Porsche Panamera: Δύο πρωτότυπα, δύο διαφορετικές απολήξεις της εξάτμισης (photos)


Ευκαιρία να «διαλέξετε» ποιο σχέδιο εξατμίσεων, αλλά και ποια φώτα ημέρας σας αρέσουν περισσότερο στη νέα Panamera.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 29/4/2023

Οι φωτογράφοι με τους οποίους συνεργαζόμαστε και μάς προμηθεύουν κατασκοπευτικές λήψεις από οχήματα που δοκιμάζονται πριν την παρουσίασή τους, συναντούν αρκετές φορές δύο και τρία πρωτότυπα να περνούν ταυτόχρονα από μπροστά τους.

Ορισμένες φορές πρόκειται για διαφορετικά μοντέλα της ίδιας μάρκας, ενίοτε και «αντίγραφα» ενός μοντέλου. Ωστόσο, περιπτώσεις όπως αυτή που παρουσιάζουμε σήμερα, με δύο πρωτότυπα της Porsche Panamera να έχουν αρκετές βασικές διαφοροποιήσεις στο εξωτερικό τους, δεν εμφανίζονται συχνά.

Μάλιστα, οι διαφορές εντοπίζονται και στις δύο άκρες των αυτοκινήτων. Στο εμπρός τμήμα, ο προφυλακτήρας χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εισαγωγή αέρα. Ωστόσο, στο ένα πρωτότυπο τα φώτα ημέρας αποτελούνται από δύο λεπτές οριζόντιες μπάρες, που βρίσκονται σε παράλληλη θέση με μικρή απόσταση μεταξύ τους, ενώ στο άλλο υπάρχει μία οριζόντια μπάρα σχεδόν στο ίδιο σημείο και μία κάθετη στην άκρη του προφυλακτήρα.

Η πιο εντυπωσιακή, ίσως, διαφορά παρουσιάζεται στο πίσω μέρος, με τις διαφορετικές απολήξεις της εξάτμισης που προβάλλουν μέσα από τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στο ένα πρωτότυπο υπάρχουν δύο διπλές σε κάθε πλευρά, ενώ στο άλλο από μία σε κάθε άκρη.

Προφανώς πρόκειται για δύο διαφορετικές εκδόσεις, με τις εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι η πρώτη «ταιριάζει» με αυτή της τρέχουσας Turbo S, ενώ η δεύτερη με αυτή της «βασικής» έκδοσης.

Κατά τα λοιπά, το υπόλοιπο αμάξωμα δε δείχνει να διαφέρει ιδιαίτερα από τις προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις που είχαμε στη διάθεσή μας.

Βέβαια, το καμουφλάζ είναι εμφανές και δεν αποκλείεται να κρύβει κάποιες λεπτομέρειες που η Porsche δε θέλει να φανούν από νωρίς.

Στο εσωτερικό, πλέον είναι εμφανής η «επίδραση» της φιλοσοφίας της νέας Cayenne, η οποία άντλησε την έμπνευσή της από την Taycan. Έτσι, υπάρχει ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και ένας μινιμαλιστικός διακόπτης/επιλογέας ταχυτήτων τοποθετημένος στο ταμπλό και όχι στην κεντρική κονσόλα.

Καινούριο θα είναι και το σύστημα infotainment, με τη βασική οθόνη να αναμένεται να έχει μέγεθος 12,3 ίντσες. Το υπόλοιπο τμήμα του ταμπλό καλύπτεται με ύφασμα, κάτι που μας κάνει να αναμένουμε ότι θα υπάρχει προαιρετικά ή σε κάποιες εκδόσεις και οθόνη για τον συνοδηγό.

Η γερμανική εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τα κινητήρια σύνολα, αλλά υπάρχει μια πληθώρα επιλογών, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και οι PHEV εκδόσεις.

Πότε θα κάνει το ντεμπούτο της η νέα Panamera; Κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί πριν τα τέλη του 2023, χωρίς να αποκλείεται αυτό να συμβεί στις αρχές του 2024.