CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
2018 FORD FOCUS

Test Drive: Nέο Ford Focus 11/7

Πολλή τεχνολογία

Ας συγκεντρώσουμε λίγο τις νέες μηχανολογικές λύσεις που δεν είναι και λίγες. Νέα πλατφόρμα με κωδική ονομασία C2 η οποία αύξησε την ούτως ή άλλως άριστη ακαμψία του απερχόμενου Focus κατά 20% (!) και το μεταξόνιο κατά 53 mm. Είναι δε έτοιμη και για υβριδική τεχνολογία αλλά –χωρίς να επιβεβαιώνεται από τα στελέχη της Ford- και για τετρακίνηση. Πίσω η ανάρτηση συντίθεται με ανισομεγέθεις βραχίονες (SLA), διατηρώντας την παράδοση της σοφιστικές πίσω ανάρτησης. Όμως η Ford για λόγους κόστους επέλεξε για πρώτη φορά –και δεν είναι η μόνη- να τοποθετήσει στα Focus με κινητήρες 1.0L EcoBoost και diesel 1.5L EcoBlue πίσω ανάρτηση αποτελούμενη από ημιάκαμπτο άξονα. Για τις SLA όμως υλοποιήσεις επιφυλάσσει και Continuously Controlled Damping (CCD), τη μεταβαλλομενη αποσβετικότητα των αμορτισέρ δια χειρός ZF κάτι που ταιριάζει «γάντι» με τα νέα, επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes), Normal, Sport, Eco, Comfort και Eco-Comfort (τα δύο τελευταία μόνο με το CCD). Επίσης υπάρχει νέο πίσω υποπλαίσιο για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και τεχνολογία ελατηρίων – πατέντα της εταιρίας. Συνολικά 45 (!) διαφορετικά σετ αναρτήσεων είναι διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις του νέου Focus.

Σε επίπεδο κινητήρων έχουμε ανανέωση του 1000άρη μια νέα γενιά τρικύλινδρων συνόλων στα 1.500 cc αμφότερα και με απενεργοποίηση κυλίνδρου, ενώ ανανεωμένοι είναι και οι κινητήρες diesel 1,5 και 2,0  λίτρων. Κάτι που δεν είχαμε πριν 20 χρόνια ήταν η μικροηλεκτρονική. Τώρα, το 2018 η Ford χτίζει το δικό της «κάστρο» με την ονομασία Ford Co-Pilot360. Πάμπολλα συστήματα ελεγχόμενα με ραντάρ και κάμερες είναι έτοιμα να διατηρήσουν το αυτοκίνητο εντός λωρίδας, να στρίψουν να κατεβάσουν τη μεγάλη σκάλα φώτων, να ορίσουν την ταχύτητα με βάση την οδική σήμανση αλλά και τόσα άλλα. Όπως να σταθμεύσει, να αποφύγει πεζούς και δικυκλιστές να κινείται αυτόνομα στο σταμάτα-ξεκίνα του μποτιλιαρίσματος με επίπεδο αυτονομίας 2.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 BMW I3 REX TUSCANY 8/8

    ESCAPE: Ταξιδεύοντας στην Τοσκάνη με BMW i3 REX (Video)

    H Tοσκάνη της Αναγέννησης, και το ΒΜW i3 REX της αναγέννησης της αυτοκίνησης συναντώνται σε ένα ταξιδιωτικό 2.000 χιλιομέτρων και 15 χρόνων μετά, αναζητώντας ανάμεσα στο 'range anxiety' και την ασφάλεια μιας πρίζας, την υψηλή τάση των Νέων Καιρών.

  • 2018 ΗYUNDAI I30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120PS 5/8

    Δοκιμάζουμε: Hyundai i30 Fastback 1.0 T-GDi 120PS

    Σε μια εξωστρεφή κίνηση αναβάθμισης του ρόλου της Hyundai στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, τα σχεδιαστικά τμήματα της κορεατικής φίρμας πήραν νότες από αρχέγονα, premium σχήματα για να δώσουν μια γερή δόση πολυτέλειας στις καθημερινές μας μετακινήσεις.  ...

  • 2018 VOLVO S90 D4 190 PS 4/8

    Δοκιμάζουμε: Volvo S90 D4 190 PS

    Είστε φίλοι των αυτοκινήτων της μεγάλο-μεσαίας κατηγορίας; Δε φτάνουν τα οικονομικά σας για να αγοράσετε ένα Audi A6, μία BMW Σειρά 5 ή μία Mercedes-Benz E-Class; Η Volvo σας έχει έτοιμη τη λύση: S90, το οποίο εμείς δοκιμάζουμε στην diesel εκδοχή D4, με το 2λιτρο κινητήρα των...

