Rovanpera στο Car and Driver: «Δεν πιστεύαμε ότι θα ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί»


Ο Kalle Rovanpera μίλησε στο Car and Driver για την πρωταθληματική χρονιά που διένυσε στο WRC.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ, ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
  • 14/10/2022

Ο Kalle Rovanpera ήρθε σαν σίφουνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και στην τρίτη του πλήρη χρονιά στην κορυφαία κατηγορία, κατέκτησε και τον τίτλο.

Κέρδισε για πρώτη φορά στο Ράλλυ Εσθονίας το 2021, μετά στον δικό μας, σκληροτράχηλο αγώνα, την ίδια χρονιά, για να μπει στο 2022 και την υβριδική εποχή του σπορ με... κομμένα τα φρένα: 6 νίκες σε 11 αγώνες ως τώρα, ή αλλιώς 5 νίκες κι άλλα 2 βάθρα στους πρώτους 7 αγώνες, για να στεφθεί πρωταθλητής στα 22 του χρόνια.

22 έτη και 1 μέρα, για την ακρίβεια, διαλύοντας το ρεκόρ του Colin McRae ως του νεότερου πρωταθλητή του WRC για πάνω από 5 χρόνια.

Ερωτηθείς από το Car and Driver σε σχετική συνέντευξη Τύπου για το πότε ένιωσε πως ο πρώτος τίτλος της καριέρας του θα ερχόταν φέτος, ο Φινλανδός απάντησε:

«Μπαίνοντας στη χρονιά, είχαμε την σκέψη και την ελπίδα πως πως με τους νέους κανονισμούς και τα νέα αυτοκίνητα θα είχαμε μία ευκαιρία, ότι θα ήμασταν στη μάχη του τίτλου.

«Δεν πιστεύαμε, όμως, ότι θα ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί όσο φανήκαμε τελικά.»

Ο ίδιος «κλείδωσε» τον τίτλο στη Νέα Ζηλανδία, προερχόμενος από δύο δύσκολους αγώνες σε Βέλγιο κι Ελλάδα.

Πριν ξεκινήσει ο αγώνας στο Auckland, ο οδηγός της Toyota είχε ξεκαθαρίσει πως εστίαζε αποκλειστικά στα του αγώνα, όχι το πώς θα γίνει πρωταθλητής - αλλά δε γνωρίζει τι έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην κυριαρχία του εκεί:

«Αυτή είναι μία δύσκολη ερώτηση, δεν ξέρω τι ακριβώς έκανε τη διαφορά εκείνο το τριήμερο, φυσικά ήμουν εξίσου συγκεντρωμένος όσο και στα άλλα ράλλυ, και ο Jonne [Halttunen, συνοδηγός] έκανε τη δουλειά του όπως πάντα. Νομίζω και οι δύο θέλαμε να τα πάμε όσο καλύτερα γινόταν στο ράλλυ και να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, το καταφέραμε και ήταν αρκετό για να εξασφαλίσουμε και το πρωτάθλημα.»