Αυτά είναι τα 8 μοντέλα κορυφαίων επιδόσεων που περιμένουμε το 2022


Αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον τους επόμενους μήνες και αδιαμφισβήτητα θα προκαλέσουν κύματα ενθουσιασμό τόσο με τον σχεδιασμό όσο και με τις υψηλές επιδόσεις του. Αφήστε τη φαντασία σας να ταξιδέψει και πείτε μας, εσείς ποιο θα επιλέγατε; 

  • 4/1/2022

Αφού ενημερωθήκαμε για τα προσιτά στην τιμή τους νέα μοντέλα που περιμένουμε το 2022, παρουσιάζουμε μία αντίστοιχη λίστα, με πολύ πιο ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα που αναμένονται να κυκλοφορήσουν τη νέα χρονιά. Στη λίστα θα βρείτε από την Porsche 911 GT3 RS και την Aston Martin Valkyrie μέχρι το AMG Project One και το GMA T.50.

ASTON MARTIN VALKYRIE 

Σχεδόν μια πενταετία μετά την παρουσίασή της ως concept car, η Valkyrie  ετοιμάζεται να διαθέσει τις πρώτες από τις 150 συνολικά μονάδες που θα βγουν από το εργοστάσιο της Aston Martin στο Gaydon. Στο παραπάνω αριθμό θα πρέπει να προστεθούν 85 επιπλέον μονάδες της convertible έκδοσης καθώς και 40 μονάδες που θα κατασκευαστούν αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. Κάθε ένα από αυτά θα χρειαστεί περισσότερες από 2.000 ώρες εργασίας για να ολοκληρωθεί ενώ πριν παραδοθεί στον εκάστοτε αγοραστή θα περάσει μια σειρά test στην πίστα του Silverstone προκειμένου να διαπιστωθεί ότι όλα έχουν πάει σύμφωνα με το πλάνο. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας Cosworth κινητήρας V12 με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών χωρητικότητας 6.5 λίτρων. Η ισχύς φτάνει τους 1.000 PS με μέγιστη περιστροφή 11.100rpm. ενώ η τιμή της κάθετης δύναμης αγγίζει τα 1.816 kg. H τιμή της, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, θα ξεκινάει από τα 2.700.000 €.

PORSCHE 911 GT3 RS & CAYMAN GT4 RS

Σε αυτή την περίπτωση θα μιλήσουμε για δύο νέα μοντέλα από την Porsche. Εν αρχή είναι η 911 GT3 RS η οποία αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική πρόταση της γνωστής GT3. Όλο το προηγούμενο διάστημα οι κατάσκοποι του Nurburgring  προσπάθησαν μέσα από φωτογραφικά καρέ να μας αποκαλύψουν στοιχεία από το νέο μοντέλο. Αυτό που ξεχώρισε ήταν η μεγάλη αεροτομή, αντίστοιχη με αυτή που φέρει η αγωνιστική 911 GT3 R, δημιουργώντας υποψίες για παρουσία του συστήματος DRS που χρησιμοποιείται στην Formula 1 και αποσκοπεί στη μείωση της οπισθέλκουσας. Στον κινητήρα θα συναντήσουμε μια βελτιωμένη έκδοση του 6κύλινδρου ατμοσφαιρικού, χωρητικότητας 4 λίτρων, που φέρει η GT3 με ιπποδύναμη που πιθανόν να ξεπερνάει τους 530 PS.  

Από την άλλη, με το ίδιο ενδιαφέρον αναμένεται και η κυκλοφορία της πιο δυνατής Cayman που κατασκευάστηκε ποτέ, της GT4 RS η οποία, όπως μας ενημέρωσε πρόσφατα η Porsche  ο χρόνος που χρειάζεται για να διανύσει έναν γύρο στο Nurburgring είναι 7 λεπτά και 4,5 δευτερόλεπτα! Για αυτή την επίδοση “ευθύνεται” ένα 6κύλινρδο boxer μοτέρ των 4 λίτρων που αποδίδει 493 PS, με την ροπή να φτάνει στα 449 Nm. Την ίδια στιγμή η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε μόλις 3,2 sec. ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 315 km/h. Σημαντική βελτίωση αποτελεί η αφαίρεση συνολικού βάρους 22 κιλών σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο που επιτυγχάνεται με την εκτεταμένη χρήση carbon σε διαφορετικά σημεία του αυτοκινήτου. 

BMW M3 TOURING

Η παράδοση που ήθελε την ΒΜW να μην "παντρεύει" τα station μοντέλα της με τον χαρακτηρισμό “M3” φτάνει στο τέλος της με την επικείμενη παρουσίαση της BMW M3 Touring. Πρόκειται για μια επιλογή που θα δώσει τη δυνατότητα στους οικογενειάρχες να συνδυάσουν την πρακτικότητα με τις υψηλές επιδόσεις. Στόχος φυσικά είναι το νέο μοντέλο να ανταγωνιστεί τα Audi RS4 Avant και Mercedes-AMG C63  έχοντας ως δυνατό όπλο τον εξακύλινδρο κινητήρα διπλού turbo S58 χωρητικότητας 3 λίτρων που αποδίδει 510 PS. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. 

