H εκπληκτική ανακατασκευασμένη Ferrari 250 California!


Η 250 SWB της GTO Engineering έχει σαν βάση της τη Ferrari 250 California και θα σας κοστίσει 14 εκατομμύρια δολάρια λιγότερο από την… πραγματική.

  • 2/10/2021

Δυστυχώς, η Ferrari 250 California Spyder είναι ένα τόσο σπάνιο και ακριβό αυτοκίνητο. Εκτός αν απευθυνθείτε στην GTO Engineering στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην δική της αναβίωση της California Spyder.

Η 250 SWB της εταιρείας, είναι μια νέα σύλληψη από την αρχή για το κλασικό μοντέλο από το Maranello και μας δείχνει τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται σύγχρονες τεχνικές κατασκευής σε vintage σχέδια. Η απόλυτη τελειότητα. Αυτή η California Spyder είναι τόσο πιστή αναδημιουργία του κλασικού αυτοκινήτου των sixties όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε.

Η βάση και τα μηχανικά μέρη προέρχονται από μια κλασική Ferrari 250 GTE. Είναι λοιπόν το αυθεντικό Prancing Horse που βρίσκεται από κάτω. Η GTO Engineering δημιούργησε οτιδήποτε άλλο βρίσκεται στο εσωτερικό: διακόπτες, καθίσματα, κινητήρας, γενικότερα όλη την καμπίνα. Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας είναι η συντήρηση και η αποκατάσταση των κλασικών Ferrariκαι η συνεχής ενασχόληση την οδήγησε στο δρόμο της δημιουργίας εκ νέου εξαρτημάτων που δεν είναι πλέον διαθέσιμα. Είναι φτιαγμένα με σύγχρονες τεχνικές για να μοιάζουν σαν να προέρχονται από το Μαρανέλο πριν από 60 χρόνια.

Η συναρμολόγηση των αυτοκινήτων γίνεται από μία ομάδα ανθρώπων των οποίων η επαγγελματική ζωή έχει αφιερωθεί στη διασφάλιση της λειτουργίας των παλαιών Ferrari, πράγμα που σημαίνει ότι έχει δοθεί η απαραίτητη προσοχή και φροντίδα στα ανακατασκευασμένα αυτοκίνητα και όλα είναι σωστά συνδεδεμένα μεταξύ τους. Ο συνδυασμός των φρέσκων τμημάτων, των σύγχρονων μεθόδων είναι πολλά υποσχόμενος.

Ενώ μάλιστα ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο κοστίζει πάνω από 15 εκατομμύρια δολάρια, η ανακατασκευασμένη GTO πωλείται μεταξύ 750.000 και 850.000 λιρών (1,04 εκατομμύρια έως 1,2 εκατομμύρια δολάρια) ανάλογα με το αυτοκίνητο, τους φόρους και τις προδιαγραφές. Ναι, είναι και πάλι ένα τεράστιο ποσό, αλλά σε σύγκριση με το πρωτότυπο, από το οποίο κατασκευάστηκαν λίγο περισσότερο από 100 αυτοκίνητα, είναι μια «ευκαιρία». Με την GTO δεν χρειάζεται να ανησυχείτε τόσο για την διάνυση πολλών χιλιομέτρων, ένα τρακάρισμα ή οποιαδήποτε άλλη ανησυχία που θα είχατε με το κλασικό μοντέλο.

Στην πραγματικότητα το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό. Το μοντέλο της GTO Engineering έχει ένα τόσο βαθύ μαύρο χρώμα, ενώ το κόκκινο εσωτερικό κλέβει την παράσταση.

Δεδομένου ότι είναι πιστό αντίγραφο στο πρωτότυπο, δεν υπάρχει σύγχρονος εξοπλισμός, αν και η λίστα επιλογών περιλαμβάνει μόνο μια θύρα USB. Οι επιλογές στους κινητήρες ποικίλλουν από 3,0 έως 4,0 λίτρα, υπάρχουν πυροσβεστήρες, αγωνιστικές λωρίδες στο εξωτερικό, ζώνες ασφαλείας, κιβώτια τεσσάρων ή πέντε ταχυτήτων, γρηγορότερα συστήματα διεύθυνσης και πολλά περισσότερα.

