Η νέα BMW M3 CS των 549 PS πιο «αποκαλυπτική» και με... ανατροπές (photos)


Η γερμανική φίρμα αφαίρεσε το μεγαλύτερο μέρος του καμουφλάζ και πλέον έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για τους νεωτερισμούς της επερχόμενης M3 CS.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 1/11/2022

Μέσα σε σχεδόν 40 ημέρες, η BMW M3 CS εθεάθη να κυκλοφορεί στην πίστα του Nurburgring και στους γύρω δρόμους, με αρκετά μικρότερο καμουφλάζ σε σχέση με την πρώτη φορά.

Η συγκεκριμένη επιλογή της γερμανικής φίρμας μας κάνει να θεωρούμε ότι δεν απέχει πολύ η παρουσίαση του μοντέλου. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που «κατασκοπεύσαμε», έχει camo μόνο στον εμπρός προφυλακτήρα και όχι στους θόλους, το καπό, τα πίσω παράθυρα και τα καπάκια των καθρεφτών, όπως είχε συμβεί πριν από περίπου 1 μήνα.

Έτσι, μπορούμε να σχηματίσουμε μια πιο «αποκαλυπτική» εικόνα για το εμπρός τμήμα της M3 CS, όπου ένας «επιθετικός» διαχωριστής προεξέχει πέρα από τους θόλους και έχει πτερύγια σε κάθε εξωτερική άκρη. Οι κάθετες εισαγωγές κατευθύνουν τον αέρα στους τροχούς και τα φρένα, ενώ δύο τραπεζοειδή ανοίγματα πλαισιώνουν τις πλευρές των παραδοσιακών «νεφρών» της μάσκας.

Περνώντας στο πλάι, οι ζάντες συνδυάζουν τραπεζοειδές και V σχήμα, έχοντας πίσω τους χρυσές δαγκάνες φρένων. Εστιάζοντας στα ελαστικά, μπορούμε να δούμε ότι πρόκειται για Michelin Pilot Sport Cup.

Στο πίσω μέρος, παρατηρούμε μία αεροτομή στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ δύο κυκλικές απολήξεις εξάτμισης βγαίνουν από εγκοπές σε κάθε πλευρά του διαχύτη.

Ενδιαφέρουσα είναι η επιλογή της BMW να χρησιμοποιήσει φιμέ πίσω τζάμια, έχοντας αφαιρέσει το καμουφλάζ, σε μια προσπάθεια να κρύψει το πίσω μέρος της καμπίνας. Αν και αρχικά υπήρχε η πληροφόρηση ότι η M3 CS θα έχει ανεξάρτητα καθίσματα μπάκετ και στο πίσω μέρος, όπως η M5 CS, τελικά οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρχει ένα παραδοσιακό πίσω κάθισμα.

Η τετρακίνητη M3 CS θα συνοδεύεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και στην «καρδιά» της θα υπάρχει ο 3λιτρος twin-turbo 6κύλινδρος κινητήρας S58, που χρησιμοποιείται στην M4 CSL, με ισχύ 549 PS και ροπή 649 Nm. Αναμένεται να είναι ελαφρύτερη από την M3 Competition, εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η M3 CS θα είναι διαθέσιμη για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η παραγωγή φέρεται να ξεκινά τον Μάρτιο του 2023 και να διαρκέσει έως τον Φεβρουάριο του 2024