  • 2018 SEAT IBIZA 1.0 TSI 116 PS DSG 3/8

    Δοκιμάζουμε: Seat Ibiza 1.0 TSI DSG 116 PS

    Το σχετικά πρόσφατο λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς του SEAT Ibiza φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του που μας κάνουν να συμπεράνουμε ότι θα μπορούσε να είναι ένα αυτοκίνητο ακόμα και της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας!

  • 2018 MERCEDES-BENZ E 200 CABRIO 184 PS 1/8

    Δοκιμάζουμε: Mercedes-Benz E 200 Cabrio 184 PS

    Αναμφίβολα, ένα από τα πιο γοητευτικά αυτοκίνητα της γκάμας της Mercedes-Benz είναι το μεγάλο 4θέσιο cabriolet της. Παλιότερα, το γνωρίζαμε ως “CLK Cabrio”, σήμερα αυτό φιλοξενεί το λογότυπο της E-Class. Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από τη βασική έκδοση E 200 Cabrio...

  • 2018 DACIA SANDERO STEPWAY 1.5 DCI 90 PS 31/7

    Δοκιμάζουμε το Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 PS

    Με απόσταση 173 mm από το έδαφος, αδρή αλλά κομψότερη από πριν σχεδίαση και ύφος crossover το Sandero Stepway παραμένει ένα από τα προσιτότερα supermini οχήματα έτοιμα για το 'κάτι παραπάνω' εκτός ασφάλτου.

  • 2018 BMW X2 XDRIVE 25D 231 PS STEPTRONIC 29/7

    Test Drive: BMW X2 xDrive 25d 231 PS STEPTRONIC

    Αντιμετωπίστηκε με θετικό τρόπο από τον παγκόσμιο Τύπο και με σχόλια που αφορούν στο νεωτεριστικό στοιχείο που προσέδωσε στη BMW αναφορικά με τη σχεδίαση του αμαξώματός της. Ως αναμενόμενο, η X2 εφοδιάζεται με πολλά από τα τεχνολογικά επιτεύγματα που έχει στη 'φαρέτρα»...

  • HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 26/7

    Test Drive: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Η Honda παρουσιάζει την diesel εκδοχή του σύγχρονου Civic, η οποία εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα 1,6 λίτρου. Πόσο καλή είναι αυτή η έκδοση, που οδηγήσαμε από την Αθήνα έως τη Λίμνη Βουλιαγμένης ή Ηραίου κοντά στο Λουτράκι;

  • 2018 FIAT 500L 1.6 MT 120PS MIRROR 24/7

    Δοκιμάζουμε το FIAT 500L 1.6 MTJ 120 PS Mirror

    Ακούγοντας κανείς και μόνο το όνομα '500', πριν λίγα χρόνια ερχόταν στο μυαλό του ένα... λιλιπούτειο 3θυρο μοντέλο και τίποτε άλλο. Τώρα πλέον στη Fiat με ένα τμήμα marketing που "πετάει φωτιές" σε ό,τι αφορά το στυλ, ο αριθμός 500 είναι το "επίθετο"...

  • HYUNDAI KONA 2018 19/7

    Δοκιμάζουμε το 2018 Hyundai Kona 1.6 CRDi 136ps

    H αναγεννημένη Hyundai ολοκληρώνει τη γκάμα του νεότευκτου Κona με τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 CRDi απόδοσης 115 ή 136 ίππων και με τετρακίκηση

  • 2018 HONDA CR-V 15/7

    Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V 1.5 VTEC

    Έπειτα από την αρχική παρουσίασή του πριν από λίγα χρόνια, η Honda επεμβαίνει στο CR-V και το εξοπλίζει με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1,5.

  • 2018 KIA SRORTAGE 13/7

    Οδηγούμε το αναβαθμισμένο KIA Sportage

    Η επανασχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού στο KIA Sportage είναι το προφανές. Το ζητούμενο είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και οι νέοι κινητήρες της εταιρείας φροντίζουν γι' αυτό.

  • 2018 FORD FOCUS 11/7

    Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Ford Focus

    Σε μια Γαλλία που παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα την προσπάθεια των τρικολόρ να ανεβεί στην κορυφή του κόσμου, εμείς οδηγούσαμε το εντελώς νέο Ford Focus που έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο.

  • NISSAN MICRA 1.0 71 PS 8/7

    Δοκιμάζουμε το Nissan Micra 1.0 71 PS

    Αν πιστεύατε ότι η έκδοση 'εισόδου' στην γκάμα του Nissan Micra είναι αυτή με τον κινητήρα των 900 cc, απατάσθε... Γιατί η επίσημη ελληνική εισαγωγική εταιρεία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης) έφερε στη χώρα μας και το μοντέλο, που εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό...

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.