Η τεράστια γυάλινη οροφή του νέου Audi A4 Avant PHEV παραπέμπει σε ηλιακά πάνελ! (photos)


Δύο πρωτότυπα του Audi A4 Avant της επόμενης γενιάς συνέχισαν τις δοκιμές στα χιόνια, φέροντας υβριδικά κινητήρια σύνολα και γυάλινη οροφή που... ξενίζει.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 15/12/2022

Οι δοκιμές στις οποίες υποβάλλεται η επόμενη γενιά του Audi A4 Avant μοιάζουν ατελείωτες. Στην αρχή του 2022 το εντοπίσαμε στα χιόνια. Στα μέσα του καλοκαιριού, μαζί με ένα Audi RS6 και πριν από περίπου 2 μήνες στην πίστα του Nurburgring.

Πλέον, επειδή η ζωή μας κύκλους κάνει, ήρθε η σειρά να επιστρέψει στα χιόνια. Σας παρουσιάζουμε μερικές νέες φωτογραφίες του και αυτή τη φορά είναι η πρώτη «εμφάνιση» της έκδοσης PHEV.

Εντοπίστηκαν δύο πρωτότυπα και μπορούμε να δούμε και τη θύρα του φορτιστή στο ένα από αυτά και μερικά αυτοκόλλητα υψηλής τάσης στο άλλο, που προδίδουν το χαρακτήρα του κινητήριου συνόλου. Δυστυχώς η Audi εξακολουθεί να έχει βαρύ καμουφλάζ στο αμάξωμα.

Ωστόσο, είναι εμφανές, ακόμα και έτσι, ότι και τα δύο πρωτότυπα έχουν μια πανοραμική γυάλινη οροφή, που δείχνει να είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία. Αμφότερα, επίσης, έχουν μια πιο μικρή μάσκα, η οποία τοποθετείται πάνω από μια πιο έντονη κεντρική εισαγωγή αέρα, ενώ οι εμπρός προβολείς είναι επανασχεδιασμένοι.

Οι αλλαγές συνεχίζονται πηγαίνοντας προς τα πίσω, με νέες, χωνευτές, λαβές θυρών, μια ήπια κεκλιμένη οροφή, για την οποία οι φωτογράφοι δεν αποκλείουν την περίπτωση να έχει ηλιακά πάνελ!

Τα πρωτότυπα διαθέτουν διπλό σύστημα εξάτμισης καθώς και προσωρινά πίσω φώτα. Το σχήμα των τελευταίων υποδηλώνει ότι οι μονάδες παραγωγής μπορεί να είναι πιο λεπτές από αυτές που υπάρχουν στο τρέχον μοντέλο.

Αυτή τη φορά δεν έχουμε φωτογραφίες από το εσωτερικό του Audi A4 Avant, αλλά προηγούμενες λήψεις έδειξαν ότι το A4 θα έχει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων, ανεξάρτητο από το σύστημα infotainment. Μπορούμε επίσης να περιμένουμε ένα νέο τιμόνι, λεπτούς αεραγωγούς και μια ανανεωμένη κεντρική κονσόλα με επιλογέα ταχυτήτων τύπου Q4.

Οι επιλογές της Audi για τα κινητήρια σύνολα παραμένουν άγνωστες. Ωστόσο, αναμένουμε μια σειρά από εκδόσεις PHEV, με διαφορετική ισχύ, ίσως προερχόμενες από τα plug-in hybrid Α6 και Q5, που διαθέτουν 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 L, με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 17,9 kWh, που αποδίδουν συνδυαστική ισχύ 299 PS και 367 PS, αντίστοιχα.

Αναμένουμε ότι η επόμενη γενιά A4 και S4 θα κάνει το ντεμπούτο της κάποια στιγμή τον επόμενο χρόνο. Όσοι ανυπομονούν για την «καυτή» έκδοση RS θα πρέπει πιθανότατα να περιμένουν μέχρι το 2024. Η Audi δεν έχει γνωστοποιήσει πότε σκοπεύει να αποκαλύψει το ανανεωμένο μοντέλο.