Volkswagen: Συνεχίζει να επενδύει στις ΜΕΚ παρουσιάζοντας τον νέο 1.5 TSI evo2


Η Volkswagen αποκάλυψε τον νέο κινητήρα 1.5 TSI evo2, με το T-Roc να φαίνεται ότι θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα τον ενσωματώσει.

  • 19/7/2022

Μετά το σκάνδαλο Dieselgate, ο όμιλος Volkswagen, προκειμένου να «καθαρίσει» την εικόνα του, στόχευσε το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού και παραγωγής του στα ηλεκτρικά οχήματα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ο όμιλος σημείωσε μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στα EVs το πρώτο εξάμηνο του 2022 σύμφωνα με τα νούμερα που ανακοινώθηκαν.

Η MBE πλατφόρμα αποτελεί την τωρινή βάση για τα EV του ομίλου, ενώ η νέα PPE αναμένεται να έρθει το 2023, σε Audi και Porsche. Παρόλο που ο νέος στόχος της Volkswagen είναι μία βιώσιμη και μηδενικών-εκπομπών παραγωγή, αποκάλυψε τον νέο ICE κινητήρα της, 1.5 TSI evo2.

Όπως φαίνεται και απ' το όνομά του, αποτελεί την εξέλιξη του βενζινοκίνητου κινητήρα 1.5 lt του ομίλου, ενώ το T-Roc είναι το πρώτο μοντέλο που θα τον λάβει.

Η Volkswagen συγχώνευσε τον καταλύτη και το φίλτρο καυσίμου του κινητήρα σε έναν μόνο μοχλό, που βρίσκεται κοντά στον κινητήρα, κάνοντάς τον έτσι, πολύ πιο αποδοτικό, αλλά και λιγότερο κοστοβόρο, καθώς η εταιρεία δε χρειάζεται να βασίζεται στις εξορύξεις μετάλλων. 

Το σύστημα 'Active Cylinder Management', όπως ονομάζεται, είναι η τεχνολογία που χρησιμοποιεί ο κινητήρας για την αδρανοποίηση των κυλίνδρων, και προσφέρει μία ομαλή αλλαγή μεταξύ τεσσάρων και δύο κυλίνδρων. Επιπλέον, η VW έχει αλλάξει και το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, καθώς ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος αδρανοποιούνται όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες.

Ο 1.5 TSI evo2 προσφέρεται στο T-Roc και στο T-Roc Convertible ενώ δεν αποκλείεται να τον δούμε και σε άλλα μοντέλα σύντομα. Είναι αρκετά πιθανό ο 1.5 TSI evo2 να χρησιμοποιηθεί και για PHEV οχήματα, όπως το νέο VW Passat και το Skoda Superb, προσφέροντας συνολική απόδοση 272 ps.

Σε δελτίο Τύπου σχετικά με τη νέα μονάδα ισχύος του ομίλου, η VW υπενθύμισε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν το 70% της παραγωγής και πώλησης μέχρι το τέλος της δεκαετίας, με τους ήδη υπάρχοντες ICE να αναβαθμίζονται, προκειμένου να λειτουργούν σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ.