ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Σαρδηνία στη θέση της Ουαλίας, «ψάχνουν» γι’ ακόμα έναν αγώνα


Η ανακοίνωση της μη διεξαγωγής του Ράλι Ουαλίας ανοίγει διάπλατα την πόρτα της επιστροφής της Σαρδηνίας στο πρόγραμμα του 2020, με τον promoter να μην εφησυχάζει

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 9/6/2020

Ο κύβος ερρίφθη. Η ανακοίνωση της ακύρωσης του Ράλι Ουαλίας για το 2020, λόγω του αυξημένου αριθμού κρουσμάτων και θανάτων από τον COVID-19 στη Μεγάλη Βρετανία, οδηγεί σε σημαντικές ανακατατάξεις στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για το 2020.

Αποκλειστικό ρεπορτάζ του «C&D» αναφέρει πως εντός των επομένων ωρών θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση αναφορικά με την επιστροφή της Σαρδηνίας στο πρόγραμμα. Οι Ιταλοί, όπως επίσης αποκλειστικά είχαμε γράψει, επιθυμούν σφόδρα να διοργανώσουν αγώνα το φθινόπωρο και όλα δείχνουν ότι θα επιτύχουν τον στόχο τους.

Όμως η επιστροφή της Σαρδηνίας στις ημερομηνίες του Ράλι Ουαλίας, δηλαδή το τετραήμερο 29 Οκτωβρίου – 1η Νοεμβρίου δεν λύνει όλα τα προβλήματα του promoter του WRC.

Ο κανονισμός προβλέπει ρητά πως για να υπάρξει Παγκόσμιο Πρωτάθλημα θα πρέπει να διεξαχθούν τουλάχιστον επτά αγώνες μέσα σε ένα ημερολογιακό έτος. Ήδη έχουν διεξαχθεί τρεις, σε Μονακό, Σουηδία και Μεξικό.

Με δεδομένη την «αντικατάσταση» της Ουαλίας από την Ιταλία, όλα δείχνουν ότι ο «μαγικός» αριθμός «7» θα επιτευχθεί, καθώς Τουρκία, Γερμανία και Ιαπωνία δεν ανακοινώσει κάτι αναφορικά με το εάν θα διοργανώσουν ή όχι τους αγώνες τους.

Μόνο που τα πράγματα μόνον εύκολα δεν είναι τόσο για τους Τούρκους, όσο και για τους Ιάπωνες. Οι πρώτοι έχουν πολλά προβλήματα τόσο με τον COVID-19 όσο και με την κατάσταση που επικρατεί στο εσωτερικό της χώρας.

Οι Ιάπωνες πιθανότατα άμεσα θα ανακοινώσουν τη μη διεξαγωγή αγώνα, μιας και ήδη ακυρώθηκε ο αντίστοιχος του MotoGP, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες και η Formula 1 αναμένεται να αποσαφηνίσει την πρόθεσή της να μην ταξιδέψει στη Σουζούκα.

Κοντολογίς, οι επτά αγώνες μπορούν μέσα σε μια νύχτα να γίνουν πέντε και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα απλά να ακυρωθεί. Εκτός αν βρεθούν δύο αγώνες, οι οποίοι θα καλύψουν τα κενά.

Ο ένας ενδεχομένως να είναι το Ράλι Εσθονίας, το οποίο φέτος είναι promotional event ενόψει 2021. Θα μπορούσε, λοιπόν, υπό συνθήκες ο αγώνας που έχει προγραμματιστεί για το διάστημα 7-9 Αυγούστου να αποτελέσει «αντικαταστάτη» του ακυρωθέντος Ράλι Φινλανδίας.

Όμως τι μέλλει γενέσθαι με τον δεύτερο αγώνα που… ψάχνει ο promoter του WRC; Θα μπορούσε να ήταν το Ράλι Ακρόπολις, όπως προ μηνών είχαμε γράψει. Όμως  για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει πρώτα να λύσουμε τα του... οίκου μας στοο ελληνικό motorsport κι έπειτα να κάνουμε σκέψεις... εξωστρέφειας!