CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS

Test Drive: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class 20/6

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

H C-class είναι η πιο καλοπουλημένη Mercedes-Benz τα τελευταία 10 χρόνια. Από τις τέσσερις άκρες του ορίζοντα, τις Η.Π.Α τη Νότιο Αφρική, τη Γερμανία και την Κίνα όπου παράγεται γράφει με φρενήρεις ρυθμούς τη σύγχρονη ιστορία της, χτίζοντας συνάμα το μύθο της.Από το λανσάρισμά της, το 1982 πάνω από 9,5 εκατ. C-Class έχουν κυκλοφορήσει ενώ μόνο πέρυσι 415.000 C-Class sedan και station wagons πουλήθηκαν ανά τον κόσμο. Η βαθύτατα ανανεωμένη C-Class έρχεται και μαζί της 70% νέοι κινητήρες, 50% νέο εσωτερικό, 5% νέο σασί, 40% νέα εξωτερική εμφάνιση, 80% νέα ηλεκτρονικά.

Το γενναίο φρεσκάρισμα της οικογένειας C-Class είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία του μοντέλου. Με περισσότερα από 6.500 νέα εξαρτήματα η νέα C-Class στις εκδόσεις sedan, station wagon, coupe και cabriolet είναι πάνω από 50% νέα με το παλιό, εναπομείναν ποσοστό να αποτελείται  -ούτως ή άλλως- από εκλεκτά υλικά με άφθονο αλουμίνιο και τεχνολογίες όπως το πολύ καλό σασί με τις σπέσιαλ αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων εμπρός-πίσω.

Το εμπρός και πίσω μέρος έχουν αλλάξει με νέους προφυλακτήρες και ποδιές, αναλόγως έκδοσης, τη «διαμαντένια» 3D μάσκα στάνταρ στην έκδοση AMG Line και επιλογή από 3 διαφορετικά σετ εμπρός και πίσω φώτων από απλά μέχρι τα νέας τεχνολογίας Mutlibeam LED.  

Ευχάριστη είναι η ανανέωση στο εσωτερικό όπου με μια διακριτική επέμβαση η νέα C-Class απέκτησε πιο σπορτιφ look. To κουμπί έναυσης κινητήρα είναι πλέον στάνταρ (αντίο κλειδί στη μίζα), το πακέτο καθισμάτων είναι νέο, όπως και ο πίνακας οργάνων που ποικίλει από απλά όργανα με 5,5 ιντσών έγχρωμη οθόνη στη βασική έκδοση, μέχρι ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον με όργανα σε οθόνη 12,3 ιντσών και παραμετροποίηση σε Classic, Sport και Progressive. Χάρμα οφθαλμών είναι και το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι, όπως και το περιβάλλον στη νέα μεγάλη οθόνη αλά tablet στην κορυφή του ταμπλό διαγωνίου 10,25 ιντσών, ενώ χάρμα…αυτιών το ηχοσύστημα της Burmester. Κατά τα λοιπά οι χώροι παραμένουν άριστοι, το ίδιο και τα υλικά, η αίσθηση δηλαδή ότι το αυτοκίνητο είναι αυθεντικά premium. Άλλα στοιχεία ναυαρχίδας είναι βέβαια η παραμετροποίηση της ατμόσφαιρας της καμπίνας με ρυθμίσεις σε φωτισμό και άρωμα ή ακόμη οι πολλαπλές φωνητικές εντολές που δέχεται (και μάλιστα με ποικιλία στον τρόπο απάντησης, πάντα με το σωστό όμως νόημα!). Για τους techno junkies να αναφέρουμε ότι η πλατφόρμα MBUX της A-Class δεν έχει ενσωματωθεί στη C-Class μιας και η πρώτη εφαρμόζεται –για την ώρα- στη βασική πλατφόρμα της Mercedes. Και βέβαια το οπλοστάσιο της νέας c-Class ενισχύεται από τη διάδραση αυτοκινήτου και συστήματος πλοήγησης (π.χ. το αυτοκίνητο ρυθμίζει αυτόματα τη λειτουργία του εισερχόμενο σε πλατεία ) εφοδιάζεται με Active Distance Assist DISTRONIC και Active Steering Assist, Active Emergency Stop Assist και Active Lane Change Assist σε συνεργασία με ραντάρ και στερεοσκοπική κάμερα. Συνάμα εξοπλίζεται με μια μεγάλη ομπρέλα συστημάτων που συναντάμε πλέον σχεδόν σε κάθε κατηγορία οχημάτων.

