Ott Tanak: Η λεπτομέρεια που θα καθορίσει την επιστροφή του στην M-Sport


Η επιστροφή του Ott Tanak στην ομάδα που τον ανέδειξε, στην M-Sport, θα κριθεί από μια πολύ σημαντική παράμετρο.

  • Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου - Φωτό: Αρχείο
  • 4/11/2022

Ο Εσθονός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει συζητήσει από το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις κιόλας με τον Malcolm Wilson αναφορικά με το ενδεχόμενο επιστροφή του στην M-Sport. Όμως υπάρχει ένα σημαντικό «αγκάθι»: το οικονομικό.

Η M-Sport επιθυμεί διακαώς να εντάξει τον Tanak και πάλι στο δυναμικό της. Το αυτό ισχύει και για τον Εσθονό. Χρήματα, όμως, δεν περισσεύουν. Και για να βρεθούν, θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη δύο ισχυροί οικονομικοί παράγοντες: η Ford και η… Red Bull!

Κι αν για τη Ford είναι απόλυτα λογικό το να εμπλέκεται οικονομικά στην απαιτούμενη… υπέρβαση για να εξασφαλιστεί η υπογραφή του Tanak, για τη Red Bull τα πράγματα είναι κάπως πιο περίπλοκα.

Επί της ουσίας, η Red Bull είναι ο βασικός χορηγός του Sebastien Loeb κι η απόφαση που έχει ληφθεί αυτή τη στιγμή, είναι ο Αλσατός να οδηγήσει σε όλους τους αγώνες του πρώτου μισού της σεζόν του 2023, με την προοπτική να επεκταθεί η χορηγική συμφωνία και για το υπόλοιπο του Πρωταθλήματος.

Για να βάλει περισσότερα χρήματα στη χορηγία προς την M-Sport, όμως, η Red Bull επιθυμεί στο πλευρό του Loeb να βρεθεί ένας πολύ ικανός teammate. Η περίπτωση του Tanak φαντάζει ιδανική, όμως για να δώσουν τα χέρια οι δύο πλευρές, πρέπει απαραιτήτως Ford και Red Bull να ενισχύσουν περαιτέρω οικονομικά την ομάδα του Wilson.

Ο πολύπειρος Βρετανός γνωρίζει πώς να «πιέσει» προς τις δύο κατευθύνσεις και η φιλοδοξία του είναι να εξασφαλίσει το πολυπόθητο «ναι».

Φυσικά, η επιστροφή του Tanak στη Ford θα δημιουργήσει ένα σημαντικό θέμα αναφορικά με την RedGrey, την ομάδα που έχει δημιουργήσει από κοινού με τον Markko Martin. Η RedGrey συνεργάζεται με την Hyundai για την εξέλιξη του i20 N Rally2.

Η Ford δεν διαθέτει αυτοκίνητο σ’ αυτή την κατηγορία, ειδικά από τη στιγμή που ελήφθη η απόφαση κατάργησης του Fiesta από τη γκάμα των «μπλε οβάλ». Κοντολογίς, δεν αποκλείεται να δούμε τον Tanak να οδηγεί Ford Puma Rally1 και η ομάδα της οποίας είναι μέτοχος να εξελίσσει το Hyundai i20 N Rally2!