ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Η Pirelli προμηθεύει με 2.320 ελαστικά τους τετρακίνητους συμμετέχοντες!


Τουλάχιστον 2.320 ελαστικά έφερε η Pirelli στην Ελλάδα για τις ανάγκες των 68 συμμετεχόντων στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.

  • Φωτό: www.acropolisrally.gr
  • 7/9/2022

Η Pirelli φέρνει στην Ελλάδα 520 ελαστικά για τα αυτοκίνητα Rally1. Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να τοποθετήσει συνολικά έως και 28 ελαστικά καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων για το ενδεχόμενο shakedown.

Τα 24 ελαστικά είναι σκληρής γόμας, ενώ τα οκτώ μαλακής, ενώ τα τέσσερα επιπλέον ελαστικά σε περίπτωση συμμετοχής στο shakedown θα είναι επιλογής του πληρώματος και της ομάδας.

Η Pirelli παρέχει επίσης 1.800 ελαστικά στις υπόλοιπες τετρακίνητες συμμετοχές, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και 26 ελαστικά ανά αυτοκίνητο, συμπεριλαμβανομένου του shakedown. Κάθε πλήρωμα θα έχει 22 σκληρά και 6 μαλακά ελαστικά, είτε πρόκειται για την κατηγορία WRC2 είτε για την WRC3. Και σε αυτή την περίπτωση, όποιος λάβει μέρος στο shakedown θα λάβει τέσσερα επιπλέον ελαστικά.

Η Pirelli είναι επίσης ο αποκλειστικός προμηθευτής του FIA Junior WRC, με τα πληρώματα να έχουν στη διάθεσή τους 22 Scorpion K4 και 6 Scorpion K6

Σύμφωνα με την Pirelli, το Scorpion μαλακής γόμας για γλιστερό οδόστρωμα, είναι η επιλογή, η οποία μπορεί να αποδειχθεί η πιο επιτυχημένη για τους οδηγούς που ξεκινούν στις πρώτες θέσεις και βρίσκουν πιο ακάθαρτο τον δρόμο.

Ο υπεύθυνος ράλι της Pirelli, Terenzio Testoni, υπογράμμισε πως «το Ακρόπολις είναι ο κλασικός αγώνας στον οποίο τα λάθη στη στρατηγική και τη διαχείριση των ελαστικών, καθώς και στην οδήγηση, μπορούν να έχουν πολύ υψηλό κόστος. Στο τέλος, τις περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη θα έχουν όσοι υιοθετήσουν το πιο ισορροπημένο στήσιμο του αυτοκινήτου και διαχειριστούν καλύτερα τα ελαστικά, γνωρίζοντας πώς να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα χαρακτηριστικά τους. Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στη φθορά, η οποία πέρυσι ήταν σχεδόν μηδενική λόγω των υγρών καιρικών συνθηκών και η οποία σε στεγνές επιφάνειες μπορεί, από την άλλη πλευρά, να είναι πολύ υψηλή και σε κάθε περίπτωση υψηλότερη από ό,τι έχουμε δει σε άλλους αγώνες».