Ράλι Μόντε Κάρλο - 2η Μέρα: Ο Loeb δείχνει τον δρόμο στην νεολαία!


Ο Sebastien Loeb προηγείται στο Ράλι Μόντε Κάρλο μετά το πέρας οχτώ ειδικών διαδρομών, με διαφορά 10 δευτερολέπτων από τον Sebastien Ogier.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ, ΦΩΤ.: RED BULL CONTENT POOL
  • 21/1/2022

Ο παλιός είναι αλλιώς! Αυτό ισχύει μέχρι στιγμής με τον Sebastien Loeb, που στα 47 του χρόνια ηγείται της γενικής κατάταξης του Ράλι Μόντε Κάρλο, αποδεικνύοντας ότι η εμπειρία του, μαζί με την ταχύτητα που δείχνει να έχει το νέο Ford Puma Rally1, είναι όσα χρειάζεται για να θυμίσει τον πρωταθληματικό του εαυτό. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε ήταν αυτό της απώλειας της δύναμης από την υβριδική μονάδα στην SS7, αλλά ακόμα και με αυτό δεν μπόρεσε να τον φτάσει κανείς αρκετά κοντά για να τον προσπεράσει.

Ο Sebastien Ogier πέρασε ξανά δεύτερος, έχοντας χάσει για λίγο την θέση από τον Elfyn Evans, παρά το γεγονός πως δεν ένιωθε άνετα ακόμα με το GR Yaris Rally1, καθώς δήλωσε ότι «μας λείπει σταθερότητα και πρόσφυση, και δεν μπορούμε να είμαστε ταχύτεροι τώρα.»

Ο teammate του δήλωσε έκπληκτος που έχασε τόσο χρόνο στην τελευταία Ε.Δ. της μέρας, και μαζί με αυτήν και την θέση από τον 8κις πρωταθλητή.

Περιορισμένος από το αυτοκίνητο νιώθει προς ώρας ο Thierry Neuville, που τονίζει συνεχώς ότι το βασικό είναι να κάνει χιλιόμετρα με το i20 N Rally1 για να μάθει τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του. Ολοκλήρωσε τη μέρα στην 4η θέση.

Ο Ott Tanak είχε μία καλή μέρα, αν και δεν ήταν αρκετά γρήγορος, ενώ είχε κι ένα ζήτημα με την υβριδική μονάδα στο πρωινό loop που του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Κέρδισε, πάντως, μία θέση από τον Craig Breen, που έπεσε 6ος. Είχε σοβαρά παράπονα για έναν θεατή που έκατσε με το τρίποδό του σε ένα δύσκολο και γρήγορο σημείο της SS8, κάτι που έκανε τον Ιρλανδό να κόψει ταχύτητα και να χάσει χρόνο.

Ο Gus Greensmith έκλεισε τη μέρα όντας 7ος, καταφέρνοντας στο μεσοδιάστημα να «σπάσει το ρόδι» στην SS7 και να κερδίσει την πρώτη ειδική διαδρομή της καριέρας του, την SS7. Όταν είδε πως ο Loeb δεν μπορούσε να τον περάσει, πανηγύρισε δεόντως αυτήν την επιτυχία, κι όχι άδικα, χαρακτηρίζοντας το Puma Rally1 «εξαιρετικό», και τονίζοντας πως «δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο καλό είναι».

Τη δεκάδα έκλεισαν οι Takamoto Katsuta, Kalle Rovanpera και Oliver Solberg. Και οι τρεις έδειξαν να μην μπορούν να κινηθούν πραγματικά ταχύτερα από αυτό που κατάφεραν, με μόνο τον Σουηδό να έχει ένα πρόβλημα που τον ακολουθούσε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, κι αυτό ήταν η είσοδος καπνού στην καμπίνα από το εμπρός μέρος.

Αναλυτικά η κατάταξη με το τέλος της μέρας:

ΘέσηΟδηγόςΧρόνος/Διαφορά από τον πρώτο
1Sebastien Loeb1:22:49.0
2Sebastien Ogier9.9
3Elfyn Evans22.0
4Thierry Neuville47.8
5Ott Tanak56.9
6Craig Breen59.2
7Gus Greensmith1:08.4
8Takamoto Katsuta1:35.9
9Kalle Rovanpera2:12.8
10Oliver Solberg2:22.9