Porsche: Η 911 GTS Targa δείχνει την πίσω πτέρυγα και «τρέχει» για την παρουσίαση (photos)


Αυτή τη φορά το πρωτότυπο της Porsche 911 Targa έχει ανοικτή οροφή, ακόμα λιγότερο καμουφλάζ και αποκαλύπτει την πίσω πτέρυγα.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 12/5/2024

Μετά από πολύμηνες δοκιμές, η αντίστροφη μέτρηση πλησιάζει προς το τέλος της και εντός του καλοκαιριού θα υποδεχθούμε την ανανεωμένη Porsche 911.

Όλο αυτό το διάστημα σάς έχουμε παρουσιάσει… αμέτρητες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από πολλά πρωτότυπα. Άλλωστε και οι εκδόσεις του θρυλικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας είναι πολλές, τόσο από πλευράς αμαξώματος όσο και κινητήριων συνόλων.

Αυτή τη φορά έχουμε στη διάθεσή μας ένα νέο πακέτο φωτογραφιών από την Targa έκδοση της νέας 911, που θα έχει την κωδική ονομασία 992.2, ως o facelift «διάδοχος» της σειράς 992. Μάλιστα, είναι το πρωτότυπο που οι συνεργάτες μας είχαν εντοπίσει πριν από περίπου 3 μήνες να δοκιμάζεται στα χιόνια, καθώς έχει την ίδια πινακίδα κυκλοφορίας.

Βέβαια, στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου, οι δοκιμές διεξάγονταν στις χιονισμένες περιοχές της Βόρειας Ευρώπης, με αποτέλεσμα η οροφή να είναι κλειστή. Ωστόσο, αυτή τη φορά, ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και έτσι η ανοικτή διαμόρφωση δίνει τη δυνατότητα για να επαληθευτεί και η έκδοση του μοντέλου.

Αυτό επιτυγχάνεται από την επιγραφή GTS που υπάρχει στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού, την ώρα που η Porsche κρατά «κρυμμένο» το υπόλοιπο εσωτερικό. Τόσο το κάθισμα του συνοδηγού όσο και το ταμπλό είναι καλυμμένο, για να αποτρέψει τα αδιάκριτα βλέμματα.

Άλλη μία διαφοροποίηση σε σχέση με την προηγούμενη συνάντησή μας με τη συγκεκριμένη 911 Targa είναι ότι αυτή τη φορά οι συνεργάτες μας «πέτυχαν» την πίσω πτέρυγα ανοικτή και μπορούμε να δούμε λεπτομέρειες της σχεδίασής της, όπως για παράδειγμα το φως των φρένων που ενσωματώνει.

Το καμουφλάζ είναι πολύ περιορισμένο, κρύβει ελάχιστες λεπτομέρειες των φωτιστικών σωμάτων και άλλων στοιχείων του αμαξώματος, μιας και βρισκόμαστε στο τελευταίο στάδιο των δοκιμών της νέας 911. Ασφαλώς, δε θα αποκαλυφθούν ταυτόχρονα όλες οι εκδόσεις της, όμως δεν αποκλείεται η αρχή να γίνει ακόμα και πριν το τέλος του μήνα που διανύουμε!

Στο εμπρός μέρος μπορούμε να διακρίνουμε τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τους matrix LED προβολείς, ενώ στο πλάι η GTS έκδοση «προδίδεται» και από την ύπαρξη των μεγάλων τροχών με ένα κεντρικό μπουλόνι και το ισχυρό σύστημα πέδησης. Στο πίσω μέρος, σε μία λήψη βλέπουμε αναμμένα (σχεδόν όλα) τα φωτιστικά και μόνο η λεπτή ταινία στη βάση κρύβει, κατά πάσα πιθανότητα, τον τρόπο με τον οποίο είναι γραμμένο το όνομα της φίρμας.

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, η νέα Porsche 911 θα συνεχίσει να διατίθεται με πλούσια γκάμα, αλλά τις εντυπώσεις αναμένεται να «κλέψει» η υιοθέτηση, για πρώτη φορά στην 60χρονη ιστορία της, της υβριδικής τεχνολογίας σε (τουλάχιστον) μία παραλλαγή. Μάθετε τις τελευταίες πληροφορίες που υπάρχουν για τους κινητήρες που θα διαθέτει πατώντας ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Porsche Cayenne E-Hybrid - Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη plug-in ναυαρχίδα

Η ηλεκτρική Porsche Cayenne για πρώτη φορά με αμάξωμα παραγωγής και λιγότερο καμουφλάζ (photos)

Έτσι θα μοιάζει το νέο επταθέσιο SUV της Porsche (photos)