Οι διακόπτες στην κολώνα του τιμονιού χειρίζονται λειτουργίες όπως τους υαλοκαθαριστήρες, τα φώτα και την τάπα καυσίμου, ενώ οι όμορφες ενδείξεις σας δείχνουν ακριβώς αυτό που πρέπει να γνωρίζετε, με την προϋπόθεση ότι γνωρίζετε βασικά ιταλικά. Η 250 GTO έρχεται με ένα τεράστιο ξύλινο τιμόνι με τις τεράστιες μεταλλικές ακτίνες του να οδηγούν στο σήμα με το αλογάκι στο κέντρο. Είναι ένα θαύμα ομορφιάς, αν και μπορεί να γλιστράει όταν ζεσταθούν τα χέρια σας. Αυτό είναι και ένα από τα λίγα μικρά προβλήματα. Ο χώρος των πεντάλ είναι μικροσκοπικός και αν έχετε αρκετά μεγάλα πόδια μάλλον τα πράγματα δεν θα είναι και τόσο εύκολα.

Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά μεταξύ της αναβίωσης και του αυθεντικού California Spyder. Η οροφή. Το αυτοκίνητο της GTO Engineering δεν συνοδεύεται από μία οροφή, καθώς οι άνθρωποι της εταιρείας θεώρησαν ότι ήταν περιττή.

Οδηγώντας την, τα χειριστήρια είναι λίγα και απλά, και σε περιμένει μία μικρή έκπληξη. Θα περίμενες ότι ο συμπλέκτης θα είναι βαρύς, αλλά είναι ελαφρύς σαν φτερό. Τα πεντάλ γκαζιού και φρένων απαιτούν περισσότερη βαρύτητα από όση θα περίμενε κανείς, αλλά μόλις καταλάβεις πόση πίεση θα πρέπει να ασκείς στο δεξί σου πόδι, γίνονται η δεύτερη φύση σου. Φυσικά, δεν υπάρχει καμμία ηλεκτρονική βοήθεια. Ακριβώς όπως το έκανε ο Enzo το 1960.

Και φυσικά, οι δημιουργίες του Enzo συνήθιζαν να βγάζουν εντυπωσιακούς ήχους. Το μοτέρ της GTO Engineering τα πάει υπέροχα. Τέσσερις σωλήνες εξάτμισης αντηχούν το θόρυβο από τα 3,5 λίτρα του V12 (σε αυτήν την περίπτωση), περνώντας στα αυτιά σας έναν από τους καλύτερους ήχους που έχουμε ακούσει ποτέ από κινητήρα.

Σε αυτό το μοντέλο με τον κινητήρα των 3,5 λίτρων και με μόλις 1.050 κιλά βάρος, οι 320 ίπποι εγγυώνται να σας δίνουν πολλά χαμόγελα. Το κλασικό 0-100 διαρκεί περίπου 6 δευτερόλεπτα και το αυτοκίνητο φτάνει πάνω από τα 240 χλμ/ώρα.

Υπάρχει μια απαλή υπόνοια γλιστρήματος του αυτοκινήτου καθώς περνά τις στροφές, το τιμόνι, αν και βαρύ, είναι άμεσο και ενθαρρύνει την πρόκληση και το παιχνίδι. Μπορείτε να απολαύσετε σωστά την California Spyder σε χαμηλές ταχύτητες και κατά συνέπεια με χαμηλότερο κίνδυνο. Ακόμα και στα 50 χλμ/ώρα ο θόρυβος, η κίνηση και η αμεσότητα κάνουν τον οδηγό να νιώθει πιο ζωντανός.

Με κάθε ανακατασκευασμένο αυτοκίνητο να χρειάζεται 1.500 ώρες για να κατασκευαστεί και περισσότερους από 18 μήνες, ίσως χρειαστεί να περιμένετε λίγο μέχρι να αποκτήσετε τη δική σας California Spyder.