MERCEDES-AMG PROJECT ONE

Όλο έρχεται και όλο το περιμένουμε.... Ήταν 2017 όταν είδαμε για πρώτη φορά την concept πρόταση της Mercedes για ένα hypercar που θα κυκλοφορεί στους δρόμους και θα έχει τις επιδόσεις ενός μονοθεσίου της Formula 1. Έκτοτε γίναμε θεατές πολλών επεισοδίων σχετικά με την κυκλοφορία του η οποία ελπίζουμε να μπορέσει να έρθει τελικά μέσα στο 2022. Ο κινητήρας του AMG Project One προέρχεται από τον αντίστοιχο υβριδικό που χρησιμοποιεί η Mercedes στη Formula 1, ενώ η εταιρία έχει παραδεχτεί πως η μετατροπή του για να “κουμπώσει” σωστά σε αυτοκίνητο δρόμου, κάθε άλλο παρά εύκολη είναι. Μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανιστεί λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα και το μόνο δεδομένο είναι ότι θα συνοδεύεται από 4 ηλεκτροκινητήρες. Οι φήμες μιλάνε για μέγιστη ισχύ που θα αγγίζει τους 1.200 PS με όριο τις 11.000 rpm, αλλά αυτό μένει να αποδειχτεί και στην πράξη. Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως αν η Mercedes ξεπεράσει τα προβλήματα, θα μιλάμε για ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν ποτέ στους δρόμους, ξεπερνώντας ακόμα και την McLaren F1. Η τιμή του αναμένεται να αγγίζει τα 2.500.000 € και συνολικά θα κατασκευαστούν 275 μονάδες.

LOTUS EMIRA

To κεντρομήχανο sport coupe της Lotus βρίσκεται στη λίστα για αρκετούς λόγους. Ο πιο σημαντικός είναι ότι αποτελεί την τελευταία βενζινοκίνητη πρόταση στην ιστορία της εταιρίας η οποία ανακοίνωσε το 2021 ότι σταματά την παραγωγή των Elise, Exige και Evora και ρίχνει όλη της την προσοχή στην σε μια νέα σειρά υβριδικών ή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Η Emira έχει τις ίδιες διαστάσεις με την Evora και κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας τουρμπάτος τετρακύλινδρος κινητήρας 2 λίτρων που κατασκευάζεται από την Mercedes-AMG, αποδίδει 360 PS και συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Την ίδια στιγμή θα είναι διαθέσιμη και μία δεύτερη, πιο “δυνατή” επιλογή κινητήρα που θα φέρει τη σφραγίδα της Toyota και θα αφορά ένα V6 σύνολο των 3.5 λίτρων που θα φτάνει τους 400 PS. Η τιμή της νέας Emira θα οριστεί στις 72.000 € και στόχος των Βρετανών είναι να παράγουν ετησίως 4.800 αντίτυπα

ASTON MARTIN V12 VANTAGE FINAL EDITION

Η τελευταία γενιά της Aston Martin V12 Vantage βρίσκεται προ των πυλών, μόλις 4 χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμα του μοντέλου, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως η επόμενη Vantage θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Σχετικά με το επερχόμενο μοντέλο η μεγάλη διαφοροποίηση, πάντα σύμφωνα με όσα μας έχει δείξει η Aston Martin, έρχεται από το μπροστινό μέρος με την παρουσία ενός επανασχεδιασμένου προφυλακτήρα καθώς και κάθετων αεραγωγών. Το κινητήριο σύνολο αναμένεται να είναι το ίδιο με αυτό που φέρει η V12 Speedster, χωρητικότητας 5.2 λίτρων, απόδοσης 690 PS και ροπής 752 Nm.

GMA T.50

Προφανώς απ' τη λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει η τελευταία δημιουργία του Gordon Murray που φέρει την ονομασία Τ.50. Τις προηγούμενες μέρες, μάλιστα, σάς παρουσιάσαμε ένα video στο οποίο ο Βρετανός σχεδιαστής αναλύει τις αεροδυναμικές λεπτομέρειες του ανεμιστήρα που έχει τοποθετηθεί στο πίσω μέρος και αυξάνει την κάθετη δύναμη έως και κατά 50%. Από την πρώτη στιγμή που έπιασε το πενάκι στα χέρια του ο Murray, στόχος ήταν να σχεδιάσει το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο του κόσμου και αυτό δεν ήρθε μόνο με την κεντρική θέση οδήγησης. Μεγάλο βάρος έπεσε και στο... βάρος που ανέρχεται στα 986 kg και στην πράξη σημαίνει ότι κάθε 100 PS του Τ.50 θα αναλαμβάνουν να μετακινούν στην άσφαλτο μόλις 150 kg αυτοκινήτου! Ακολουθώντας την ίδια λογική, στη θέση του κινητήρα βρίσκεται το ελαφρύτερο σύνολο του κόσμου που ζυγίζει μόλις 392 κιλά. Πρόκειται για έναν V12 χωρητικότητας 4 λίτρων που έχει κατασκευαστεί από κοινού με την Cosworth. Το T.50 θα κατασκευαστεί σε 25 μονάδες για χρήση σε πίστα και σε 100 μονάδες για οδήγηση στον δρόμο, με την αρχική τιμή να ορίζεται στα 2.800.000 €.