ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
2018 VOLKSWAGEN

Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Arteon 2.0 TDi 150 PS DSG 13/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Αντί άλλου προλόγου, ας θυμηθούμε ένα παλιότερο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας: το Phaeton. Ήταν προσωπική επιθυμία και το «κύκνειο άρμα» του κ. Ferdinand Piëch, του τότε CEO της Volkswagen και άλλοτε κραταιού ανδρός του Ομίλου VAG, ο οποίος -μεταξύ άλλων- ήταν και ικανότατος μηχανικός. Η ιστορία θέλει τον κ. Piëch να συγκεντρώνει τους εμπειρότερους συνεργάτες του και να τους ανακοινώνει ότι θέλει να κατασκευάσουν το «καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο». Τους ανέπτυξε το σχέδιό του και τους όρισε τις (διαβόητες, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων) «δέκα παραμέτρους» που θα έπρεπε να πληροί. Οι περισσότερες από αυτές ήταν αλληλοσυγκρουόμενες -άρα δύσκολο να επιτευχθούν. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά γι' αυτή την επαγγελματική συνάντηση, περίπου οι μισοί από τους παρευρισκομένους αποχώρησαν πριν ολοκληρωθεί θεωρώντας αδύνατο το εγχείρημα. Τελικά, το Phaeton κατασκευάστηκε, παρουσιάστηκε το 2002, η εμπορική πορεία του δεν ήταν καλή αλλά βοήθησε τους ανθρώπους του Ομίλου να μάθουν από αυτό και να θέσουν νέα δεδομένα για τα μοντέλα των Bentley και Buggati οι οποίες ανήκουν στο Volkswagen Group.

Η παραπάνω αναφορά εύκολα μπορεί να θεωρηθεί άσχετη με το θέμα μας που δεν είναι άλλο από το Arteon. Ωστόσο, υπάρχει μερική συσχέτιση. Τα δεδομένα από το Phaeton ορίζουν πλέον την «εικόνα» και την «ταυτότητα» των μοντέλων της Volkswagen αναφορικά με την ποιότητα και την τεχνολογία και που ενσωματώνουν στο σύνολό τους. Δηλαδή με την αναβάθμιση που επιδιώκουν τα περίπου τρία τελευταία χρόνια.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