Πωλείται η Porsche 911 RSR του Pablo Escobar!


Η σπανιότατη Porsche 911 Carrera 3.0 RSR IROC του 1974 που ανήκε στον Pablo Escobar και έχει οδηγήσει ο Emerson Fittipaldi είναι προς πώληση σε δημοπρασία με τις προσφορές να αγγίζουν το 1 εκατομύριο δολάρια. 

  • 28/12/2021

Ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι σίγουρα ένα ακριβό σπορ και  απαγορευτικό για πολλούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσελκύει διαχρονικά πλούσιους συμμετέχοντες. Βέβαια, οι περιουσίες που υποστηρίζουν τους αγώνες αυτοκινήτων και τους αγωνιζόμενους δεν γίνονται πάντα με το σταυρό στο χέρι, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα αυτή η Porsche 911 Carrera 3.0 RSR IROC του 1974. Κάποτε ανήκε στον διαβόητο «βασιλιά» των ναρκωτικών Pablo Escobar, ενώ τώρα βρίσκεται προς πώληση σε δημοπρασία από την Collecting Cars.

Η συγκεκριμένη Porsche 911 Carrera 3.0 RSR IROC είναι μόνο ένα από τα 15 παραδείγματα που κατασκευάστηκαν για το 1974. Αυτό και μόνο την καθιστά εξαιρετικά σπάνια, αλλά η ιστορία αυτής της 911 είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα ??από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.

Το γερμανικό κουπέ σε χρώμα Sahara μπεζ αγοράστηκε αρχικά από τον Roger Penske, ο οποίος το εμπιστεύτηκε στα χέρια και το οδηγικό ταλέντο του Emerson Fittipaldi κατά την διάρκεια της πρώτης σεζόν του IROC, σύμφωνα με την Collecting Cars. Ο Penske πούλησε αργότερα το αυτοκίνητο στον οδηγό αγώνων IMSA John Tunstall, ο οποίος οδήγησε την μπεζ Porsche σε αγώνες όπως οι 24 ώρες της Daytona και το Sebring 12 ωρών. Ήταν μάλιστα ο Tunstall που έμπλεξε τον Escobar στην ιστορία αυτού του αυτοκινήτου, καθώς πούλησε αργότερα την RSR στον εγκέφαλο του καρτέλ.

Ο Escobar κράτησε την RSR μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '90, αγωνιζόμενος με το αμάξωμα στα χρώματα της 935. Μετά το την επιστροφή του στις Ηνωμένες Πολιτείες, το 911 RSR υποβλήθηκε σε τριετή αποκατάσταση που ολοκληρώθηκε το 2010, οπότε η ομάδα του RennGruppe Motorsports επέστρεψε το αυτοκίνητο στις προδιαγραφές του IROC του 1974.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και σήμερα το αυτοκίνητο διατηρεί τον αρχικό του 6κύλινδρο κινητήρα boxer 3,0 λίτρων, καθώς και το εργοστασιακό χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Όπως όλα τα μοντέλα IROC, έτσι και αυτή η 911 φοράει ένα μοναδικό συνδυασμό πίσω καπό και αεροτομής, ματ μαύρα καλύμματα προβολέων, τροχούς Fuchs με πέντε ακτίνες. Στο εσωτερικό, το πρωτότυπο σαλόνι του μοντέλου παραμένει άθικτο, δείχνοντας ελάχιστα σημάδια της αγωνιστικής ιστορίας του. Το livery έχει επίσης επιστρέψει στις προδιαγραφές IROC, με το όνομα του Fittipaldi στις πόρτες και το παρμπρίζ.

Μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι κάθε Porsche 911 Carrera 3.0 RSR IROC είναι ένα σπάνιο και μεγάλης αξίας αυτοκίνητο, αλλά λίγα έχουν αυτή την λίστα ιδιοκτητών και οδηγών. Ίσως για αυτό δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι προσφορές πλησιάζουν ήδη το όριο του 1 εκατομμυρίου δολαρίων. Βέβαια, δεν σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο χρηματοδότησης του κ. Escobar.