Η plug-in υβριδική Bentley Continental GTC για πρώτη φορά χωρίς καμουφλάζ (photos)


Η επόμενη σειρά της Continental θα έχει υβριδικούς κινητήρες και μετά την GT, εντοπίσαμε και την πανέμορφη convertible έκδοσή της.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 20/10/2022

Η Bentley ετοιμάζει τη νέα σειρά τηςContinental και τα πρωτότυπα βρίσκονται συχνά στους δρόμους για τις δοκιμές.

Γνωρίζουμε ήδη, από προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις, ότι η plug-in υβριδική έκδοση της Continental GT είναι στο τελικό στάδιο πριν την παρουσίασή της. Πλέον, εντοπίσαμε και την Continental GTC για πρώτη φορά να δοκιμάζεται ως Plug-in υβριδικό όχημα.

Μπορούμε να δούμε τη θύρα φορτιστή στο πίσω αριστερό φτερό στο όμορφο, κόκκινο, convertible. Πρόκειται για το τελευταίο μοντέλο που βλέπουμε από την πολυτελή μάρκα να εξελίσσεται με plug-in υβριδικό σύστημα. Και μάλιστα, δεν έχει καθόλου καμουφλάζ.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο μοιάζει να είναι ολόιδιο με το υπάρχον μοντέλο, με εξαίρεση, ασφαλώς, τη θύρα φόρτισης. Οι φαρδιές απολήξεις της εξάτμισης, σε οβάλ σχήμα, μοιάζουν πολύ με αυτές της GTCSpeed, που «φορά» τον W12 κινητήρα 6,0 L.

Το κινητήριο σύνολο της Continental GTC θα μπορούσε να προέλθει από την BentaygaPlug-inHybrid, η οποία με τη σειρά της το είχε «δανειστεί» από την PorschePanameraHybrid. Αποδίδει ισχύ 462 PS και ροπή 700 Nm, με μπαταρία 18 kWh, που δίνει αυτονομία 43 km αποκλειστικά για οδήγηση ως EV.

Θυμηθείτε, όμως, ότι η Porsche έχει επίσης την PanameraTurboS-E-Hybrid με 700 PS, οπότε δεν αποκλείεται να χρησιμοποιηθεί η συγκεκριμένη μονάδα ισχύος, ώστε να προκύψει το κορυφαίο μοντέλο της Continental. Ελπίζουμε ότι αυτό θα συμβεί, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε για να το διαπιστώσουμε.

Η Bentley σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το πρώτο της EV το 2026, αν και η αρχική πρόθεση ήθελε το λανσάρισμα να γίνει το 2025.