Γερμανική... παρέμβαση στην υβριδική εποχή των αγώνων ράλι!


ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ, ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΠΟΧΗ, ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ COMPACT DYNAMICS.

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 31/3/2020

Το νέο, «υβριδικό» WRC θα μπει στη ζωή μας από το 2022, χρονιά κατά την οποία τα αγωνιστικά μοντέλα που θα συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να συνδυάζουν τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες των 1,6 λίτρων με ένα υβριδικό σύστημα της Compact Dynamics.

Η γερμανική εταιρία, η οποία αποτελεί μέλος του Schaeffler Group και συνεργάζεται πολύ στενά με την Audi, θα προμηθεύει όλες τις ομάδες με τη μονάδα MGU που θα τοποθετείται στα αυτοκίνητα.

Πρόταση συνεργασίας είχε καταθέσει και ακόμα μία γερμανική εταιρία, η Bosch, όμως κατά την ηλεκτρονική ψηφοφορία που διενεργήθηκε μεταξύ των μελών του Συμβουλίου, επελέγη η προσφορά της Compact Dynamics.

Το υβριδικό σύστημα σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιείται στις απλές διαδρομές κι ενδεχομένως σε ένα μικρό τμήμα των ειδικών, καθώς σε καμία περίπτωση δεν είναι επιθυμητή η αύξηση της ταχύτητας των αυτοκινήτων και συνάμα η μείωση του επιπέδου ασφαλείας.

Η προμήθεια του κοινού συστήματος MGU από την Compact Dynamics σε συνδυασμό με την επιλογή κοινού παρόχου και για την κατασκευή των κλωβών ασφαλείας των αυτοκινήτων του WRC, έχει ως σκοπό τον περιορισμό του κόστους και την προσέλκυση νέων κατασκευαστών στο Πρωτάθλημα.

Πάντως οι οδηγοί αντιμετωπίζουν με δυσπιστία αυτή την υπόθεση, καθώς σε καμία περίπτωση δεν τους ενδιαφέρει να συμμετέχουν σε ένα πρωτάθλημα που θα έχει στοιχεία «ενιαίου».