Πολλά είναι τα νέα σε επίπεδο μηχανολογικό. Εδώ έχουμε πολλούς νέους κινητήρες και συστήματα που τα βλέπουμε –σε βενζίνη και diesel- για πρώτη φορά. Αρχής γενομένης με τον νέο τετρακύλινδρο 1500άρη turbo βενζινοκινητήρα ο οποίος εφοδιάζει τις C200 και κοιτάζει προς το ηλεκτρικό μέλλον με έξτρα 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα και ηλεκτρικό booster απόδοσης 14 ίππων που γεφυρώνει το χάσμα απόδοσης από το πάτημα του γκαζιού μέχρι την πλήρωση του twin-scroll turbo. Το μοτέρ ενσωματώνει επίσης μεταβλητό άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής, μείωση τριβών, ειδική σχεδίαση των τοιχωμάτων του κυλίνδρου ενώ για ακόμη καλύτερη περιβαλλοντική επίδοση ενσωματώνει –κι ας είναι βενζινοκινητήρας- φίλτρο μικροσωματιδίων! Οι diesel κινητήρες ενσωματώνουν επίσης μια πληθώρα προηγμένων τεχνολογιών όπως είναι το αλουμινένιο μπλοκ με τα σιδερένια πιστόνια ειδική διαμόρφωση στον τρόπο συμπίεσης καυσίμου, ειδικές επιστρώσεις στους θαλάμους και turbo μεταβλητής γεωμετρίας

Συνολικά με το λανσάρισμα των νέων C-Class θα διατίθενται σε επίπεδο βενζίνης οι C 160 και C 180 με το προηγούμενο 1600άρι μοτέρ απόδοσης 129 και 156 ίππων αντίστοιχα, οι C 200 και C 200 4MATIC με το νέο μοτέρ και 184 ίππους, η C 300 με το επίσης νέο δίλιτρο μοτέρ 258 ίππων η C 400 4MATIC και AMG C 43 4MATIC με το επίσης  V6 τρίλιτρο μοτέρ που αποδίδει 333 και 390 ίππους αντίστοιχα. Στο «στρατόπεδο» των diesel έχουμε , C 180 d και  C 200 d με νέο 1600άρι μοτέρ (μια μικρογραφία του δίλιτρου συνόλου) απόδοσης 122 και 160 ίππων αλλά και C 200 d (ναι ίδιος κωδικός με δίλιτρο όμως μοτέρ και 150 ίππους και C 220 d μαζί με C 220 d 4MATIC και 194 ίππους. Η τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις είναι ενεργή με κατανομή της ροπής 45/55 εμπρός πίσω με εξαίρεση τη σπέσιαλ C43 AMG στην οποία η κατανομή είναι στο 31/69.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HONDA CR-V 15/7

    Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V 1.5 VTEC

    Έπειτα από την αρχική παρουσίασή του πριν από λίγα χρόνια, η Honda επεμβαίνει στο CR-V και το εξοπλίζει με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1,5.

  • 2018 KIA SRORTAGE 13/7

    Οδηγούμε το αναβαθμισμένο KIA Sportage

    Η επανασχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού στο KIA Sportage είναι το προφανές. Το ζητούμενο είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και οι νέοι κινητήρες της εταιρείας φροντίζουν γι' αυτό.

