Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έχει αυτή τη στιγμή τρεις κατασκευαστές: Toyota, Hyundai και Ford, με την τελευταία να συνεργάζεται με την M-Sport.
Οι Ιάπωνες επέστρεψαν στον θεσμό το 2017 μετά από 17 χρόνια απουσίας, και έκτοτε συνεχίζουν να εμπλέκονται ενεργά, έχοντας κατατακτήσει τρία πρωταθλήματα κατασκευαστών και τέσσερα οδηγών.
Στο πλαίσιο του Ράλλυ Φινλανδίας, η Gazoo Racing WRT ανακοίνωσε πως, δεσμευόμενη για χρόνια στον θεσμό, θα κατασκευάσει νέες εγκαταστάσεις για την ομάδα κοντά στο κέντρο εξέλιξης που διατηρεί στη Γιβάσκιλα.
Μιλώντας στο Autosport.com, ο Akio Toyoda, που εκτέλεσε χρέη προσωρινού team principal στον αγώνα της Φινλανδίας καθώς ο Jari-Matti Latvala ήταν αγωνιζόμενος, χάρηκε που η απόφαση της εταιρείας του για επέκταση των διεργασιών της στο WRC εκλήφθηκε σαν μήνυμα παραμονής στο σπορ:
«Είναι καλό που το βλέπετε ως μία πράξη αφοσίωσης και προσήλωση στο WRC από την πλευρά της Toyota.
«Αν δει κανείς το παρελθόν της Toyota, υπήρχαν εποχές που η συμμετοχή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό γινόταν καθαρά με κριτήρια μάρκετινγκ.
«Είμαστε μία εταιρεία με ιστορία στο WRC, αλλά αποφασίσαμε να εμπλακούμε στη Formula 1 και να αποχωρήσουμε από τα ράλλυ. Όταν έγινα πρόεδρος, μετά από 17 χρόνια αποχής, αποφάσισα ότι έπρεπε να επιστρέψουμε στο WRC, κι έτσι έγινε.
«Αυτό το ήθελα για δύο λόγους. Ο ένας αφορά την ανάπτυξη και βελτίωση των προϊόντων μας μέσα από τη συμμετοχή μας, κι ο άλλος την εξέλιξη του έμψυχου δυναμικού μας.
«Αν χάσουμε αυτό το δεύτερο, τότε μαζί χάνουμε και την ουσία της ύπαρξής μας ως εταιρεία, και για αυτό λέω πως η Toyota δεσμεύεται μακροπρόθεσμα στο WRC.»