Η τρίτη μέρα στο Ράλλυ Σουηδίας ήταν γεμάτη ανατροπές, απρόοπτα και κλαταρίσματα.
Το χώμα φάνηκε σε κάποιες ε.δ. και αυτό έφερε την υπέρμετρη καταπόνηση των ελαστικών, και μαζί τον τομέα της διαχείρισής τους στο παιχνίδι της μάχης όχι μόνο για τη νίκη, αλλά και για το βάθρο.
Η ειδική διαδρομή που τα έφερε σημαντικές αλλαγές ήταν η SS13. Εκεί είχε πια εμφανιστεί το χώμα κάτω από τον πάγο και το χιόνι, διαλύοντας στην κυριολεξία τα ελαστικά με τα καρφιά, και φέρανε δύο κλαταρίσματα, σε Lappi και Breen. Στην περίπτωση του Lappi, ήρθε και η έξοδος λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό, που τον έφερε 7 λεπτά πίσω, και φυσικά εκτός βάθρου.
Και στην αμέσως επόμενη, που ήταν η πρώτη εκ των δύο που έγινε υπό το φως των ισχυρών προβολέων των αυτοκινήτων, ο Tanak πίεσε, και παρά το κλατάρισμα στο τελευταίο split, πήρε την πρωτοπορία του αγώνα, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος της μέρας.
Αυτή τη διαφορά μπροστά διεύρυνε στην SS15, και ετοιμάζεται για τις τρεις τελευταίες ε.δ. με ένα «μαξιλαράκι ασφαλείας» 8,6 δευτερολέπτων.
Kalle Rovanpera και Thierry Neuville βρέθηκαν να έχουν τον ίδιο χρόνο με το τέλος της SS14, αλλά στην SS15 έλυσαν τις διαφορές τους, με τον Βέλγο να μένει 3ος, με προβάδισμα 3,8 δευτερολέπτων.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο |
1 | Ott Tanak | 1:54:45.4 |
2 | Craig Breen | 8.6 |
3 | Thierry Neuville | 23.7 |
4 | Kalle Rovanpera | 27.5 |
5 | Elfyn Evans | 57.7 |
6 | Pierre-Louis Loubet | 2:28.1 |