VW Passat: Αποκάλυψη!


Τον Οκτώβριο, στο Παρίσι, η παγκόσμια πρεμιέρα του, στο Costa Navarino της Μεσσηνίας η διεθνής δημοσιογραφική του παρουσίαση.

  • 4/7/2014

Με το νέο Passat, η Volkswagen επιχειρεί να μπει σε πιο premium μονοπάτια και να συναγωνιστεί επί ίσοις όροις τη σειρά 3 της BMW, τη Mercedes C-Class και γιατί όχι το «ομόσταυλο» Audi A4.

H παρουσίαση της 8ης γενιάς έγινε στο σχεδιαστικό κέντρο της VW στο Potsdam της Γερμανίας. «Για μένα αυτό το Passat είναι ένα premium αυτοκίνητο χωρίς premium κόστος» δήλωσε ο Πρόεδρος του VW Group Martin Winterkorn.

Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα (ΜQB) με το Golf και συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι 2 χιλιοστά κοντύτερο (4.767 μ. μήκος), 14 χιλιοστά χαμηλότερο αλλά έχει 80 χιλιοστά μακρύτερο μεταξόνιο (2.791μ.) και είναι 12 χιλιοστά πλατύτερο (1.832 μ).

Η VW υπόσχεται βελτιωμένο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 586 λίτρα ενώ στην station wagon έκδοση φτάνει τα 650 λίτρα ή τα 1.780 με τα πίσω καθίσματα κατεβασμένα.

Στιλιστικά μέσα κι έξω το νέο μοντέλο φέρει λεπτομέρειες που ταιριάζουν σε μεγαλύτερα μοντέλα. Στην προκειμένη περίπτωση μπορούμε άνετα να πούμε ότι η VW επιχειρεί να φέρει το άγγιγμα του Phaethon στην πιο χαμηλή κατηγορία.

Αυτό φαίνεται και από τις τεχνολογικές καινοτομίες όπως η 12.3 ιντσών ΤFT οθόνη που αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα της κεντρικής κονσόλας. Διατίθεται και head-up display που τοποθετημένο στην κορυφή του ταμπλό παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες για το ταξίδι και το αυτοκίνητο πληροφορίες.

Σε αυτά να προσθέσουμε και μια πλούσια λίστα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας όπως το City Emergency Braking (σύστημα αποτροπής σύγκρουσης), το Side Assist (σύστημα ειδοποίησης) ή το σύστημα περιμετρικής όρασης 360 μοιρών.

Νέα στο Passat είναι επίσης τα LED πίσω φωτιστικά σώματα (στον βασικό εξοπλισμό) ενώ τα επίσης LED κεντρικά φώτα συνδυάζονται με το σύστημα Dynamic Light Assist που ρυθμίζει τη δέσμη φωτός ανάλογα με την κυκλοφορία.

Σύμφωνα με την VW ο πελάτης μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε δέκα κινητήρες (απόδοσης από 120 έως 280 ίππους), όλοι ιδιαίτερα αποδοτικοί και συμβατοί με τις προδιαγραφές Euro 6. Άγνωστος σε μας είναι μόνο ο 1.4 TSI Plug In Hybrid που σε συνδυασμό αποδίδει 208 ίππους ενώ η αυτονομία του με τον ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.

Η πρεμιέρα του θα γίνει τον Οκτώβριο στην Έκθεση του Παρισιού ενώ η παρουσίαση στους δημοσιογράφους όλου του κόσμου θα γίνει στο Costa Navarino από το Σεπτέμβριο μέχρι το Δεκέμβριο.