Αυτή τη φορά, η νέα Mercedes CLE μας δείχνει και το εσωτερικό της (photos)


Δείτε τις πιο πρόσφατες, αποκαλυπτικές λήψεις της νέας CLE, που έχει περισσότερες διαφορές στην εξωτερική σχεδίαση.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 23/9/2022

Την τελευταία φορά που «συλλάβαμε» τη νέα Mercedes CLE ήταν πριν από περίπου 2 μήνες κοντά στην πίστα του Nurburgring και είχαμε τη δυνατότητα να τη δούμε μόνο εξωτερικά, όσο, ασφαλώς, επέτρεπε το έντονο καμουφλάζ της.

Και αυτή τη φορά η CLE εθεάθη με «βαρύ» καμουφλάζ. Ωστόσο, είχαμε τη δυνατότητα να μπούμε και στο εσωτερικό της. Το υφασμάτινο κάλυμμα ήταν  σηκωμένο και έτσι ήταν εφικτές ορισμένες «αποκαλυπτικές» λήψεις. Βέβαια, δεν μας περίμενε κάποια έκπληξη, καθώς μοιάζει με κάθε άλλο μοντέλο C Class.

Θεωρούμε ότι η Mercedes θα έπρεπε να κάνει κάποιες αλλαγές στο ταμπλό, τουλάχιστον να προσθέσει διαφορετικούς αεραγωγούς (διαθέτουν ομόκεντρα μεταλλικά στοιχεία) ή κάτι παρόμοιο. Αντίθετα, όλα μοιάζουν να κινούνται στην ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία.

Ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του ένα τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Πίσω από αυτό, υπάρχει ένας ευρύς, ψηφιακός πίνακας οργάνων. Η οθόνη infotainment έχει κάθετη διάταξη και είναι τοποθετημένη με ελαφριά κλίση στην κεντρική κονσόλα. Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν τα χειριστήρια για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας.

Περνώντας στο εξωτερικό, η σχεδίαση θα διαφέρει ελαφρώς από την C Class, έχοντας μια περισσότερο σπορ αίσθηση, για να την κάνει να ξεχωρίζει πιο πολύ. Το μπροστινό μέρος θα έχει πιο λεπτούς προβολείς, παρόμοιους με αυτούς που βλέπουμε στην επόμενη γενιά της E-Class, κάτι που δεν εκπλήσσει από τη στιγμή που η CLE θα αντικαταστήσει τη δίθυρη παραλλαγή του συγκεκριμένου μοντέλου, όπως και τη δίθυρη C-Class.

Μπορούμε επίσης να δούμε ένα διαφορετικό καπό σε σύγκριση με την C Class και την επερχόμενη E Class. Η παρουσία της οριζόντιας «μπάρας» στη μάσκα επιβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται για μοντέλο AMG.

Περνώντας στο πλάι, μπορούμε να εξάγουμε το συμπέρασμα ότι η CLE έχει αρκετά μεγάλο μεταξόνιο, που ίσως δίνει τη δυνατότητα σε δύο άτομα να «φιλοξενηθούν» στο πίσω μέρος.

Όσο για την πίσω πλευρά, φαίνεται ότι υπάρχει κλασική σχεδίαση και όχι liftback. Το καμουφλάζ δεν επιτρέπει να δούμε πλήρως τα φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας ενσωματώνει τις απολήξεις της εξάτμισης.

Πιθανότατα, η CLE θα μοιράζεται την πλατφόρμα MRA-2, το εσωτερικό και τα περισσότερα από τα κινητήρια σύνολά της με τη νέα C Class όταν κυκλοφορήσει στην αγορά στα τέλη του 2022, ως μοντέλο του 2023. Αυτό επιτρέπει και στα δύο μοντέλα να μοιράζονται τα ίδια κινητήρια σύνολα. Έτσι, δεν αποκλείεται να υπάρξει και έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 L της νέας AMG C 63.

Στις αρχές του έτους είχαμε την ευκαιρία να δούμε την convertible εκδοχή της νέας CLE. Αναμένουμε ότι η CLE-Class θα κάνει το ντεμπούτο της πριν από το τέλος του 2022. Δεν είναι ξεκάθαρο αν θα δούμε και τις δύο εκδόσεις (coupe και cabrio) ή αν το ντεμπούτο πραγματοποιηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2023, εξαιτίας καθυστερήσεων.