Αποκλειστικές φωτογραφίες: Το πρωτότυπο XPeng G9 κάνει δοκιμές στην Ελλάδα! (photos)


Λίγο πριν το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του ηλεκτρικού XPeng G9, ο φακός του Car and Driver πέτυχε το πρωτότυπο SUV να δοκιμάζεται στους ελληνικούς δρόμους.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CAR AND DRIVER
  • 15/10/2022

Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι η κινεζική Xpeng έχει βάλει στο... μάτι την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, σχεδιάζοντας προσεκτικά τον τρόπο με τον οποία θα μεταφέρει τη γκάμα της στα μέρη μας. Εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους η φίρμα αποφάσισε το πρώτο μοντέλο που θα κάνει το μεγάλο ταξίδι να είναι η ναυαρχίδα της, το XPeng G9.

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV, έχει ήδη παρουσιαστεί στην ασιατική χώρα και μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις.

Σειρά παίρνει η Γηραιά Ήπειρος, με την XPeng να δοκιμάζει την ευρωπαϊκή έκδοση στην Ελλάδα και το Car and Driver είχε την ευκαιρία να το συναντήσει και να το φωτογραφήσει.

Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, το βαρύ καμουφλάζ θέλει να κρύψει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες της πρότασης ωστόσο με μια πιο προσεκτική ματιά και συγκρίνοντας την κινεζική εκδοχή, δεν προκύπτουν μεγάλες διαφοροποιήσεις.

Μπροστά ξεχωρίζει η ενιαία LED γραμμή και τα φωτιστικά σώματα που βρίσκονται λίγο πιο χαμηλά. Μία ανάλογη ενιαία μπάρα φωτισμού συναντάμε και στο πίσω μέρος και ουσιαστικά πρόκειται για "δάνειο" από το XPeng P5.

Σο πλάι ξεχωρίζουν οι αναδυόμενες λαβές στις θύρες αλλά και οι ράγες οροφής οι οποίες, τουλάχιστον στην κινεζική έκδοση, έχουν ενσωματώσει στο πίσω μέρος τους την κεραία του 5G. Το μήκος του στην Κίνα ορίζεται στα 4.891 mm και το μεταξόνιο στα 2.998 mm, χαρίζοντάς του εξαιρετική ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Στόχος των Κινέζων σχεδιαστών ήταν εξαρχής να δημιουργήσουν ένα premium SUV το οποίο θα κοιτάξει στα μάτια τους μεγάλους ανταγωνιστές του. Ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του κινεζικού XPeng G9 είναι ότι μπορεί να φορτίσει με 480 kW και αυτό σημαίνει ότι αρκούν 5 μόλις λεπτά φόρτισης για να αποκτήσει αυτονομία 200 km!

Στην Κίνα το μοντέλο είναι διαθέσιμο είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που αποδίδει 320 ίππους, είτε με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση όπου η συνδυαστική δύναμη ξεπερνάει τους 543 ίππους και η αυτονομία ορίζεται περίπου στα 650 km (σύμφωνα με το κινεζικό πρότυπο CLTC).

Στην επίσημη παρουσίαση του ευρωπαϊκού μοντέλου θα έχουμε την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τις διαθέσιμες εκδόσεις και τα ακριβή χαρακτηριστικά. Αυτή αναμένεται να γίνει λίγο μετά τη διάθεση του XPeng G9 στην πατρίδα του, κάτι που σημαίνει ότι δεν απέχουμε πολύ από αυτή τη στιγμή.