Νέα Lamborghini Aventador: Το «κόκκινο» στο στροφόμετρο και οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες (photos)


Ο διάδοχος της Lamborghini Aventador αποκαλύπτει για πρώτη φορά το εσωτερικό του και μας δίνει, επιπλέον, καινούρια δεδομένα για τη σχεδίασή του.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 23/11/2022

Λίγες μέρες πριν τα περυσινά Χριστούγεννα, είχαμε την ευκαιρία να δούμε για πρώτη φορά το διάδοχο της Lamborghini Aventador. Εκείνο το πρωτότυπο είχε «βαρύ» καμουφλάζ, με ένα επιπλέον κάλυμμα που δεν επέτρεπε να βγάλουμε σχεδόν κανένα συμπέρασμα για τις σχεδιαστικές γραμμές του sportscar.

Αυτή τη φορά, μπορούμε να σας παρουσιάσουμε νέες φωτογραφίες, οι οποίες όχι μόνο είναι πιο ενδεικτικές για την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, έστω και αν παραμένει το (σαφώς πιο ήπιο) camo, αλλά για πρώτη φορά αποκαλύπτουν και το εσωτερικό του.

Η μεγάλη είδηση στο διάδοχο της Aventador είναι ότι για πρώτη φορά θα είναι υβριδικό μοντέλο, διατηρώντας τον παραδοσιακό V12 αλλά σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα. «Είναι ένας εντελώς νέος κινητήρας, ένα εντελώς νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, μια νέα μπαταρία, όλα είναι εντελώς νέα», είχε τονίσει ο CEO του brand, Stephan Winkelmann τον Ιούλιο του 2021.

Με βάση τις πληροφορίες που υπάρχουν, η νέα Aventador, που δεν έχει ακόμα λάβει «επίσημη ονομασία», θα έχει ισχύ που θα κυμαίνεται μεταξύ 800 PS και 900 PS. Αν αυτά τα νούμερα επιβεβαιωθούν, θα είναι πιο ισχυρή από την Aventador SVJ των 770 PS με τον αποκλειστικά θερμικό V12.

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες του πίνακα οργάνων επιβεβαιώνουν. Μέσα στο στροφόμετρο υπάρχει η ένδειξη V12 και ακριβώς από κάτω η λέξη Hybrid. Ο κινητήρας είναι σε λειτουργία – και μάλιστα ακριβώς στις 1.000 prm – ενώ η κόκκινη γραμμή ξεκινά από τις 8.500 rpm.

Από τις φωτογραφίες, μπορούμε να διακρίνουμε ότι ο οδηγός έχει επιλέξει το drive mode City (citta), ίσως θέλοντας να δοκιμάσει τα καθημερινά χαρακτηριστικά οδήγησης, πριν οδηγήσει το supercar στην πίστα.

Επιπλέον, στα δεξιά του ψηφιακού πίνακα οργάνων βλέπουμε ένα πράσινο εικονίδιο με μια σιλουέτα supercar και ένα λογότυπο EV, που μας κάνει να συμπεραίνουμε ότι το αυτοκίνητο θα έχει και μια πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.

Αυτό το όχημα δοκιμής έχει διανύσει 6.683 km (ξεκάθαρη η ένδειξη) και φαίνεται να έχει πρόβλημα με την πίσω ενεργή αεροτομή, αν κρίνουμε από το προειδοποιητικό μήνυμα στα αριστερά του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Οι κατάσκοποί μας, μάς μετέφεραν ότι υπάρχουν δύο οθόνες στην κεντρική κονσόλα. Η μικρότερη, τοποθετημένη πιο κάτω, αναμένεται να ρυθμίζει το σύστημα κλιματισμού, ενώ η μεγαλύτερη, από πάνω της, το σύστημα infotainment. Μην μπερδεύεστε με αυτή που φαίνεται δεξιά στη φωτογραφία, καθώς πρόκειται για οθόνη από φορητό υπολογιστή που χρησιμοποιείται από την ομάδα μηχανικών για τη μέτρηση διαφόρων παραμέτρων.

Περνώντας στο εξωτερικό, η εμπρός όψη έχει την «επιθετική» μορφή που αρμόζει σε ένα τέτοιο μοντέλο. Οι μικροσκοπικοί προβολείς έχουν «αιχμηρή» σχεδίαση και συμπληρώνονται από μια ξεχωριστή ράβδο φωτός τοποθετημένη κάτω στον προφυλακτήρα. Το καμουφλάζ μπορεί να μας παραπλανεί, καθώς δεν αποκλείεται να αποτελούν ένα, ενιαίο, φωτιστικό σώμα.

Στο πλάι, το σφηνοειδές σχήμα διατηρείται, ενώ υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές που οδηγούν τον αέρα στον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα, ο οποίος φαίνεται να έχει ένα κάλυμμα που διαχωρίζεται. Περνώντας πίσω, το γνωστό εξάγωνο μοτίβο είναι εμφανές στο σχήμα των τεράστιων διπλών απολήξεων, ενώ τα έξυπνα μεταμφιεσμένα πίσω φώτα με αυτοκόλλητα μιμούνται τη σχεδίαση των πίσω φώτων της Aventador.

Το ντεμπούτο του sportscar έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου 2023.