Η Porsche «κρύβει» τη νέα 911 GT2 RS των 700 PS σε αμάξωμα της GT3! (photos)


Αυτό που φαινομενικά μοιάζει με την ήδη «γνωστή» ατμοσφαιρική έκδοση, στην πραγματικότητα είναι το νέο, πανίσχυρο turbo μοντέλο.

  • ΦΩΤΟ: Oli (CarPix)
  • 24/4/2023

Η Porsche παρουσίαζε πάντα «έξυπνες» λύσεις, όταν πρόκειται για καμουφλάζ σε οχήματα αλλά και προσπάθεια απόκρυψης σημαντικών εξελίξεων και η συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται ότι δεν αποτελεί εξαίρεση.

Οι συνεργάτες μας «συνάντησαν» ένα μοντέλο της γερμανικής φίρμας και εκ πρώτης όψεως έδειχνε ότι πρόκειται για μία 911 GT3 RS, γενιάς 992, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2022. Όμως, αποδείχθηκε ότι το αυτοκίνητο που πραγματοποιούσε ορισμένους γρήγορους γύρους στην πίστα του Nürburgring ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό.

Αυτό το πρωτότυπο με αμάξωμα GT3 RS είναι στην πραγματικότητα ένα αυτοκίνητο δοκιμών για τη νέα, πανίσχυρη GT2 RS! Ο ήχος του turbo ήταν αναμφισβήτητος, όπως περνούσε δίπλα από τους κατασκοπευτικούς φωτογράφους και όλοι γνωρίζουμε ότι η GT3 RS έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα. Τι άλλο όμως είναι διαφορετικό;

Μπορείτε να δείτε τα intercooler να ξεπροβάλλουν στις πλαϊνές εισαγωγές αέρα ενώ και στο πίσω μέρος, ενώ και ο διαχύτης φαίνεται «ιδιαίτερος» και αυτό γιατί πίσω του κρύβονται δύο απολήξεις της εξάτμισης. Οι κεντρικές εξατμίσεις από τη GT3 RS είναι απλά ψεύτικες. Στη βασική φωτογραφία του άρθρου, μάλιστα, αναδείξαμε τις πραγματικές απολήξεις της εξάτμισης.

Η GT2 RS είναι προγραμματισμένη να παρουσιαστεί στα τέλη του 2025 ή το αργότερο στις αρχές του 2026 και θα βασίζεται στη facelift 911 που ήδη δοκιμάζεται, επομένως η Porsche έχει ακόμα χρόνο να εργαστεί πάνω στη σχεδίασή της. Πιθανότατα θα είναι το πιο ισχυρό μοντέλο 911 που θα έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί στους δρόμους.

Σύμφωνα με το Autocar, η νέα GT2 RS θα αποκτήσει υβριδική τεχνολογία που προέρχεται από την εξαιρετικά επιτυχημένη 919 Hybrid LMP1 και τον διάδοχό της, την τρέχουσα 963 LMDh.

Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι η Porsche δοκιμάζει διαφορετικές ρυθμίσεις για τα κινητήρια σύνολα και ένα σύστημα που δοκιμάζεται είναι ένα ήπια υβριδικό. Σε αυτό ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και ενισχύει τον θερμικό κινητήρα σε συνθήκες υψηλών «απαιτήσεων», όπως η επιτάχυνση από στάση ή στις εξόδους των στροφών.

Αναμένουμε η ισχύς της νέας 911 GT2 RS να βρίσκεται πάνω από το όριο των 700 PS.