CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2019 HONDA CRV HYBRID - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Τest drive: Οδηγούμε στην Ισπανία το Honda CR-V Hybrid 29/11

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η άφιξη του νέου CR-V στις ευρωπαϊκές αγορές -μεταξύ αυτών και στην χώρα μας- χαιρετίστηκε από όλους ως μία ακόμα τυπική ένδειξη του χαρίσματος που έχει η Honda να δημιουργεί μηχανολογικά «κεντήματα» υψηλής τεχνολογικής αξίας. Η γεννετική εγγραφή που θέλει κάθε αυτοκίνητο των Χονταίων να μοιάζει με ένα μηχανολογικό κομψοτέχνημα επαληθεύτηκε για άλλη μια φορά, με ένα αυτοκίνητο ψαγμένο μέχρι και την τελευταία βίδα του. Και το αποτέλεσμα, όπως φάνηκε από τις δοκιμές που δημοσιεύτηκαν στο site αλλά και στα τεύχη του Car And Driver, τους δικαίωσε απόλυτα. Το καλύτερο CR-V στην μακρά ιστορία του μοντέλου (από το 1995 μαζί μας, όταν οι άλλοι πήγαιναν στο βρεφονηπιακό σταθμό των SUV), με κορυφαία χαρακτηριστικά πρακτικότητας, εξαιρετικό πακέτο γραμμής κίνησης και ποιότητα όπου το... άμα τη εμφανίσει «made in Japan» κάνει τα λόγια να περιττεύουν.
 
 
Στρατηγική επιλογή της εταιρίας για αυτή την γενιά ήταν να μην υπάρξει έκδοση με κινητήρα diesel για την Ευρώπη. Όχι τόσο για την γνωστή δαιμονοποίηση του καυσίμου -που στην Ελλάδα πάρει διαστάσεις- όσο για το γενικότερο προφίλ που θέλει να περάσει. Αυτό δηλαδή ενός κατασκευαστή που στρέφεται με σπουδή και ξεκάθαρους στόχους προς την ηλεκτροκίνηση, προδιαγράφοντας από τώρα μία γκάμα της οποίας τα 2/3 θα είναι κάποιας μορφής ηλεκτρικά μέχρι το 2025. Αντί λοιπόν για diesel η Honda προτείνει ένα υβριδικό με κατανάλωση στα επίπεδα των diesel. Και με μία τεχνολογική προσέγγιση η οποία δεν θα μπορούσε παρά να είναι τυπική made by Honda.
 
 
Πρόκειται για το πρώτο SUV της εταιρίας που διατίθεται στην Ευρώπη με το i-MMD που ήδη χρησιμοποιεί η Honda σε μοντέλα της στην Αμερική, και φέρνει αρκετές καινοτομίες και πολλά υποσχόμενες λύσεις στον χώρο των υβριδικών. Ταξιδέψαμε μέχρι την Σεβίλλη της Ισπανίας όπου και πήραμε μία μικρή αλλά αρκετά ενδεικτική γεύση από το υβριδικό CR-V ενώ παράλληλα είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε από πρώτο χέρι πως βλέπουν οι άνθρωποι αυτής της τόσο ιδιαίτερης εταιρίας την έλευση της ηλεκτροκίνησης και όλης της νέας εποχής που έρχεται τροχάδην στην αυτοκίνηση.
< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • RENAULT 2018 11/12

    Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το επανασχεδιασμένο Renault Kadjar (video)

    Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στην Palencia (Ισπανία), ανανεώθηκε αισθητικά και σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του και εφοδιάζεται με τον νέο 1.3 TCe των 140 PS ή 160 PS, αντίστοιχα.

  • MERCEDES-AMG A 35 5/12

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-AMG A 35

    Η Mercedes-Benz προσθέτει έναν ακόμα “κωδικό” στην γκάμα της νέας A-Class, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου και σε εκείνες που υπογράφει η AMG.

  • 2019 HONDA CRV HYBRID - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ 29/11

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Honda CR-V Hybrid (Video)

    Η Honda βγάζει από το ευρωπαϊκό της κάδρο τον diesel κινητήρα και φτιάχνει ένα πρωτοποριακό υβριδικό CR-V. Ίσως και το καλύτερο 'κλασικό' υβριδικό της εποχής μας.

  • 2019 MERCEDES-BENZ B-CLASS 28/11

    Οδηγούμε στην Ισπανία τη νέα Mercedes-Benz B-Class

    "Χτίζοντας" το πολυχρηστικό προφιλ της πάνω στο υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο της A-Class, η τρίτη κατά σειρά γενιά της Mercedes-Benz Β-Class δημιουργεί νέα πρότυπα στην κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων.

