Ενώ το μοντέλο μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπο με την SL63 E-Performance που εντοπίστηκε νωρίτερα φέτος, όμως μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει μερικές αξιοσημείωτες διαφορές. Οι αλλαγές είναι μικρές, όπως οι κόκκινες δαγκάνες φρένων, αλλά η πιο σημαντική βρίσκεται στο πίσω μέρος του οχήματος.
Σύμφωνα με τον φωτογράφο μας: «Εντοπίσαμε αυτό το πρωτότυπο στις Αυστριακές Άλπεις να δείχνει τόσο τις κυκλικές τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης όσο και τη θύρα του φορτιστή στον πίσω προφυλακτήρα. Και όπως γνωρίζετε, οι κυκλικές απολήξεις προϊδεάζουν για έναν λιγότερο ισχυρό κινητήρα από ότι οι... τετραγωνισμένες». Το σχήμα των εξατμίσεων δηλώνει την σειρά των μοντέλων καθώς η E53 έχει κυκλικές εξατμίσεις ενώ η E63 έχει τετράγωνες.
Ως αποτέλεσμα, πιθανότατα πρόκειται για μια πιο ήπια παραλλαγή E-Performance και ονομάζεται SL53 E-Performance προς το παρόν. Αν και το όνομα δεν είναι ξεκάθαρο, το μοντέλο αναμένεται να μοιραστεί τον κινητήρα με το επερχόμενο C63E-Performance.
Αυτό σημαίνει ότι αναμένουμε έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα. Αυτό το σύστημα κίνησης σχεδιάζεται να δώσει στο επερχόμενο C63 μια συνδυασμένη ισχύ 671 ίππων και 750 Nm ροπής, αλλά παραμένει ασαφές εάν αυτός ο αριθμός θα μεταφερθεί στην SL. Πιθανότατα θα μάθουμε περισσότερα σύντομα καθώς θα μπορούσε να λανσαριστεί είτε αργότερα φέτος είτε στις αρχές του 2023.