Δείτε για πρώτη φορά το εσωτερικό της νέας υβριδικής BMW M5 (photos)


Έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε μια πρώτη εικόνα για το πώς σχεδιάζουν οι Βαυαροί το εσωτερικό της επόμενης γενιάς της M5.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 29/10/2022

Έχουμε μια καινούρια παρτίδα φωτογραφιών που δείχνουν τη νέα υβριδική BMW M5 και για πρώτη φορά ρίχνουμε μια ματιά και στο εσωτερικό της M5, έστω και αρκετά καμουφλαρισμένο.

Η κυρτή οθόνη που έχουμε δει στο παρελθόν στα άλλα πρωτότυπα της BMW της σειράς 5 διατηρείται. Αυτό δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο η BMW εγκαθιστά το τελευταίο της σύστημα infotainment σε έναν αυξανόμενο αριθμό μοντέλων της.

Αναμένουμε να δούμε την πιο πρόσφατη έκδοση του λογισμικού iDrive 8 να τρέχει σε αυτήν την οθόνη με βελτιωμένες φωνητικές εντολές, καλύτερη συνδεσιμότητα και νέες δυνατότητες cloud. Μην αφήνετε τη μεγάλη οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού να σας μπερδεύει. Προφανώς δεν αποτελεί μέρος του εξοπλισμού του οχήματος και χρησιμοποιείται από τον οδηγό δοκιμής για τη συλλογή και παρακολούθηση δεδομένων από το πρωτότυπο.

Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το στρογγυλό χειριστήριο για το σύστημα infotainment και αυτό που φαίνεται να είναι ένας μινιμαλιστικός επιλογέας ταχυτήτων. Ελπίζαμε για έναν πιο παραδοσιακό μοχλό ταχυτήτων στο sedan επιδόσεων με την κωδική ονομασία G90, αλλά φαίνεται ότι η BMW θα του δώσει την ίδια σχεδίαση με την υπόλοιπη γκάμα της Σειράς 5.

Τουλάχιστον μπορούμε να ευχαριστήσουμε τη BMW για το ωραίο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος. Οσο για το κάθισμα, ο σχεδιασμός του φαίνεται άνετος, με αποτελεσματικά πλαϊνά στηρίγματα.

Αν και σε προηγούμενες λήψεις σας είχαμε δώσει την εξωτερική εικόνα της M5, σας παρουσιάζουμε και τις τελευταίες φωτογραφίες. Σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά, αυτό το πρωτότυπο δεν έχει τα πίσω φώτα που περιμένουμε να διαθέτει το μοντέλο παραγωγής, αλλά κατά τα άλλα είναι σχεδόν έτοιμο κάτω από το καμουφλάζ.

Οι πιο κοντινές λήψεις αποκαλύπτουν περισσότερα από τη σχεδίαση στο μπροστινό μέρος του sedan, συμπεριλαμβανομένης της διάταξης των φώτων ημέρας που είναι ενσωματωμένα στους προβολείς.

Οι τετραπλοί σωλήνες εξάτμισης και το αυτοκόλλητο Electrified Vehicle, εν τω μεταξύ, επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης V8 που κρύβεται κάτω από το καπό.