Το νέο MINI Cooper EV έχει κεντρική οθόνη αφής που δεν περιμένεις να δεις (photos)


Την ώρα που τα περισσότερα brand «γεμίζουν» με οθόνες τα μοντέλα τους, η MINI φαίνεται ότι κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 14/5/2023

Πριν από περίπου ένα μήνα η MINI έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του νέου, ηλεκτρικού, Cooper. Είχε προηγηθεί «διαρροή» κατασκοπευτικών φωτογραφιών ενός μοντέλου να γυρνά στους δρόμους του Los Angeles για τις ανάγκες διαφημιστικών γυρισμάτων εν όψει της παρουσίασής του.

Στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν επίσημα δεν υπήρχαν λήψεις από το εσωτερικό του Cooper. Αυτό το «κενό» καλύπτουμε σήμερα, με ένα πακέτο φωτογραφιών.

Στο κέντρο του ταμπλό, τοποθετημένη στο πάνω τμήμα, είναι η «γνωστή» στρογγυλή οθόνη της MINI, η οποία εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις της. Στις συγκεκριμένες λήψεις, η οθόνη αφής παρουσιάζει λίστα με ραδιοφωνικούς σταθμούς, τη θερμοκρασία του διζωνικού συστήματος κλιματισμού, εξωτερική θερμοκρασία και, στο πάνω μέρος, πληροφορίες που θεωρητικά θα περιμέναμε στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως η ταχύτητα, η σχέση στο κιβώτιο, το όριο ταχύτητας στο δρόμο και τα χιλιόμετρα της αυτονομίας.

Αν και όλο το υπόλοιπο ταμπλό είναι καλυμμένο, φαίνεται ότι θα είναι η μοναδική οθόνη που θα υπάρχει, από τη στιγμή που οι πληροφορίες για τη λειτουργία του EV έχουν μεταφερθεί στην κεντρική οθόνη. Ωστόσο και ο οδηγός θα μπορεί να δει ακριβώς μπροστά του τις ενδείξεις από το head-up display.

Κάτω από τη μεγάλη οθόνη βλέπουμε μερικούς φυσικούς διακόπτες και ορισμένα κουμπιά. Υπάρχει ο «διακριτκός» επιλογέας ταχυτήτων, ο διακόπτης power και επίσης ο διακόπτης για τα driving modes, ο οποίος μπορεί να προσφέρει «εμπειρίες», όπως τη λειτουργία Go-Kart.

Συνολικά, δημιουργείται η εντύπωση ενός μινιμαλιστικού περιβάλλοντος, παρόμοιου με του Concept Aceman το οποίο παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2022.

Στο παρελθόν η MINI είχε κάνει γνωστό ότι το ηλεκτρικό Cooper θα έχει μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 40,7 kWh, με τον ηλεκτροκινητήτα να αποδίδει 184 PS. Από την άλλη πλευρά, η έκδοση SE θα έχει μπαταρία 54,2 kWh και ισχύ 218 PS. Οι εκτιμώμενες αυτονομίες είναι 300 km και 400 km, αντίστοιχα.