Η νέα Lotus έχει τόση ισχύ που «δυσκολεύεται» να μείνει στην πίστα του Nurburgring (photos)


Το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό sedan αναμένεται να έχει έκδοση που θα φτάνει τους 918 PS.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 30/5/2023

Η Lotusεξελίσσει ένα ολοκαίνουριο, αμιγώς ηλεκτρικό sedan και οι συνεργάτες μας το «πέτυχαν» να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring αλλά και να κυκλοφορεί στους γύρω δρόμους.

Το μοντέλο δεν έχει ακόμα «επίσημο» όνομα και είναι εσωτερικά γνωστό με τον κωδικό Type 133. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται να κυκλοφορήσει, τελικά, με το όνομα Envya και μάλιστα εντός του 2023.

Ωστόσο, ήδη κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις με τους γρήγορους γύρους που πραγματοποίησε στη φημισμένη πίστα. Ο οδηγός της, πίεσε το EV στο όριο, με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις οι τροχοί να «καπνίζουν», στην προσπάθεια να μείνουν εντός πίστας αλλά και να «τιθασεύσουν» την ισχύ.

Πόση θα είναι αυτή; Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει έκδοση που θα υπερβαίνει τους 900 PS. Άλλωστε, κάτι τέτοιο είναι εύκολο να συμβεί, από τη στιγμή που η αμιγώς ηλεκτρική Eletre έχει την έκδοση R με ισχύ 918 PS και ροπή 985 Nm.

Έτσι κι αλλιώς, οι διαθέσιμες φωτογραφίες δείχνουν ότι το νέο sedan δανείζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το SUV: Η σχεδίαση των διαιρούμενων προβολέων δείχνει παρόμοια, όπως και τα ψηλότερα τοποθετημένα φώτα σχήματος L μέσα στη λεπτή μάσκα.

Περνώντας στο πλάι, αντί για τους παραδοσιακούς καθρέπτες συναντάμε κάμερες, ενώ στην οροφή μπορούμε να δούμε και τον αισθητήρα του συστήματος LiDAR, για προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Τα σχεδιαστικά στοιχεία και των πίσω φωτιστικών σωμάτων προσομοιάζουν με της Eletre, ενώ συνολικά, το design μοιάζει να «ταιριάζει» καλύτερα στο sedan αμάξωμα, εξασφαλίζοντας μια sport εικόνα με την κλίση της γραμμής οροφής.

Παλιότερες λήψεις από το εσωτερικό έδειχναν ότι το νέο ηλεκτρικό sedan θα έχει τέσσερις και όχι πέντε θέσεις, με μια μεγάλη κεντρική κονσόλα να τοποθετείται ανάμεσα σε δύο πίσω σπορ καθίσματα.

Όσο για τα κινητήρια σύνολα, εκτός από την ισχυρή έκδοση των 918 PS, το νέο τετρακίνητο EV θα μπορούσε να «δανειστεί» και το κινητήριο σύνολο των δύο ηλεκτροκινητήρων της Eletre, με συνολική ισχύ 612 PS και ροπή 710 Nm.