  • 2018 FORD FOCUS 11/7

    Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Ford Focus

    Σε μια Γαλλία που παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα την προσπάθεια των τρικολόρ να ανεβεί στην κορυφή του κόσμου, εμείς οδηγούσαμε το εντελώς νέο Ford Focus που έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο.

  • NISSAN MICRA 1.0 71 PS 8/7

    Δοκιμάζουμε το Nissan Micra 1.0 71 PS

    Αν πιστεύατε ότι η έκδοση 'εισόδου' στην γκάμα του Nissan Micra είναι αυτή με τον κινητήρα των 900 cc, απατάσθε... Γιατί η επίσημη ελληνική εισαγωγική εταιρεία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης) έφερε στη χώρα μας και το μοντέλο, που εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό...

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.

  • 2018 MINI COOPER D CLUBMAN 2.0 150 PS AUTOMATIC 4/7

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper D Clubman 2.0 150 PS Automatic

    To Clubman δημιουργήθηκε για να είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του ΜΙΝΙ. Ωστόσο, το στυλ και η ακόμα περισσότερο ιδιότυπη σχεδίασή του είναι αυτά για τα οποία διακρίνεται.

  • 2018 MINI CLUBMAN ONE D STEPTRONIC 116 PS 2/7

    Δοκιμάζουμε το νέο MINI Clubman One D Steptronic 116 PS

    Η έκδοση Clubman απευθύνεται περισσότερο στους οικογενειάρχες φίλους της MINI, καθώς διαθέτει έναν πιο οικογενειακού τύπου χαρακτήρα Σε όλους τους τομείς, αλλά και μεγαλύτερους χώρους...

  • 2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6» 1/7

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6

    Η αλλαγή στο αμάξωμα του 308 δεν είναι η μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot έγινε ανταγωνιστικότερο σε καίριους τομείς του, κάτι που χρειαζόταν.

  • 2018 AUDI A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC 30/6

    Δοκιμάζουμε το Audi A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC

    Είναι κρίμα που διανύουμε την εποχή των SUV και των crossover με τόση ένταση και αποδοχή. Κρίμα γιατί την ίδια στιγμή υπάρχουν καλλίγραμμες λιμουζίνες έτοιμες να σε πάνε μακρύτερα και ανετότερα, όπως τούτο το Audi και μάλιστα με έναν ήπιο, σοφιστικές χαρακτήρα.

  • 2018 MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 MIVEC TURBO 163 PS CVT 27/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 163 PS CVT

    Η Mitsubishi εισάγει στην Ελλάδα το νέο Eclipse Cross, ένα SUV με coupe σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Εμείς δοκιμάσαμε την τετρακίνητη έκδοση με το CVT κιβώτιο και τον turbo κινητήρα των 1,5 λίτρων και των 163 PS.

  • 2018 NISSAN LEAF 26/6

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;

  • 2018 MERCEDES-BENZ EQ 25/6

    Συνοδηγούμε στην Ισπανία το νέο EQC

    Το πρωτότυπο επιταχύνει στην έξοδο της στροφής με... αυτοπεποίθηση, τους μπροστινούς τροχούς να... τσιρίζουν, ενώ από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητός και ένας ήχος υψηλών συχνοτήτων. Αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται να καταφθάνει βιαστικά.

  • 2018 KIA CEED 21/6

    Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο KIA Ceed

    Τεχνολογική αναβάθμιση, αποπομπή της αποστρόφου από την ονομασία του, αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες, αισθητική ανανέωση αλλά διατήρηση της σχεδιαστικής γραμμής του αμαξώματος. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του καινούργιου KIA Ceed.

  • 2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS 20/6

    Test Drive: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

    Η πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμη Mercedes, το αυτοκίνητο που επί πολλά χρόνια έχει φέρει πελάτες και χρήμα στη φίρμα από τη Στουτγάρδη, ανανεώθηκε με ό,τι χρειαζόταν για να δείχνει και να είναι μια...baby S-Class.

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.