Υβριδική τεχνολογία και στο WRC!


Η υβριδική τεχνολογία «εισβάλλει» και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με τα αυτοκίνητα του WRC να αποκτούν από το 2022 μπαταρίες 100kW

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 17/10/2020

Η κίνηση εξηλεκτρισμού του WRC είχε αποφασιστεί εδώ και καιρό, με την γερμανική εταιρία «Compact Dynamics» να έχει αναλάβει από τον περασμένο Φεβρουάριο την κατασκευή της μπαταρίας των 100kW.

Το μεγάλο πρόβλημα για τις ομάδες, ωστόσο, είναι ότι ενώ η «Compact Dynamics» θα έπρεπε να είχε ήδη δώσει τις πρώτες μπαταρίες στις ομάδες για δοκιμές, αυτό δεν έχει συμβεί και δεν πρόκειται να συμβεί πριν από τον Ιανουάριο του 2021.

Όπως και να ‘χει, το πλάνο περιλαμβάνει την τοποθέτηση αυτής της μπαταρίας σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο ακριβώς πίσω από το πλήρωμα. Ο εν λόγω χώρος θα είναι υπέρ ενισχυμένος, προκειμένου να μην υπάρχει κίνδυνος ακόμα και σε περίπτωση ανατροπής.

Η χρήση της ενέργειας που θα αποθηκεύεται στη μπαταρία, θα μπορεί να γίνεται τόσο στις ειδικές όσο και στις απλές διαδρομές.

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αποφάσισε να μειώσει από τρεις σε δύο τους διαθέσιμους κινητήρες κάθε πληρώματος, όπως και να καταργήσει το σύστημα anti-lag, σε μια προσπάθεια περαιτέρω μείωσης του κόστους.

Εκτός από τα αυτοκίνητα «Rally1», δηλαδή αυτά της κορυφαίας κατηγορίας, υβριδικό σύστημα θα αποκτήσουν και τα «Rally2», στα οποία θα μπουν μπαταρίες 48volt ήπιας υβριδικής τεχνολογίας από το 2022, όμως.