Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πασχίζει να εδραιώσει τα στοιχεία των οχημάτων του στόλου της που τα κάνουν να ξεχωρίζουν. Ένα από αυτά τα στοιχεία είναι η γρίλια στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Η Mercedes-Benz έχει καταφέρει ακριβώς αυτό, με τη γρίλια της να έχει εξελιχθεί από την εφεύρεση του Wilhelm Maybach, που πρωτοσχεδίασε για τη Mercedes 35 PS του 1900, σε ορόσημο της γερμανική εταιρείας.
Η Mercedes-Benz 170 του 1931 άλλαξε όλη τη φιλοσοφία της εταιρείας γύρω από τις γρίλιες, με το ψυγείο να τοποθετείται ακριβώς πίσω από τη γρίλια για προστασία, που ήταν τότε κομμάτι του καλύμματος του κινητήρα. Αυτό υποδέχθηκε την εμβληματική chrome γρίλια, η οποία αποτέλεσε έμβλημα της εταιρείας.
Η γρίλια της Mercedes συνέχισε να εξελίσσεται για χρόνια, ώσπου κατά τη δεκαετία του 1950, οι Γερμανοί παρουσίασαν ένα νέο σχέδιο, με την 300 SL "Gullwing" και την 190 SL roadster αργότερα, το οποίο έμεινε γνωστό στον χώρο της αυτοκίνησης ως «το πρόσωπο των σπορ αυτοκινήτων».
Το 2007 η Mercedes πέρασε στο επόμενο στάδιο της συνεργασίας της με τους πελάτες της, προσφέροντάς τους διαφορετικές γρίλιες, ανάλογα με τα γούστα του κάθε αγοραστή, μέσω των ποκίλλων εκδόσεων των μοντέλων της. Η κλασική γρίλια ήταν διαθέσιμη μέσω της Classic και Elegance έκδοσης, ενώ μία πιο σπορ εμφάνιση ερχόταν με την έκδοση Avantgarde, με τη C-Class και την E-Class.
Στα χρόνια της ηλεκτροκίνησης, η ύπαρξη του ψυγείου δεν είναι πλέον αναγκαία, ελλείψει του θερμικού κινητήρα, επομένως η Mercedes έχει προχωρήσει στον πλήρη ανασχεδιασμό της γρίλιας της, τοποθετώντας στη θέση της ένα μαύρο πάνελ που κρύβει τους πολλαπλούς αισθητήρες που διαθέτει στο μπροστινό μέρος η EQ σειρά της εταιρείας.