Νέα Φιλαδέλφεια: Κάναμε αυτοψία στην υπογειοποίηση της Πατριάρχου Κωνσταντίνου (photos)


Το μεσημέρι της Δευτέρας (19/9) έγιναν τα εγκαίνια του έργου στον περιβάλλοντα χώρο του νέου γηπέδου της ΑΕΚ και ο δρόμος παραδίδεται στην κυκλοφορία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 19/9/2022

Το υπογειοποιημένο τμήμα της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου, στο Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας, εγκαινιάστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (19/9) και πλέον παραδίδεται στην κυκλοφορία.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο τόσο για την κυκλοφορία των οχημάτων της περιοχής αλλά και για τη δυνατότητα χρήσης του νέου γηπέδου της ΑΕΚ «Opap Arena - Αγιά Σοφιά», το οποίο θα εγκαινιαστεί στις 30 Σεπτεμβρίου, στις 20:30.

Το caranddriver.gr έκανε αυτοψία στην περιοχή και σας παρουσιάζει σε φωτογραφίες το έργο της Περιφέρειας Αττικής «Υπογειοποίηση τμήματος της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου και τα συνοδά έργα στο Δημο Ν.Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας», προϋπολογισμού 17,7 εκατ. ευρώ, που δεν αφορά μόνο την αλλαγή στο τμήμα του συγκεκριμένου οδικού άξονα, αλλά και τον περιβάλλοντα χώρο.

Το υπογειοποιημένο τμήμα διατηρεί τη φιλοσοφία και το σχεδιασμό που είχε η αρχική μορφή της Πατριάρχου Κωνσταντίνου: Μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, αλλά αυτή τη φορά με διαχωριστικό στη μέση. Δυνατότητα προσπέρασης δεν υπάρχει ούτε και κίνδυνος μετωπικής σύγκρουσης αυτοκινήτων.

Για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, έχουν τοποθετηθεί φανάρια και στις δύο εισόδους, καθώς υπάρχουν διασταυρώσεις με άλλους δρόμους. Μέσα από το υπογειοποιημένο τμήμα θα γίνεται η είσοδος των πούλμαν των αποστολών των ομάδων στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ. Στο συγκεκριμένο σημείο, στο ρεύμα προς τη Λεωφόρο Δεκελείας, δημιουργείται και δεύτερη λωρίδα, που οδηγεί αποκλειστικά στην «Opap Arena». Στο ανοδικό κομμάτι της εξόδου προς τη μεριά της Φωκών, ο δρόμος φαρδαίνει και λίγο πριν τη συμβολή με την Λεωφόρο Δεκελείας, υπάρχει η δυνατότητα παράλληλης κίνησης αυτοκινήτων.

Συνομιλώντας με κατοίκους της περιοχής, η αντιμετώπιση του έργου είναι, ασφαλώς, θετική, ενώ δεδομένη είναι και η «ανακούφιση» για την ολοκλήρωσή του. Τα έργα ξεκίνησαν στα τέλη Μαρτίου του 2020, η αρχική προθεσμία ολοκλήρωσης των εργασιών ήταν για περίπου 1 χρόνο μετά, ωστόσο υπήρξαν καθυστερήσεις και συνεχείς παρατάσεις, για διάφορους λόγους, μέχρι την ολοκλήρωσή του.

«Θα βοηθήσει πολύ στην κυκλοφορία, να αποσυμφορηθεί η κατάσταση γιατί τόσους μήνες υπήρχε πολλή κίνηση», ήταν το συμπέρασμα στο οποίο συμφωνούσαν όλοι. Το ιδανικό, βέβαια, θα ήταν «να έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, γιατί αν χαλάσει ένα αυτοκίνητο μέσα στο υπόγειο κομμάτι, έκλεισε ο δρόμος». Δεν έλειψε και μια μικρή ανησυχία για ενδεχόμενο ατύχημα από τη στιγμή που «δημιουργείται μεγάλη ευθεία (σ.σ. από την πλευρά της Πατριάρχου Κωνσταντίνου) η οποία καταλήγει σε κλειστή δεξιά στροφή χωρίς μεγάλο πλάτος».

Οι εργασίες στο χώρο πάνω από το υπογειοποιημένο τμήμα δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, όπως φαίνεται και στις ακόλουθες φωτογραφίες, αλλά αυτό δεν επηρεάζει την κυκλοφορία των οχημάτων. Άλλωστε την ίδια στιγμή συνεχίζονται και οι τελευταίες εργασίες για την απόλυτη ετοιμότητα της «Opap Arena».