Volkswagen Aero B EV Sedan: Το Tesla Model 3 απέκτησε σοβαρό αντίπαλο


Με αυτό το sedan η VW μας προϊδεάζει για ένα νέο οικογενειακό ηλεκτρικό μοντέλο, που θα αποτελέσει έπειτα από πολλά χρόνια τον διάδοχο του Passat.

  • Photos: CARPIX
  • 3/1/2022

Το Aero B EV Sedan έχει ήδη «συλληφθεί» να δοκιμάζεται από τον κατασκοπευτικό φακό του CarPix και μόλις τώρα εντοπίζεται στους παγωμένους δρόμους της Βόρειας Σουηδίας.

Εκεί συνεχίζει το νέο κύκλο των δοκιμών σε συνθήκες με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες προκειμένου να τεσταριστεί και η αποδοτικότητα των μπαταριών.

Το πρωτότυπο Aero B EV Sedan, είναι πολύ πιθανόν να μετονομαστεί σε ID.6, ωστόσο κάτι τέτοιο φαντάζει λίγο απίθανο, μια και η συγκεκριμένη ονοματοδοσία έχει δοθεί από τη VW σε ένα μεγάλο sedan στην Κίνα. Οπότε, κάποιος άλλος αριθμός ή λέξη θα συνοδεύσει το «ID.», με το οποίο η γερμανική εταιρεία προσδιορίζει τη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο που προϊδεάζει για την ηλεκτρική εκδοχή του Passat το είχαμε δει ως Space Vizzion στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2019, ενώ πληροφορίες θέλουν και την ύπαρξη μιας sports wagon έκδοσης να ακολουθεί.

Το Aero B EV εδράζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ της Volkswagen και θα είναι διαθέσιμο τόσο με κίνηση στους πίσω (RWD) ή σε όλους τους τροχούς (AWD) με την ύπαρξη δύο ηλεκτροκινητήρων. Μια πιο σπορ έκδοση GTX πιθανότατα θα ακολουθήσει αργότερα με ισχύ 300 ίππων.

Από τις φωτό που σας παρουσιάζουμε είναι σαφές πώς το καμουφλάζ είναι έντονο στο εμπρός μέρος και δεν αφήνει σε κοινή θέα τα στοιχεία εκείνα που θα καθόριζαν την αισθητική του, μπορούμε όμως να πούμε πως ακολουθεί ήπιες γραμμές, ενώ στο πλάι ξεχωρίζουν οι «χωνευτές» λαβές των θυρών.

Πάντως μην σας ξεγελούν οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, είναι ψεύτικες, όπως και η γρίλια στη μάσκα, που σκοπό έχουν να… ξεγελάσουν τα αδιάκριτα βλέμματα. Πιθανολογούμε, πώς το εμπρός μέρος θα έχει πολλά κοινά στοιχεία και την ελαφριά λωρίδα του ID.4.

Η έκδοση παραγωγής αναμένεται το 2023 (αν και τίποτε δεν αποκλείει μια ψηφιακή παρουσίαση μέσα στο 2022), για τη οποίο η VW είχε δηλώσει πώς στόχος είναι η ηλεκτρική  αυτονομία του να μπορεί να αγγίξει τα 600 km, ώστε να είναι πλήρως ανταγωνιστικό σε μοντέλα όπως το Tesla Model 3, το επερχόμενο Hyundai Ioniq 6 και το Polestar 2!

Κάτι που δεν φαντάζει δύσκολο, μια και ήδη η VW προσφέρει στο ID.4 Life με την μπαταρία των 77 kWh 520 km αυτονομία, ενώ εδώ υπάρχει και το πλεονέκτημα της καλύτερης αεροδυναμικής του αμαξώματος.