Όλα τα πρωτότυπα υβριδικά οχήματα δοκιμών πρέπει να φέρουν τουλάχιστον ένα αυτοκόλλητο σε εμφανές σημείο πάνω στο αμάξωμα για να ειδοποιούν τα συνεργεία έκτακτης ανάγκης για την παρουσία μπαταρίας υψηλής χωρητικότητας σε περίπτωση ατυχήματος. Σε αυτή την περίπτωση το αυτοκόλλητο βρίσκεται τοποθετημένο στο πίσω παρμπρίζ.
H συγκεκριμένη 911 GTS διαθέτει ένα ελαφρώς ανανεωμένο αμάξωμα κάτω από το οποίο η Porsche δοκιμάζει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης.
Το facelift περιλαμβάνει τροποποιήσεις στους προβολείς, το ταμπλό, τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και φέρνει νέα σχέδια ζαντών.
Γνωρίζουμε ήδη ότι η Porsche δεν σχεδιάζει να μετατρέψει τη γενιά 992.2 της 911 σε plug-in υβριδικό, αλλά θα αναπτύξει διάφορα υβριδικά συστήματα για ορισμένες από τις εκδόσεις της.
Με αυτό τον τρόπο η Porsche δοκιμάζει μια λύση που βελτιώνει τη απόδοση του κινητήρα ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του υβριδικού συστήματος, αλλά αναμένεται μια ελαφρά αύξηση στην ιπποδύναμη, έτσι ώστε να διατηρηθεί η αναλογία ισχύος προς βάρους, κατάλληλη για μια 911.