κατηγορία που γίνεται…πόλεμος. Mesdames et messieurs...

  • 2018 CUPRA ATECA 31/10

    Δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη το νέο Cupra Ateca (Video)

    Οι Ισπανοί με το νέο Cupra Ateca αποδεικνύουν πώς ένα mainstream SUV μπορεί να αποτελέσει τον 'φονέα γιγάντων' σε αντίστοιχες premium υλοποιήσεις. Και των GTi συμπεριλαμβανομένων…

  • MAXXIS VICTRA SPORT 5 31/10

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Maxxis (Video)

    Την παρουσία της στην ελληνική αγορά επιχειρεί να ενισχύσει η Maxxis, παρουσιάζοντας στο απαιτητικό τερέν του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών τη νέα σειρά ελαστικών υψηλών επιδόσεων Victra Sport 5.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN JUKE 1.6 XTRONIC 112 PS 29/10

    Δοκιμάζουμε το Nissan Juke 1.6 XTRONIC 112 PS

    Πιο ώριμο από ποτέ, το Nissan Juke ενισχύει τον αστικό χαρακτήρα του, συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).

  • TEST DRIVE: SUZUKI JIMNY 1.5 GLX VVT 102 PS 26/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα: Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102 PS

    Το είδαμε στα λιμάνια, το είδαμε στους δρόμους, το είδαμε σε social media και με το ανάλογο buzz. Τώρα λοιπόν, εδώ στην Ελλάδα, δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Jimny. Όχι άλλο ένα crossover.

  • TEST DRIVE: VOLVO XC60 T8 TWIN ENGINE 407 PS 25/10

    Δοκιμάζουμε: Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS

    Δύο τύποι κινητήρων, µισή κατανάλωση, πολλαπλάσια ισχύς. Το Volvo XC60 T8 παίζει στα δάχτυλα την άλγεβρα της τεχνολογίας και οδηγεί το New Deal της αυτοκίνησης στην πιο σηµαντική της δεκαετία.