Η νέα Porsche Taycan δείχνει τις αλλαγές της και ετοιμάζεται για έκδοση 1.000 PS (photos)


Η facelift έκδοση του EV μοντέλου συνεχίζει τις δοκιμές της, τόσο στην έκδοση Saloon όσο και στην Cross Turismo.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 3/5/2023

Φαίνεται ότι στην περίπτωση της Taycanη Porsche εφαρμόζει την τακτική των ταυτόχρονων δοκιμών εξέλιξης πρωτοτύπων διάφορων εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Το περασμένο φθινόπωρο οι κατασκοπευτικοί φωτογράφοι με τους οποίους συνεργαζόμαστε «εντόπισαν» τρία πρωτότυπα να βγαίνουν από έναν εκ των προμηθευτών της γερμανικής φίρμας, κοντά στις εγκαταστάσεις δοκιμών της στην περιοχή του Nurburgring.

Πριν από σχεδόν 2,5 μήνες, σε νέο πακέτο φωτογραφιών που σας παρουσιάσαμε, ήταν όλη η γκάμα της Taycan σε παράταξη: Η Sport Saloon, η Sport Turismo και η Cross Turismo. Αυτή τη φορά τα πρωτότυπα της facelift έκδοσης που εντοπίστηκαν να συνεχίζουν τις χειμερινές δοκιμές τους είναι αυτά της Saloon και της Cross Turismo.

Αμφότερα έχουν καμουφλάζ στον εμπρός προφυλακτήρα, προκειμένου να κρυφτούν οι λεπτομέρειες της επανασχεδιασμένης εκδοχής του, όπως και των νέων εμπρός φωτιστικών σωμάτων. Σε αυτά τα δύο στοιχεία θα υπάρχουν αντίστοιχες αλλαγές και στο πίσω μέρος.

Σε αυτό το χρονικό σημείο που βρισκόμαστε, η Porsche δε φαίνεται να ετοιμάζει άλλες διαφοροποιήσεις στην facelift έκδοση της Taycan σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, που παρουσιάστηκε το 2019. Βέβαια, επειδή η γερμανική φίρμα συνηθίζει να δοκιμάζει για αρκετό διάστημα τα νέα μοντέλα της και από τη στιγμή που έχει περάσει σχεδόν ένα 6μηνο από την πρώτη «επαφή» μας μαζί τους, δεν αποκλείεται αυτό να αλλάξει στη συνέχεια.

Αν και δεν ήταν εφικτό να έχουμε στη διάθεσή μας φωτογραφίες από το εσωτερικό, η αλήθεια είναι ότι δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές, από τη στιγμή που η Taycan διαθέτει την πιο πρόσφατη φιλοσοφία εσωτερικού σχεδιασμού της φίρμας. Άλλωστε, σε πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της Panamera, είδαμε ότι η καμπίνα της «εμπνέεται» από αυτή της Taycan.

Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι όλα θα παραμείνουν ίδια. Ασφαλώς θα υπάρξουν κάποιες ενημερώσεις, που λογικά θα επικεντρώνονται στο αναβαθμισμένο σύστημα infotainment και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού τελευταίας τεχνολογίας.

Αυτό που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι επιλογές και οι εκδόσεις για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το 2022 ένα εκ των πρωτοτύπων που κατασκοπεύτηκε είχε μεγάλη πίσω πτέρυγα, σπορ καθίσματα και roll cage και υπήρξαν φήμες για σύστημα με τρεις ηλεκτροκινητήρες, που θα έχει συνολική ισχύ μεγαλύτερη των 1.000 PS, προκειμένου να υπάρξει άμεσος ανταγωνισμός με το Tesla Model S Plaid.

Και αν αυτό το νούμερο φαντάζει «υπερβολικό» σε ορισμένους, η επίτευξή του δε μοιάζει να είναι δύσκολη, από τη στιγμή που στην έκδοση Turbo S, οι δύο ηλεκτροκινητήρες μπορούν να αποδώσουν ισχύ έως 761 PS (overboost με launch control).

Όπως προαναφέραμε, η Porsche γενικά… δεν βιάζεται να παρουσιάσει τα νέα μοντέλα της και έτσι δεν αναμένουμε το ντεμπούτο της νέας Taycan, σε όλες τις εκδόσεις της, να γίνει πριν τα τέλη του 2023. Χωρίς να αποκλείεται να χρειαστεί να περιμένουμε την έλευση του 2024.