Πόσους ίππους θα έχει το Audi RS Q6 e-tron;


Στην Audi φροντίζουν ιδιαίτερα και για τις σπορ εκδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τους, δίνοντας –παράλληλα– και μια ένδειξη για τη μέγιστη ισχύ αυτών αλλά και για τις επιδόσεις τους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX.
  • 28/3/2022

H Audi αναμένεται να διατηρήσει τον σπορ χαρακτήρα των μοντέλων της και στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων SUV μοντέλων της. Έτσι μετά το Q5 e-tron, που θα αποκτήσει έκδοση RS, το ίδιο αναμένεται να συμβεί και για το Q6 e-tron.

Ο συνεργάτης μας, έπιασε με τον φωτογραφικό φακό του το RS Q6 e-tron να κάνει δοκιμές εξέλιξης σε παγωμένο περιβάλλον για να διαπιστωθεί η ικανότητα, η αντοχή και η αυτονομία των μπαταριών του σε συνθήκες χαμηλής εξωτερικής θερμοκρασίας, όπως και να προσδιοριστούν κατάλληλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά τού οχήματος.

Στις φωτογραφίες, μπορούμε να διακρίνουμε ότι τα πρωτότυπα της κορυφαίας, από άποψη επιδόσεων, έκδοσης του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου διαθέτουν καινούργια φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με αυτά που γνωρίζουμε από τις εκδόσεις των SUV αυτοκινήτων της Audi με θερμικό κινητήρα.

Προς το παρόν, η γερμανική εταιρεία «κρατά κλειστά τα χαρτιά της» σε ό,τι αφορά πληροφορίες για τη μέγιστη ισχύ των δύο ηλεκτροκινητήρων τού RS Q6 e-tron, τις μπαταρίες ή τις επιδόσεις του. 

Ωστόσο θα πρέπει να αναμένουμε ότι συγκεκριμένη έκδοση θα έχει ένα πιο δυναμικό «πακέτο» αναφορικά με την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων του, την ικανότητα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του και –φυσικά– τη ρύθμιση της ανάρτησής της, συγκριτικά με ό,τι θα ισχύει στην απλή εκδοχή του (δηλαδή, την Q6 e-tron).

Επίσης, παρότι το RS Q6 e-tron θα διαθέτει αποδοτικό σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, θα έχει μεγάλης διαμέτρου δισκόφρενα και κόκκινου χρώματος καλύμματα στις δαγκάνες αυτών, όπως μπορούμε να διακρίνουμε στις φωτογραφίες των πρωτοτύπων και όπως ταιριάζει στην εικόνα ενός οχήματος της Audi που φέρει τα αρχικά «RS».

Η Audi έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτρικό Q6 e-tron προς το τέλος του 2022. Αυτό σημαίνει ότι για το RS Q6 e-tron θα πρέπει να περιμένουμε σχεδόν έναν χρόνο ακόμη, δηλαδή αναμένεται να δούμε την έκδοση παραγωγής του προς τα τέλη του 2023. Η μέγιστη ισχύς του θα κυμαίνεται μεταξύ 500-600 ίππων, αλλά αυτό είναι ακόμα στο στάδιο της φημολογίας και δεν επιβεβαιώνεται επίσημα από τα στελέχη της εταιρείας.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι ταυτόχρονα με το Audi Q6 e-tron εξελίσσεται και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Macan. Εάν τα ανώτατα στελέχη του Ομίλου VAG, στον οποίο ανήκουν και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες, αποφασίσουν να δώσουν προτεραιότητα στη δεύτερη και να επιταχύνουν τον ρυθμό δημιουργίας της, τότε ίσως αναβληθεί η παρουσίαση τού Q6 e-tron για εντός του 2023, κάτι που ενδεχομένως θα συμπαρασύρει επί τω αργότερω την αντίστοιχη εμφάνιση και του RS Q6 e-tron.