Αυτό το ηλεκτρικό Audi A6… θα το λατρέψουν και οι petrolheads (photos)


Το Audi RS 6 e-tron αναμένεται να διαθέτει ακόμα και 4 ηλεκτροκινητήρες, με απόδοση άνω των 800 PS!

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 15/2/2023

Πριν από περίπου μία εβδομάδα, σας παρουσιάσαμε κατασκοπευτικές φωτογραφίες του Audi A6 e-tron, για το οποίο οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι μεγαλύτερες δισκόπλακες μάς έκαναν να έχουμε την ισχυρή πεποίθηση ότι πρόκειται για την RS 6 έκδοση.

Ωστόσο, εκείνες οι λήψεις είχαν πραγματοποιηθεί νυχτερινές ώρες, με αποτέλεσμα αφενός να μην είναι τόσο καθαρές και αφετέρου το λιγοστό φως να είναι σύμμαχος για το πρωτότυπο, στην προσπάθειά του να κρύψει όσο το δυνατόν περισσότερες από τις σχεδιαστικές του λεπτομέρειες.

Αυτή τη φορά, ωστόσο, πετύχαμε το ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας σε πολύ καλύτερες συνθήκες, με τον ήλιο να είναι παρών στο χιονισμένο τοπίο, οπότε ήταν ευκαιρία να τραβήξουμε σαφώς πιο «αποκαλυπτικές» φωτογραφίες.

Ασφαλώς το βαρύ καμουφλάζ παραμένει στο πρωτότυπο - ποια εταιρεία, άλλωστε, θα ήθελε να αποκαλύψει ένα μοντέλο πριν την παγκόσμια παρουσίασή του… Ωστόσο, έστω και με αυτά τα δεδομένα, υπάρχουν κάποια εμφανή στοιχεία που προσελκύουν το ενδιαφέρον.

Στο εμπρός τμήμα, η σχεδίαση μοιάζει αρκετά με όσα έχουμε δει από την «απλή» έκδοση του A6 e-tron. Στο κάτω μέρος, υπάρχει ένα τραπεζοειδές άνοιγμα, ενώ οι κάθετες εισαγωγές αέρα βρίσκονται στις άκρες, μπροστά από τους τροχούς. Οσο για τους προβολείς, είναι διαχωρισμένοι, με τη λωρίδα LED στο πάνω μέρος.

Περνώντας στο πλάι, διακρίνεται η κυματιστή γραμμή της οροφής, που παραπέμπει σε σχήμα fastback, ενώ όπως προείπαμε, δαγκάνες φρένων και δισκόπλακες κάνουν τη διαφορά από τη βασική έκδοση.

Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα επεκτείνονται και στη θύρα του χώρου των αποσκευών, ενώ κάτω από τον προφυλακτήρα προεξέχει ένας κοτσαδόρος. Η ηλεκτρική «καρδιά» του πρωτότυπου επισφραγίζεται από τη θύρα φόρτισης, στο πίσω αριστερό φτερό.

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, ασφαλείς πληροφορίες για την απόδοση του ηλεκτρικού A6 δεν υπάρχουν. Γνωρίζουμε ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), η οποία υποστηρίζει επίσης το Audi Q6 e-tron και την Porsche Macan EV και ότι δεν αποκλείεται να εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, που θα αποδίδουν πάνω από 800 PS.

Η βασική έκδοση του ηλεκτρικού Audi A6 αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Αργότερα θα ακολουθήσει και το Avant, ενώ δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα δούμε την έκδοση παραγωγής του RS e-tron.