Η 911 GT3 Touring facelift και άλλα 2 πρωτότυπα της Porsche δοκιμάζονται στα χιόνια (photos)


Δείτε φωτογραφίες από τρία διαφορετικά μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, που πραγματοποιούν ταυτόχρονα δοκιμές σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, περιμένοντας την παρουσίασή τους.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 7/12/2022

Κατασκοπεύσαμε την επερχόμενη facelift έκδοση της Porsche 911 GT3 Touring για πρώτη φορά να δοκιμάζεται στα χιόνια.

Μην μπερδεύεστε με την «απλή» 911 GT3 facelift, την οποία σας έχουμε παρουσιάσει πριν από λίγο καιρό να κάνει δοκιμές στην περιοχή του Nürburgring. Αυτή τη φορά έχουμε φωτογραφίες από την έκδοση Touring.

Όπως έχουμε δει στην GT3, έτσι και η GT3 Touring θα έχει φυσικά ανάλογες τροποποιήσεις. Αλλαγές που μέχρι στιγμής είναι συγκεντρωμένες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Κοιτάζοντας το αμάξωμα, μπορεί να μοιάζει «γυμνό», αλλά υπάρχει παραπλανητική μαύρη επένδυση για να κρύψει τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν.

Το μπροστινό μέρος της Touring είναι εκτεθειμένο, φαίνεται αμετάβλητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Porsche σχεδιάζει να το διατηρήσει ίδιο με αυτό του τρέχοντος μοντέλου. Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχικά στάδια ανάπτυξης και αλλαγές στο μπροστινό μέρος ενδέχεται να εμφανιστούν αργότερα.

Το μεγαλύτερο μέρος του καμουφλάζ σε αυτό το όχημα δοκιμής βρίσκεται στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο φοράει μαύρο κάλυμμα προφυλακτήρα που κρύβει τις σχεδιαστικές αλλαγές.

Η Porsche πιθανότατα θα επανασχεδιάσει τον προφυλακτήρα, αλλά δεν μπορούσε να κρύψει τον τεράστιο πίσω διαχύτη με πιο εμφανή κάθετα στοιχεία από το τρέχον αυτοκίνητο. Ωστόσο, οι στρογγυλές απολήξεις διπλής εξάτμισης παραμένουν.

Αν και δεν είχαμε πρόσβαση στο εσωτερικό, αναμένουμε ότι η GT3 Touring θα αποκτήσει νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως συμβαίνει με τη νέα 911 Carrera. Ωστόσο, φαίνεται ότι η νέα οθόνη θα είναι η πιο σημαντική αλλαγή που θα γίνει στην καμπίνα.

Η τρέχουσα 911 GT3 Touring έχει στην «καρδιά» της έναν V6 ατμοσφαιρικό κινητήρα 4,0 L, που αποδίδει 510 PS και εξασφαλίζει επιτάχυνση 3,9 sec. για τα 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 320 km/h. Δεν γνωρίζουμε αν θα διατηρηθεί ο ίδιος κινητήρας ή θα υπάρξει κάποια υβριδική παραλλαγή του.

Από τη στιγμή που η ανανεωμένη 911 βρίσκεται στα αρχικά στάδια ανάπτυξης, θα πρέπει να περιμένουμε για την επίσημη παρουσίαση της γκάμας, η οποία λογικά θα αρχίσει με την 911 Carerra. Όλα δείχνουν ότι εντός του 2023 θα υπάρξουν τα νεότερα.

Στις τελευταίες φωτογραφίες μπορούμε να δούμε ότι το πρωτότυπο ακολουθείται από ένα concept 911 ST που εκτελεί επίσης κάποιες χειμερινές δοκιμές και σας παρουσιάσαμε την Τρίτη (6/12).