  • SKODA FABIA 2018 22/11

    Οδηγούμε στην Ελλάδα την επανασχεδιασμένη Skoda Fabia

    Η προγραμματισμένη επανασχεδίαση της Fabia, τρίτης 'γενιάς', συνοδεύεται από αναβάθμιση του εξοπλισμού της και από βελτιωμένους βενζινοκινητήρες, αναφορικά με την οικονομία καυσίμου και τη μικρότερη εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. Βασικό στοιχείο της...

  • TEST DRIVE KIA CEED 1.4 T-GDI 140PS 18/11

    Δοκιμάζουμε το ΚΙΑ CEED 1.4 T-GDI 140PS

    Η KIA έχει βαλθεί να αποδείξει ότι κάνει πρωταθλητισµό. Παίρνοντας µάλλον έµπνευση από το ποδόσφαιρο, αποφάσισε εδώ και καιρό να αφήσει την εσωστρέφεια και το τοπικιστικό στοιχείο και να γίνει ένας άξιος αντίπαλος απέναντι στις µεγάλες δυνάµεις της...

  • TEST DRIVE HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 120 PS 11/11

    Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Το Honda Civic συνεχίζει την πορεία του στην αγορά, αυτήν τη φορά µε τον turbodiesel κινητήρα των 1,6 lt και των 120 PS, ο οποίος έλειπε µέχρι σήµερα από τη γκάµα των διαθέσιµων κινητήρων, µιας και οι Ιάπωνες ήθελαν το χρόνο τους προκειµ...

  • ΤEST DRIVE OPEL ASTRA 1.4T 150 PS BLACK EDITION 7/11

    Δοκιμάζουμε το Opel Astra 1.4T 150 PS Black Edition

    Στον αθλητισµό συνηθίζεται να λένε ότι ο νικητής είναι αυτός που όλοι θυµούνται. Στο στίβο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, το Astra δικαιούται να το 'φωνάζει'.

  • TEST DRIVE: FORD FIESTA ACTIVE 1.5 DCI 120 PS 4/11

    Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta Active 1.5 DCI 120 PS

    Αρκούν δυο δάχτυλα µεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να κάνουν ένα αυτοκίνητο το hit του ελληνικού καλοκαιριού που ακόμα συνεχίζεται απτόητο. Το Fiesta Active µας επιβεβαιώνει ότι αρκούν και µε το παραπάνω.

  • 2018 DS 7 CROSSBACK 1/11

    Δοκιμάζουμε το νέο DS 7 Crossback

    Ένα μεγάλο, εντυπωσιακό αυτοκίνητο, για ένα μεγάλο, εντυπωσιακό comeback. Η DS Automobiles, το πολυτελές brand της Citroen, κάνει ρελάνς στην κατηγορία, ρίχνοντας όλα της τα όπλα, αισθητικά, τεχνολογικά, ποιοτικά σε μια κατηγορία που γίνεται…πόλεμος. Mesdames et messieurs...

  • 2018 CUPRA ATECA 31/10

    Δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη το νέο Cupra Ateca (Video)

    Οι Ισπανοί με το νέο Cupra Ateca αποδεικνύουν πώς ένα mainstream SUV μπορεί να αποτελέσει τον 'φονέα γιγάντων' σε αντίστοιχες premium υλοποιήσεις. Και των GTi συμπεριλαμβανομένων…

  • MAXXIS VICTRA SPORT 5 31/10

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Maxxis (Video)

    Την παρουσία της στην ελληνική αγορά επιχειρεί να ενισχύσει η Maxxis, παρουσιάζοντας στο απαιτητικό τερέν του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών τη νέα σειρά ελαστικών υψηλών επιδόσεων Victra Sport 5.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN JUKE 1.6 XTRONIC 112 PS 29/10

    Δοκιμάζουμε το Nissan Juke 1.6 XTRONIC 112 PS

    Πιο ώριμο από ποτέ, το Nissan Juke ενισχύει τον αστικό χαρακτήρα του, συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).

  • TEST DRIVE: SUZUKI JIMNY 1.5 GLX VVT 102 PS 26/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα: Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102 PS

    Το είδαμε στα λιμάνια, το είδαμε στους δρόμους, το είδαμε σε social media και με το ανάλογο buzz. Τώρα λοιπόν, εδώ στην Ελλάδα, δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Jimny. Όχι άλλο ένα crossover.

  • TEST DRIVE: VOLVO XC60 T8 TWIN ENGINE 407 PS 25/10

    Δοκιμάζουμε: Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS

    Δύο τύποι κινητήρων, µισή κατανάλωση, πολλαπλάσια ισχύς. Το Volvo XC60 T8 παίζει στα δάχτυλα την άλγεβρα της τεχνολογίας και οδηγεί το New Deal της αυτοκίνησης στην πιο σηµαντική της δεκαετία.