Ένα «μυστηριώδες» πρωτότυπο Nissan προαναγγέλλει το διάδοχο του Juke (photos)


Το έντονα καμουφλαρισμένο SUV φωτογραφήθηκε δίπλα σε μια Alfa Romeo Tonale και «προσπάθησε» να κρυφτεί.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 18/4/2023

Τις περισσότερες φορές, έχουμε στη διάθεσή μας πολλές κατασκοπευτικές φωτογραφίες από ένα πρωτότυπο κατά τη διάρκεια δοκιμών του. Έτσι, επιλέγουμε ανάμεσα σε διάφορες λήψεις, που συχνά προέρχονται ακόμα και από διαφορετικές τοποθεσίες. Με αυτό τον τρόπο είναι ξεκάθαρο για ποιο μοντέλο πρόκειται.

Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις, σαφώς λιγότερες, που είτε οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες, με περιορισμένη ορατότητα λόγω ομίχλης και ελάχιστο φως είτε από συγκεκριμένες οπτικές γωνίες, που δεν προσφέρουν ποικιλία λήψεων και ξεκάθαρη εικόνα για την «ταυτότητα» του concept car.

Αυτή τη φορά, είμαστε στο τελευταίο σενάριο. Έχουμε στη διάθεσή μας μόλις 4 κατασκοπευτικές φωτογραφίες από ένα βαριά καμουφλαρισμένο πρωτότυπο SUV της Nissan και όλες τους είναι από μία συγκεκριμένη οπτική γωνία.

Οι πηγές μας αναφέρουν ότι πρόκειται για το νέο Nissan Juke, η 2η γενιά του οποίου παρουσιάστηκε το 2019, ενώ και το μέγεθός του το τοποθετεί στην κατηγορία των subcompact SUV (B-SUV). Μία Alfa Romeo Tonale που ήταν σταθμευμένη δίπλα του προσέφερε το «ασφαλές» συμπέρασμα για τον όγκο του.

Σύμφωνα με άλλους ισχυρισμούς, δεν αποκλείεται να είναι το Nissan Kicks, το οποίο κυκλοφορεί στις αγορές της Λατινικής και της Βόρειας Αμερικής. Μάλιστα, στις τελευταίες αντικατέστησε, πριν από λίγα χρόνια το Juke. Ωστόσο, το Kicks, τουλάχιστον στη βασική (και όχι υβριδική) εκδοχή του υποβλήθηκε σε facelift στα τέλη του 2020.

Εκτιμώντας, λοιπόν, ότι όντως πρόκειται για το νέο Juke, περιμένουμε να παρουσιαστεί το 2024, πρώτα σε εκδόσεις e-Power και αργότερα ως αμιγώς ηλεκτρικό. Οι υβριδικές εκδοχές θα βασίζονται σε τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B, ενώ οι ηλεκτρικές στην CMF-EV της συμμαχίας Renault - Nissan - Mitsubishi.

Έστω και κάτω από το βαρύ καμουφλάζ, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η γραμμή οροφής και τα παράθυρα μοιάζουν αρκετά με το τρέχον Juke, όπως και η σχεδίαση του πίσω μέρους αλλά και η πλαστική επένδυση γύρω από τους θόλους των τροχών.

Σαφώς διακρίνονται και διαφοροποιήσεις, όπως οι χειρολαβές των θυρών που είναι παραδοσιακές για τις πίσω πόρτες και όχι τοποθετημένες ψηλά, δίπλα στην κολόνα C. Συνολικά, πάντως, ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορούν να εξαχθούν, καθώς τα πάνελ παραμορφώνουν την πραγματική σχεδίαση του αμαξώματος.