H Porsche 911 ST του 1970 «επιστρέφει» με 525 PS και χειροκίνητο κιβώτιο (photos)


Η γερμανική εταιρεία ετοιμάζεται να αποκαλύψει το δεύτερο μέλος της οικογένειας των συλλεκτικών μοντέλων «Heritage Design».

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 6/12/2022

Η γκάμα της Porsche 911 συνεχίζει να μεγαλώνει, με τη γερμανική εταιρεία να ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμα μέλος στην οικογένεια των συλλεκτικών μοντέλων Heritage Design.

Πρόκειται για την 911 ST, την οποία κατασκοπεύσαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάιο και τη συναντήσαμε ξανά, υπό βροχή, πριν από λίγες ώρες. Το συγκεκριμένο μοντέλο ειδικής έκδοσης εμπνέεται από το αντίστοιχο αγωνιστικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε σε μόλις 24 αντίγραφα στις αρχές της δεκαετίας του 1970.

Ο στόχος ήταν να φτιαχτεί η ελαφρύτερη 911 που υπήρξε ποτέ εκείνη την εποχή. Τώρα, δεν είναι εφικτό για κάτι αντίστοιχο, μιας και φαίνεται να βασίζεται στις 911 GT3 Touring (992).

Στα ιδιαίτερα γνωρίσματά της, η οροφή με τα διπλά «φουσκώματα» (bubbles) πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, η οποία προέρχεται απευθείας από την 911 Sport Classic, το πρώτο μοντέλο Heritage Design που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν έχει αμάξωμα δύο χρωμάτων, αλλά αυτό δεν αποκλείεται να «προκύψει» στο μοντέλο παραγωγής, προκειμένου να τονιστεί η ιδιαιτερότητα της οροφής. Μπορούμε να δούμε καμουφλάζ στο πίσω μέρος του μπροστινού φτερού, κοντά στην πόρτα, το οποίο κρύβει ένα παρόμοιο αεροδυναμικό βοήθημα όπως στη GT3 RS.

Όσο για τις πόρτες, θα είναι οι ίδιες πόρτες από ανθρακονήματα που υπάρχουν στη νέα GT3 RS και μπορούμε επίσης να δούμε τις πιο κλασικές χειρολαβές θυρών που θα έχουν τόσο η ST όσο και η GT3 RS.

Προχωρώντας προς τα πίσω, υπάρχει ένας περίεργος μαύρος κύκλος στο πλέγμα του καλύμματος του κινητήρα. Το πιθανότερο είναι ότι θα φιλοξενηθεί εκεί το λογότυπο της Porsche Heritage, παρόμοιο με το έμβλημα που εμφανίζεται στην 911 Sport Classic.

Πιο κάτω υπάρχει ένας επιθετικός διαχύτης με ένα ζεύγος σωλήνων εξάτμισης τοποθετημένο στο κέντρο, αν και αυτή η διάταξη φαίνεται να είναι η ίδια με την κανονική 911 GT3 Touring.

Η ισχύς πιθανότατα δεν θα αλλάξει σε σύγκριση με τη GT3 RS. Εάν αυτή η υπόθεση είναι σωστή, αναμένουμε ότι ο V6 κινητήρας 4,0 L θα συνεχίσει να παράγει 525 PS και 465 Nm ροπής. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, πιθανότατα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Η 911 ST πιστεύεται ότι είναι η δεύτερη από τις τρεις συνολικά εκδόσεις κληρονομιάς της 911 που θέλει να λανσάρει η Porsche. Η πρώτη ήταν η 911 Sport Classic που αναφέρθηκε παραπάνω και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η τρίτη θα είναι μια ανανεωμένη έκδοση της Carrera RS. Η 911 ST θα κάνει το ντεμπούτο της πιθανότατα κάποια στιγμή τον επόμενο χρόνο.